Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus ja RKP mieluusti leikkaavat köyhiltä. Vaan eivät kovapalkkaisilta turhakkeilta järjestökentältä

Vierailija
22.06.2026 |

Orpolle ja RKP:lle  ei nyt sitten käykään että heitä äänestäviltä järjestöpukumiehiltä leikattaisiin.

Aika surkea esitys näiltä puolueilta.

 

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html

 

Rydman ei lisäksi sooloile yhtään millään lailla. Toimensa ovat vaan liian hapokkaita rikkaita suojeleville puolueille ja poliittisia suojatyöpaikkoja ylläpitäville Kok ja RKP puolueille.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä nyt omien sidosryhmien taskuille kannata mennä. Hölmömpikin sen tajuaa.

Vihervassarit samanlaisia paskoja.

Vierailija
22/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on viimeisinä vuosikymmeninä noussut esiin lukuisia fasistisia järjestöjä. Viimeksi tällaisten järjestöjen esiintyminen Tampereella 1.5.2026 johti useisiin väkivallantekoihin. Myös aiemmin näiden liikkeiden toiminnan yhteydessä on esiintynyt raakaa väkivaltaa.

Fasismi poliittisena liikkeenä on Euroopan historiassa jo koeteltu. Katuväkivallan ohella se johti 1900-luvulla mantereen tuhoisimpaan konfliktiin, toiseen maailmansotaan, ja kymmenien miljoonien viattomien ihmisten tarpeettomaan kuolemaan, mukaanlukien kuuden miljoonaan juutalaisen järjestelmällinen joukkotuhonta. Näistä syistä Suomessa fasististen järjestöjen toiminta valtion alueella kiellettiin toisen maailmansodan jälkeen täysimääräisesti Pariisin rauhansopimuksessa 1947.

Sopimuksessa todettiin fasististista organisaatioista: "Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt ... sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa..."

Tätä kieltoa Suomessa myös noudatettiin. Vasta viimeisten vuosikymmenien aikana kiellosta on ruvettu luistamaan, ja fasististen järjestöjen toiminta on jälleen de facto sallittu, vaikka laki Pariisin rauhansopimuksesta on edelleen voimassa.

 

Tämän vuoksi: allekirjoita 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Jos nuori, idealistinen vasemmistolainen menee tyhmyyksissään fyysisesti estämään ja häiritsemään luvallista mielenosoitusta, niin miten luulet siinä käyvän, olisikohan ihan oma syy, että saa nenän kipeäksi, toki liiallinen väkivalta ei ole hyväksyttävää vaikka joku tollo provosoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosten hallituksen puheenjohtaja Hanna Markkula-K on kokoomuksen entinen kansanedustaja. Kokoomukselle ei käy, että hallituksen pj:n isoa palkkiota jouduttaisiin pienentämään Rydmanin päätöksen vuoksi.

Tämä todistaa miten oikeassa Rydman on ollut.

Jos tämä hallitus ei leikkaa näitä turhakkeita, poliittisia suojatyöpaikkoja pois, niin ei sitä leikkaa mikään muukaan tuleva hallitus.

Että simmottiin.

Vierailija
24/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oliko se itseasiassa näin, että PS lupasi 100 000 uutta työtöntä, tuplata valtionvelan ja lisäksi tuhota kaikki palvelut, koska näin tässä on käynyt?

Ja bensan hinta on ennen elokuuta 3 euroa.

Ei ole,eilen tankkasin 1,903 veikkaan lähempänä 1,50 hintaa.

Vierailija
25/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri p u u p ä ä Orpo on pahemmapuoleinen sosialisti. Nosti kaivosveroja ja kannatti Turun ratikkaa. Nyt haluaa soste-järjestöille rötvätä poskettomasti toisten rahoja. Petteri on t y h m ä lihapulla.

Vierailija
26/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joku sairaala sulkea ennemmin Kokoomuksen ja RKP:n mielestä? Kun ei noilta turhilta poliittisilta järjestöiltä voi leikata.

Rydmanhan linjasi että ei leikata kohtaavassa työssä olevilta. Mainituille puolueille se ei sitten käynytkään, kun pitää voida työllistää joku politiikan kaverinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö se Örvölle että leikataan muilta mutta ei Kokoomusta tai RKP:tä lähellä olevalta?

 

Entä köyhä? Leikattaisiinko heiltä? Tämä varmaan kävisi mainituille puolueille.

Vierailija
28/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

Aika hauskaa, että vain äärioikealta löydät esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat mielestäsi kivalla tavalla rehellisiä. 

Ei siinä ole mitään hauskaa, että Suomessa on vain yksi puolue, joka ei ole lonkeroitunut ja korruptoitunut joka suuntaan. 

Eri

Niin, heillä etusijalle menee se mitä kansa haluaa. Ei ihme, että kannatusta on.

Vierailija
30/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persuliinit taas unohtaneet olevansa hallituksessa lähettelemässä saksikuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolainen suvivirttä vastustava hiirivanukaskin on julkisella töissä.

Vierailija
32/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta. 

Tämä on totta. Ja saisivat huomattavasti parempaa liksaa yksityisen puolen palveluksessa niinkuin maailmaltakin näemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

En nyt oikein ymmärrä mitä kokoomus & SFP tavoittelee näillä neuvotteluilla paitsi oman julkisivunsa kiillottamista. Kolmasosa leikataan STEA-rahoista ja Rydman leikkaa. Aikooko kokoomus & SFP tuoda pöytään omat leikkauskohteensa?

Vierailija
34/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta. 

Tämä on totta. Ja saisivat huomattavasti parempaa liksaa yksityisen puolen palveluksessa niinkuin maailmaltakin näemme

Oikeasti parhaat liksat on tällä hetkellä valtiolla. Pitkät lomat ja käytännössä tulosvastuu nolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta. 

Älä käytä sanaa väestönvaihto

Vierailija
36/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

 

Ihmisestä ei tule oikeistolaista, jos se on älykäs. Ihminen kasvaa oikeistolaiseksi vain jos se on tyhmä.

Ei vaan nuorena ja naivina ollaan vasemmistolaisia. Ajatellaan ideologisesti, että nallekarkkeja tasaamalla kaikki saa ja elämä on siten reilua. Vanhemmiten normaaliälyinen ihminen tajuaa, että se ei toimi noin, koska vaikka nallekarkkien saaminen kaikille tasaisesti onkin reilua, niin niiden varastaminen joiltain on erittäin epäreilua. Ja tarpeeksi kun niitä varastetaan, niin kukaan ei enää ponnistele nallekarkkeja saadakseen ja ihan kaikki jäävät ilman nameja. Tämän tajuaa kun aivot kehittyvät normaalilla ihmisellä iän myötä. Kaikilla niin ei valitettavasti tapahdu ja osa jää kiinni naiviin nuoruuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän