Kokoomus ja RKP mieluusti leikkaavat köyhiltä. Vaan eivät kovapalkkaisilta turhakkeilta järjestökentältä
Orpolle ja RKP:lle ei nyt sitten käykään että heitä äänestäviltä järjestöpukumiehiltä leikattaisiin.
Aika surkea esitys näiltä puolueilta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
Rydman ei lisäksi sooloile yhtään millään lailla. Toimensa ovat vaan liian hapokkaita rikkaita suojeleville puolueille ja poliittisia suojatyöpaikkoja ylläpitäville Kok ja RKP puolueille.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on viimeisinä vuosikymmeninä noussut esiin lukuisia fasistisia järjestöjä. Viimeksi tällaisten järjestöjen esiintyminen Tampereella 1.5.2026 johti useisiin väkivallantekoihin. Myös aiemmin näiden liikkeiden toiminnan yhteydessä on esiintynyt raakaa väkivaltaa.
Fasismi poliittisena liikkeenä on Euroopan historiassa jo koeteltu. Katuväkivallan ohella se johti 1900-luvulla mantereen tuhoisimpaan konfliktiin, toiseen maailmansotaan, ja kymmenien miljoonien viattomien ihmisten tarpeettomaan kuolemaan, mukaanlukien kuuden miljoonaan juutalaisen järjestelmällinen joukkotuhonta. Näistä syistä Suomessa fasististen järjestöjen toiminta valtion alueella kiellettiin toisen maailmansodan jälkeen täysimääräisesti Pariisin rauhansopimuksessa 1947.
Sopimuksessa todettiin fasististista organisaatioista: "Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt ... sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa..."
Tätä kieltoa Suomessa myös noudatettiin. Vasta viimeisten vuosikymmenien aikana kiellosta on ruvettu luistamaan, ja fasististen järjestöjen toiminta on jälleen de facto sallittu, vaikka laki Pariisin rauhansopimuksesta on edelleen voimassa.
Tämän vuoksi: allekirjoita
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Jos nuori, idealistinen vasemmistolainen menee tyhmyyksissään fyysisesti estämään ja häiritsemään luvallista mielenosoitusta, niin miten luulet siinä käyvän, olisikohan ihan oma syy, että saa nenän kipeäksi, toki liiallinen väkivalta ei ole hyväksyttävää vaikka joku tollo provosoi.
Vierailija kirjoitti:
Sosten hallituksen puheenjohtaja Hanna Markkula-K on kokoomuksen entinen kansanedustaja. Kokoomukselle ei käy, että hallituksen pj:n isoa palkkiota jouduttaisiin pienentämään Rydmanin päätöksen vuoksi.
Tämä todistaa miten oikeassa Rydman on ollut.
Jos tämä hallitus ei leikkaa näitä turhakkeita, poliittisia suojatyöpaikkoja pois, niin ei sitä leikkaa mikään muukaan tuleva hallitus.
Että simmottiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko se itseasiassa näin, että PS lupasi 100 000 uutta työtöntä, tuplata valtionvelan ja lisäksi tuhota kaikki palvelut, koska näin tässä on käynyt?
Ja bensan hinta on ennen elokuuta 3 euroa.
Ei ole,eilen tankkasin 1,903 veikkaan lähempänä 1,50 hintaa.
Petteri p u u p ä ä Orpo on pahemmapuoleinen sosialisti. Nosti kaivosveroja ja kannatti Turun ratikkaa. Nyt haluaa soste-järjestöille rötvätä poskettomasti toisten rahoja. Petteri on t y h m ä lihapulla.
Pitääkö joku sairaala sulkea ennemmin Kokoomuksen ja RKP:n mielestä? Kun ei noilta turhilta poliittisilta järjestöiltä voi leikata.
Rydmanhan linjasi että ei leikata kohtaavassa työssä olevilta. Mainituille puolueille se ei sitten käynytkään, kun pitää voida työllistää joku politiikan kaverinsa?
Käykö se Örvölle että leikataan muilta mutta ei Kokoomusta tai RKP:tä lähellä olevalta?
Entä köyhä? Leikattaisiinko heiltä? Tämä varmaan kävisi mainituille puolueille.
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.
Aika hauskaa, että vain äärioikealta löydät esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat mielestäsi kivalla tavalla rehellisiä.
Ei siinä ole mitään hauskaa, että Suomessa on vain yksi puolue, joka ei ole lonkeroitunut ja korruptoitunut joka suuntaan.
Eri
Niin, heillä etusijalle menee se mitä kansa haluaa. Ei ihme, että kannatusta on.
Onko persuliinit taas unohtaneet olevansa hallituksessa lähettelemässä saksikuvia?
Espoolainen suvivirttä vastustava hiirivanukaskin on julkisella töissä.
Vierailija kirjoitti:
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta.
Tämä on totta. Ja saisivat huomattavasti parempaa liksaa yksityisen puolen palveluksessa niinkuin maailmaltakin näemme
Vierailija kirjoitti:
Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.
En nyt oikein ymmärrä mitä kokoomus & SFP tavoittelee näillä neuvotteluilla paitsi oman julkisivunsa kiillottamista. Kolmasosa leikataan STEA-rahoista ja Rydman leikkaa. Aikooko kokoomus & SFP tuoda pöytään omat leikkauskohteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta.
Tämä on totta. Ja saisivat huomattavasti parempaa liksaa yksityisen puolen palveluksessa niinkuin maailmaltakin näemme
Oikeasti parhaat liksat on tällä hetkellä valtiolla. Pitkät lomat ja käytännössä tulosvastuu nolla.
Vierailija kirjoitti:
Julkisen sektorin suojatyöpaikoista voisi aloittaa leikkaamisen, niin säästöillä olisi jotain vaikutusta. Hyvinvointialueen täynnä tyhjäntoimittajia isoilla liksoilla ja valvonta olematonta.
Älä käytä sanaa väestönvaihto
Vierailija kirjoitti:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/
Ihmisestä ei tule oikeistolaista, jos se on älykäs. Ihminen kasvaa oikeistolaiseksi vain jos se on tyhmä.
Ei vaan nuorena ja naivina ollaan vasemmistolaisia. Ajatellaan ideologisesti, että nallekarkkeja tasaamalla kaikki saa ja elämä on siten reilua. Vanhemmiten normaaliälyinen ihminen tajuaa, että se ei toimi noin, koska vaikka nallekarkkien saaminen kaikille tasaisesti onkin reilua, niin niiden varastaminen joiltain on erittäin epäreilua. Ja tarpeeksi kun niitä varastetaan, niin kukaan ei enää ponnistele nallekarkkeja saadakseen ja ihan kaikki jäävät ilman nameja. Tämän tajuaa kun aivot kehittyvät normaalilla ihmisellä iän myötä. Kaikilla niin ei valitettavasti tapahdu ja osa jää kiinni naiviin nuoruuteen.
Vihervassarit samanlaisia paskoja.