Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus ja RKP mieluusti leikkaavat köyhiltä. Vaan eivät kovapalkkaisilta turhakkeilta järjestökentältä

Vierailija
22.06.2026 |

Orpolle ja RKP:lle  ei nyt sitten käykään että heitä äänestäviltä järjestöpukumiehiltä leikattaisiin.

Aika surkea esitys näiltä puolueilta.

 

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html

 

Rydman ei lisäksi sooloile yhtään millään lailla. Toimensa ovat vaan liian hapokkaita rikkaita suojeleville puolueille ja poliittisia suojatyöpaikkoja ylläpitäville Kok ja RKP puolueille.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä nyt omien sidosryhmien taskuille kannata mennä. Hölmömpikin sen tajuaa.

2/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua leikata järjestöistä, koska niissä on myös puolueen sisäpiiriporukkaa paljon. Varsinkin näissä vih ja vas järjestöissä. Piiri pieni pyörii! 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vois ihan ekana palauttaa puoluetukensa valtiolle ja kansanedustajiensa ja ministeriensä palkkiot. Kun niillä rahoilla vois parempaakin tehdä kuin öyhöttää ihmisvihaa ja tehdä lisää työttömiä.

Ja lisäksi teillä on ne Putinilta saadut ruplat. Käyttäkää niitä.

Vierailija
4/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosten hallituksen puheenjohtaja Hanna Markkula-K on kokoomuksen entinen kansanedustaja. Kokoomukselle ei käy, että hallituksen pj:n isoa palkkiota jouduttaisiin pienentämään Rydmanin päätöksen vuoksi.

Vierailija
5/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko se itseasiassa näin, että PS lupasi 100 000 uutta työtöntä, tuplata valtionvelan ja lisäksi tuhota kaikki palvelut, koska näin tässä on käynyt?

Ja bensan hinta on ennen elokuuta 3 euroa.

Vierailija
6/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko persut osallistua prideen kun teillä on kuitenkin niitä homoja kaikista puolueista eniten kansanedustajina ja meppeinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin persu (joka pesee käsiään siitä että on kolme vuotta tehnyt Kokoomuksen haluamaa tuhotyötä taloudessa, työllisyydessä, soten tuhoamisessa ja edistänyt Putinin agendaa)

Vierailija
8/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

 

Ihmisestä ei tule oikeistolaista, jos se on älykäs. Ihminen kasvaa oikeistolaiseksi vain jos se on tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut vois ihan ekana palauttaa puoluetukensa valtiolle ja kansanedustajiensa ja ministeriensä palkkiot. Kun niillä rahoilla vois parempaakin tehdä kuin öyhöttää ihmisvihaa ja tehdä lisää työttömiä.

Ja lisäksi teillä on ne Putinilta saadut ruplat. Käyttäkää niitä.

Puoluetuki on kaikille puolueille tasapuolinen ja sitä pitäisi leikata kaikilta puolueilta. Ei Persuilta mitenkään erityisesti.

Vierailija
10/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP JA KOKOOMUS on sama puolue. Saman puolueen eri reunat vaan. Ajavat täysin samoja asioita vain eri kulmasta!!! Miten et tätä tajua ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on viimeisinä vuosikymmeninä noussut esiin lukuisia fasistisia järjestöjä. Viimeksi tällaisten järjestöjen esiintyminen Tampereella 1.5.2026 johti useisiin väkivallantekoihin. Myös aiemmin näiden liikkeiden toiminnan yhteydessä on esiintynyt raakaa väkivaltaa.

Fasismi poliittisena liikkeenä on Euroopan historiassa jo koeteltu. Katuväkivallan ohella se johti 1900-luvulla mantereen tuhoisimpaan konfliktiin, toiseen maailmansotaan, ja kymmenien miljoonien viattomien ihmisten tarpeettomaan kuolemaan, mukaanlukien kuuden miljoonaan juutalaisen järjestelmällinen joukkotuhonta. Näistä syistä Suomessa fasististen järjestöjen toiminta valtion alueella kiellettiin toisen maailmansodan jälkeen täysimääräisesti Pariisin rauhansopimuksessa 1947.

Sopimuksessa todettiin fasististista organisaatioista: "Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt ... sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa..."

Tätä kieltoa Suomessa myös noudatettiin. Vasta viimeisten vuosikymmenien aikana kiellosta on ruvettu luistamaan, ja fasististen järjestöjen toiminta on jälleen de facto sallittu, vaikka laki Pariisin rauhansopimuksesta on edelleen voimassa.

 

Tämän vuoksi: allekirjoita 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Vierailija
12/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ei ilmeisesti tyhmyyttään tiedä olevansa hallituksessa ja vastuussa kaikista tämän vaalikauden laeista ja päätöksistä. Jokaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on viimeisinä vuosikymmeninä noussut esiin lukuisia fasistisia järjestöjä. Viimeksi tällaisten järjestöjen esiintyminen Tampereella 1.5.2026 johti useisiin väkivallantekoihin. Myös aiemmin näiden liikkeiden toiminnan yhteydessä on esiintynyt raakaa väkivaltaa.

Fasismi poliittisena liikkeenä on Euroopan historiassa jo koeteltu. Katuväkivallan ohella se johti 1900-luvulla mantereen tuhoisimpaan konfliktiin, toiseen maailmansotaan, ja kymmenien miljoonien viattomien ihmisten tarpeettomaan kuolemaan, mukaanlukien kuuden miljoonaan juutalaisen järjestelmällinen joukkotuhonta. Näistä syistä Suomessa fasististen järjestöjen toiminta valtion alueella kiellettiin toisen maailmansodan jälkeen täysimääräisesti Pariisin rauhansopimuksessa 1947.

Sopimuksessa todettiin fasististista organisaatioista: "Suomi, joka välirauhansopimuksen mukaisesti on ryhtynyt toimenpiteisiin hajoittaakseen kaikki Suomen alueella toimivat fascisminluontoiset poliittiset, sotilaalliset tai sotilaallisluontoiset järjestöt ... sitoutuu olemaan vastaisuudessa sallimatta senluontoisten järjestöjen olemassaoloa ja toimintaa..."

Tätä kieltoa Suomessa myös noudatettiin. Vasta viimeisten vuosikymmenien aikana kiellosta on ruvettu luistamaan, ja fasististen järjestöjen toiminta on jälleen de facto sallittu, vaikka laki Pariisin rauhansopimuksesta on edelleen voimassa.

 

Tämän vuoksi: allekirjoita 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

C---> k

Cyber-Error

Vierailija,er länk fungerar imte

Vierailija
14/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko persut osallistua prideen kun teillä on kuitenkin niitä homoja kaikista puolueista eniten kansanedustajina ja meppeinä?

Ei kukaan normaali homo tuollaisten sairaitten hullujen porukoissa kulje.

Vierailija
16/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

 

Ihmisestä ei tule oikeistolaista, jos se on älykäs. Ihminen kasvaa oikeistolaiseksi vain jos se on tyhmä.

Vasemmistolainen osallistuu keskusteluun trollaamalla, solvaamalla ja valehtelemalla.  Muuta agendaa ei ole kuin hallituksen haukkuminen.  Tämähän on siis pätevä osoitus korkeasta älykkyydestä, kai sen käsitätte!

Vierailija
17/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tuollaisen auttamisjärjestön auttamistyötä joutunut tahtomattani todistamaan. Aivan hirveää puoskarointia se on, ja aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Siellä suurtalouskokki leikkii psykologia, kun on vain keksinyt lähteä järjestön vapaaehtoiseksi. Tai kaupan hyllyttäjä leikkii asianajajaa, ja ihmiset uskovat hänen neuvojaan kuin asiantuntijaa, sillä onhan kyseessä auttamistaho.

Aivan kammottavaa. Kaikki raha noilta pitäisi ottaa pois. Ja ihmiset ammattilaisten ääreen noiden puoskarien sijaan.

Vierailija
18/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

Kyllä. Raikkaita avauksia ja keskusteluja nämä ovat. Avoimempia kuin yleensä poliittiset avaukset, joissa loistaa taustavaikuttaminen ja omien etujen ajaminen.

Vierailija
19/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

Aika hauskaa, että vain äärioikealta löydät esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat mielestäsi kivalla tavalla rehellisiä. 

Vierailija
20/36 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tavallani tykkään Rydmanista, vaikka aika rankasti onkin sekoillut yksityiselämän puolella. Vähän samaa kuin Päivi Räsäsessä, uskaltaa olla rehellisesti omaa mieltä.

Aika hauskaa, että vain äärioikealta löydät esimerkkejä ihmisistä, jotka ovat mielestäsi kivalla tavalla rehellisiä. 

Ei siinä ole mitään hauskaa, että Suomessa on vain yksi puolue, joka ei ole lonkeroitunut ja korruptoitunut joka suuntaan. 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän