Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo Soste tekee?

Vierailija
22.06.2026 |

Soste on sosiaalialan järjestöjen kattojärjestö. Nyt on kova häly että toiminta melkein loppuu leikkausten takia. Kävin sivuilla. Näytti lähinnä nettineuvonnalta, aika ohuelta vielä.

Soste kuulostaa siltä, että se on perustettu rikkaampina aikoina, tavallaan ekstraa ja luksusta, jota ilman voidaan olla. 

Tärkeämpiä on ne sosiaalialan varsinaista kenttätyötä tekevät järjestöt, joiden kattojärjestö Soste on.

En tunne koko Sostea, joten jos jollakulla on tietoa sen tarpeellisuudesta, otan tiedon mielelläni vastaan. Sen tarpeettomuus on vain itse pähkäilty ajatus, en tunne ketään, joka olisi ollut tekemisissä Sosten kanssa. Joten pahoittelen, jos olen väärässä ja Soste onkin tarpeellinen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppaa meidän veronmaksajien rahoja ja on antavinaan ne sulle mutta pitääkin ite.

Vierailija
22/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa johtajalleen palkkaa noin 100 000€ vuodessa, niille 30 muulle käsienheiluttajalle hieman vähemmän. Varmaan ne sillä rahalla osallistuu erilaisiin hyödyttömiin palavereihin, yrittää lobata enemmän rahaa itselleen ja tuottaa jotain pöhinäpowerpointteja.

Henkilöstökuluihin meni 2,3 miljoonaa viime vuonna. Huomasin toimintasuunnitelmasta että Soste hengailee apteekkien ja lääketeollisuuden kanssa. Ilmeisesti pomoporras saa hyviä etuja sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viinerikerho jonka työntekijät eivät tee mitään. Muut alla olevat jörjestöt tekevät oikeat työt.

Vierailija
24/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaa johtajalleen palkkaa noin 100 000€ vuodessa, niille 30 muulle käsienheiluttajalle hieman vähemmän. Varmaan ne sillä rahalla osallistuu erilaisiin hyödyttömiin palavereihin, yrittää lobata enemmän rahaa itselleen ja tuottaa jotain pöhinäpowerpointteja.

Vuosipalkan päälle tulee kampaviinerit ja konjakit. Kaikenlaisia kekkereitä ympäri Suomen ja tottakai majoittuminen hotellissa ja syöminen maksetaan järjestön kassasta.

Vierailija
25/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin sivuilla ja mietin mihin ihmeeseen tuota huippupalkoilla olevaa laumaa on tarvittu. Titteleiden mukaan hurjan hyvää liksaa vetäneet, en tiedä mistä. Että tällaista meillä tässä maassa puhumattakaan sadoista muista samanlaisista. Kiitos W Rydman, kiitos tuhannesti!

Vanha sanonta, "ei korppi korpin silmää noki"  taitaa estää kunnon karsinnat?

Vierailija
26/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosten tämän vuoden toimintasuunnitelman tärkein kohta on vanha kunnon hyväksi todettu yhteishenkeä kohottava porauslauttabileet:

 

"SOSTEn yhteisenä ponnistuksena tuotamme Suurtapahtuman Järjestöristeily 2026 - Demokratia nyt! - tapahtuman toukokuussa."

 

Onks tietoo oliko kova meno?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi