italian mafia on kohta vetänyt välistä koko 200 miljardin avustuspaketin
Mitään uudistuksia ei tehty mitä piti ja köyhä Suomi maksaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cae982e2-ec9a-4099-b35d-131bfd13c42e
Kommentit (27)
Hyvin ovat käyttäneet rahaa; Napoli on paikoittain yhtä siisti kuin mikä tahansa muu eurooppalainen kaupunki, ja Toledon metroasema on luultavasti koko maailman kaunein. Ennen ei voinut samaa sanoa.
Oikein kaunis:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on vallassa äärioikeistolainen Italian Veljet niin eipä ihmetytä ettei uudistuksia tehdä. Samahan se on äärioikeistolaisen Orpon hallituksen kanssa. Eihän meilläkään tehdä uudistuksia vaan heikennyksiä ja rahaa jaetaan avokätisesti omille piireille.
Hallituksen vika siis tämäkin. :D
Kyllä. Suo siellä vetelä täällä. Suomessa tuetaan meidän omia mafiosoja aivan kuten italialaiset omiaan.
Sdp kun pääsee puikkoihin niin "rahaa on" ja on suorastaan velvollisuus maksaa uusi tukipaketti
Rahat on käytetty Italian massiiviisiin rakennushankkeiden...
Viime vuonna eräs toimittaja tarinoi miten joka puolella rakennetaan ja jokaisessa rakennushanneessa on se sitten tie tai silta tai iso julkinen hanke on iso kyltti jossa mainitaan EU rahoittajana.
https://urho24.com/politiikka/holmola/elpymistukea-saaneessa-italiassa-…
Rakennustuotanto oli elokuussa Italiassa suurempaa kuin missään muussa EU-maassa.
Turun yliopiston kansantaloustieteen emeritusprofessori Matti Víren kuittaileekin asiasta SDP:n Tytti Tuppuraiselle. Italia sai valtavat taloudelliset tuet Covid-aikaan päätetystä elpymispaketista. Suomi oli elpymispaketissa maksumiehen roolissa.
Saadaanhan me haisevia jätepaaleja Italiasta.
Jee me tienataan.