italian mafia on kohta vetänyt välistä koko 200 miljardin avustuspaketin
Mitään uudistuksia ei tehty mitä piti ja köyhä Suomi maksaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cae982e2-ec9a-4099-b35d-131bfd13c42e
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee yllätyksenä jos Italia on kohta vaatimassa lisää tukea.
Ei se ole tyhmä joka pyytää..
Kohta askarrellaan uusi avustuspaketti Vetelä-Eurooppaan. Apinaa koijataan..
Kokoomus: Is it possible to learn this power?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee yllätyksenä jos Italia on kohta vaatimassa lisää tukea.
Tuskin tulee yllätyksenä, että Suomi katsoo velvollisuudekseen osallistua siihen, koska meillä on varaa. Leikataan sitten tavalliselta kansalta entistä ronskimmin.
Suomen päättäjät on nöyriä ja matelevia ulkopuolisille. Omalle kansalle vee...tuillaan ylimielisesti ja halutaan vaan että maksetaan mitä käsketään.
Oma maa ensin ajattelu on vahingollista, Italia on rahansa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus: Is it possible to learn this power?
Demaritorakathan noiden luona calabriassa on ollut ammattisalaisuuksien jakamisen ja kulttuurivaihdon puolesta. Ja valtionkonttoria on luonnollisesti demarityyliin laskutettu ja huolella.
Vierailija kirjoitti:
Oma maa ensin ajattelu on vahingollista, Italia on rahansa ansainnut.
Nimenomaan oma maa ensin ajattelu on vahingollista kun Meloni kipannut rahat mafialle ja saannut oman siivunsa siinä samassa sen sijaan että olisi käyttänyt ne oman maansa hyväksi. Italia on kaunis maa mutta hallinnollisesti täysin läpimätä.
Antaa italiaanojen puliveivata, kyllä Suomi-poika maksaa. Korona oli tekosyy maksaa Italialle ja Itä-Euroopan maille lahjuksia, ettei euroa hajotettaisi, Sen yhteydessä EU:lle annettiin verotusoikeus ja oikeus ottaa omia valtiolainoja, eli Suomen ja muiden pienten EU-valtioiden viimeisetkin perusteet esiintyä itsenäisinä kansallisvaltioina alkoivat murentua. Ninistö ja Marin olivat johtavia voimia tässäkin sankariteossa.
Tuon naisen ilme kertoo kaiken ....suu supussa....antakaa lisää rahaa edelliset on. Jo kaytetty
ja Ukraina etenee.....oikein hyvä
Kai me päästään leikkaamaan ja säästämään? Vastuu on kannettava ja osallistuminen kaikkiin puuhailuihin ja tukiin on välttämättömyys!
Lisäksi tarvitsemme vuosittain 70k lisää elätettäviä.
Italiassa on vallassa äärioikeistolainen Italian Veljet niin eipä ihmetytä ettei uudistuksia tehdä. Samahan se on äärioikeistolaisen Orpon hallituksen kanssa. Eihän meilläkään tehdä uudistuksia vaan heikennyksiä ja rahaa jaetaan avokätisesti omille piireille.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on vallassa äärioikeistolainen Italian Veljet niin eipä ihmetytä ettei uudistuksia tehdä. Samahan se on äärioikeistolaisen Orpon hallituksen kanssa. Eihän meilläkään tehdä uudistuksia vaan heikennyksiä ja rahaa jaetaan avokätisesti omille piireille.
Hallituksen vika siis tämäkin. :D
Näinhän se Euvostoliitossa menee. Ja muuallakin, missä kansat on alistettu keskusvallan alle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulee yllätyksenä jos Italia on kohta vaatimassa lisää tukea.
No, jos tuon tähden jäivät keittiörempat suurelta joukolta saamatta, niin pakkohan se on lisää rahaa pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on vallassa äärioikeistolainen Italian Veljet niin eipä ihmetytä ettei uudistuksia tehdä. Samahan se on äärioikeistolaisen Orpon hallituksen kanssa. Eihän meilläkään tehdä uudistuksia vaan heikennyksiä ja rahaa jaetaan avokätisesti omille piireille.
Hallituksen vika siis tämäkin. :D
Ja vielä Suomen hallituksen vika! Mihin Italian hallitusta edes tarvitaan?
Eikö iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori tästä löytynyt mitään kommenttia X:ltä?
Tuskin tulee yllätyksenä jos Italia on kohta vaatimassa lisää tukea.