VOI KAUHEE: "Veera Bianca lomaili Kroatiassa ja meni veneilemään – sai heti kuulla ilkeän kommentin kehostaan"
Kaikkea se ilta-sanomat jaksaa uutisoida ja Veerat valittaa. Vai että oikein ilkeä kommentti.
Hoh, hoijaa.........................
Kommentit (66)
Voi kauhee, kaikkea ne vauva-palstalaiset jaksaa ottaa esiin ja valittaa!
Jepjep. Ollaan muka niin fitness kun treenataan 5 kertaa viikossa, mutta ne treenit on jotain vi dun laitepilatesta ja 30min kotitreenejä. Ei kyllä ihme ettei tuloksia tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Väärin tsekattu, kyseinen henkilö on laihtunut noin 50kg. Sekin on täysin väärä luulo, että lihavaksi tultaisiin loputtomalla syömisellä - usein se käy paljon helpommin, jos on taipumuksia, yleensä se onnistuu jo todella vähällä syömiselläkin. Paljolti kyseessä on myös sairaus ja vika elimistön toiminnassa, esim. ei tunne ollenkaan kylläisyyttä. Kaikki ylipainoiset kyllä tietävät olevansa ylipainoisia ja äärimmäisen harva sellainen haluaisi olla, joten kyseessä ei ole tietoinen itsensä johonkin kuntoon syöminen muutenkaan.
Veera on kyllä ihan itse kertonut, että hän on tunnesyömäri eli syö paljon. Harvemmin vika on elimistössä, vaikka toki näitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.
Ai, en olekaan tiennyt, että on ihan normaalia arvostella toisten ulkonäköä biitsillä. Koskeeko tämä myös alipainoisia? Tissittömiä? Muuten vaan epämiellyttävän näköisiä?
Sekin on muuten jännä, että lihavan pitää liikkua ja pudottaa painoa, mutta ei nyt hyvänen aika sentään julkisella paikalla!
Ja saako kommentoida myös sitten jo tissit ja perse on hyvässä kuosissa?
Yksi näyttelijä itki eilen YLE:n jutussa, kun limaiset äijät kehuneet vaelluskohtaamisessa "nätiksi tytöksi":)...... Voi voi kun on kovaa......kuinka tuon yli pääsee.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.
Ai, en olekaan tiennyt, että on ihan normaalia arvostella toisten ulkonäköä biitsillä. Koskeeko tämä myös alipainoisia? Tissittömiä? Muuten vaan epämiellyttävän näköisiä?
Sekin on muuten jännä, että lihavan pitää liikkua ja pudottaa painoa, mutta ei nyt hyvänen aika sentään julkisella paikalla!
Ja saako kommentoida myös sitten jo tissit ja perse on hyvässä kuosissa?
Ei missään tapauksessa.
Naisen ulkonäköä ei saa kommentoida missään tapauksessa. Osoittaa vaan että kommentoija on limainen, iljettävä ja vastenmielinen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä.
Suomessa ollaan suhteellisen hienotunteisia toisten, varsinkin tuntemattomien kehon kommentoinnissa, vaikka tätäkin palstaa lukiessa saa ihan toisenlaisen kuvan.
Suhteellinen on suhteellista.
Ei tuota asiatonta kommentointia pitäisi tapahtua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Kyseessä on erittäin vakava hotelliaamiais-riippuvuus. Lisäksi ne "lasilkiset tyttöjen kesken" ja "special occasions".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Kyseessä on erittäin vakava hotelliaamiais-riippuvuus. Lisäksi ne "lasilkiset tyttöjen kesken" ja "special occasions".
*Kyseessä on erittäin vakava hotelliaamiais-riippuvuus. Lisäksi ne "lasilliset tyttöjen kesken" ja "special occasions".
Kertomansa mukaan Veera "sairastaa" myös ortoreksiaa, eli pakonomaista tarvetta syödä terveellisesti 🤭
Eipä ole ainakaan ulkonäössään näkynyt tuo vaiva, vai liekö kyse omasta määritelmästään terveellisyydestä...
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011670472.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä.
Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.
Taidat olla siellä hitaammasta päästä?
Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa.
Miksei saisi huomautella?
Palstalla on hyväksytty pikkulasten äänistä, tupakanpoltosta jne. huomauttelu,
Miksi itsensä ylensyönyt, kaksi paikkaa bussissa vievä valas olisi erityisessä asemassa?
Tupakansavu on aivan kaikille epäterveellistä, joten siihen voi puuttua.
Lasten käyttäytymiseen ja äänenkäyttöön voi puuttua, mutta se kannattaa hoitaa positiivisessa hengessä ja vanhemmille osoitettuna. Palautteen voi antaa monella tavalla ja loukkaaminen ei edistä kenenkään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.
Ai, en olekaan tiennyt, että on ihan normaalia arvostella toisten ulkonäköä biitsillä. Koskeeko tämä myös alipainoisia? Tissittömiä? Muuten vaan epämiellyttävän näköisiä?
Sekin on muuten jännä, että lihavan pitää liikkua ja pudottaa painoa, mutta ei nyt hyvänen aika sentään julkisella paikalla!
Ja saako kommentoida myös sitten jo tissit ja perse on hyvässä kuosissa?
Ei missään tapauksessa.
Naisen ulkonäköä ei saa kommentoida missään tapauksessa. Osoittaa vaan että kommentoija on limainen, iljettävä ja vastenmielinen äijä.
Mutta kuka puolustaisi kilttien miehien oikeuksia? 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä.
Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.
Taidat olla siellä hitaammasta päästä?
Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa.
Miksei saisi huomautella?
Palstalla on hyväksytty pikkulasten äänistä, tupakanpoltosta jne. huomauttelu,
Miksi itsensä ylensyönyt, kaksi paikkaa bussissa vievä valas olisi erityisessä asemassa?
Tupakansavu on aivan kaikille epäterveellistä, joten siihen voi puuttua.
Lasten käyttäytymiseen ja äänenkäyttöön voi puuttua, mutta se kannattaa hoitaa positiivisessa hengessä ja vanhemmille osoitettuna. Palautteen voi antaa monella tavalla ja loukkaaminen ei edistä kenenkään asiaa.
Tuo paikan vieminen muilta on ihan oikeasti ongelma. Itse olen ollut joskus vaarassa rusentua kuoliaaksi, kun bussissa semmoinen tursuvan ihrainen löllykkä on väkisin ängennyt viereen, tai suoraan sanottuna osittain päälle, istumaan. Mutta asiasta ei saisi valittaa, koska lihavien neitosten tunteet...
Nyt on kaikilla jotain sairauksia. Masennusta, adhd, paniikkihäiriö, ahmimishäiriö yms. Aina on haukuttu lihavia ja muuten erilaisia. Ei tämä mitään uutta ole.
Jos on lihava, niin on lihava. Ja ihmiset on kusipäitä ja sanovat ilkeästi toisille. Kaksi faktaa. Ensimmäiseen voi vaikuttaa Jos sitä ei tee niin fine, oma valinta, mutta ihan turhaa itkeä tämän maailman tosiasioita, tai esittää yllättynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihava, niin on lihava. Ja ihmiset on kusipäitä ja sanovat ilkeästi toisille. Kaksi faktaa. Ensimmäiseen voi vaikuttaa Jos sitä ei tee niin fine, oma valinta, mutta ihan turhaa itkeä tämän maailman tosiasioita, tai esittää yllättynyttä.
Se on sitä samaa, kun homot jostain syystä loukkaantuu, jos niitä sanoo homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin.
Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä.
Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.
Taidat olla siellä hitaammasta päästä?
Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa.
Miksei saisi huomautella?
Palstalla on hyväksytty pikkulasten äänistä, tupakanpoltosta jne. huomauttelu,
Miksi itsensä ylensyönyt, kaksi paikkaa bussissa vievä valas olisi erityisessä asemassa?
Tupakansavu on aivan kaikille epäterveellistä, joten siihen voi puuttua.
Lasten käyttäytymiseen ja äänenkäyttöön voi puuttua, mutta se kannattaa hoitaa positiivisessa hengessä ja vanhemmille osoitettuna. Palautteen voi antaa monella tavalla ja loukkaaminen ei edistä kenenkään asiaa.
Tupakansavu ulkoilmaan sekoittuneena ei hetkauta terveyttä .
Sen sijaan meteli aiheuttaa stressiä ja lihavat aiheuttavat pahoinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihava, niin on lihava. Ja ihmiset on kusipäitä ja sanovat ilkeästi toisille. Kaksi faktaa. Ensimmäiseen voi vaikuttaa Jos sitä ei tee niin fine, oma valinta, mutta ihan turhaa itkeä tämän maailman tosiasioita, tai esittää yllättynyttä.
Ovatko nämä ihmiset syntymästään asti olleet ilkeitä? Vai voisiko heitä kuitenkin vastuuttaa jo pikku hiljaa omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lihava, niin on lihava. Ja ihmiset on kusipäitä ja sanovat ilkeästi toisille. Kaksi faktaa. Ensimmäiseen voi vaikuttaa Jos sitä ei tee niin fine, oma valinta, mutta ihan turhaa itkeä tämän maailman tosiasioita, tai esittää yllättynyttä.
Ovatko nämä ihmiset syntymästään asti olleet ilkeitä? Vai voisiko heitä kuitenkin vastuuttaa jo pikku hiljaa omasta käytöksestään.
Miksi tosiasioita ei saa sanoa? Jos on lihava, niin on lihava. Ei sellainen ole hoikka, eikä normaalipainoinen. Ihan samalla lailla punahiuksinen on punahiuksinen. Lihava on siis lihava. Ei se ole ilkeilyä, vaan tosiasia vain.
Väärin tsekattu, kyseinen henkilö on laihtunut noin 50kg. Sekin on täysin väärä luulo, että lihavaksi tultaisiin loputtomalla syömisellä - usein se käy paljon helpommin, jos on taipumuksia, yleensä se onnistuu jo todella vähällä syömiselläkin. Paljolti kyseessä on myös sairaus ja vika elimistön toiminnassa, esim. ei tunne ollenkaan kylläisyyttä. Kaikki ylipainoiset kyllä tietävät olevansa ylipainoisia ja äärimmäisen harva sellainen haluaisi olla, joten kyseessä ei ole tietoinen itsensä johonkin kuntoon syöminen muutenkaan.