Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI KAUHEE: "Veera Bianca lomaili Kroatiassa ja meni veneilemään – sai heti kuulla ilkeän kommentin kehostaan"

Vierailija
22.06.2026 |

Kaikkea se ilta-sanomat jaksaa uutisoida ja Veerat valittaa. Vai että oikein ilkeä kommentti.

 

Hoh, hoijaa.........................

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Suomessa ollaan suhteellisen hienotunteisia toisten, varsinkin tuntemattomien kehon kommentoinnissa, vaikka tätäkin palstaa lukiessa saa ihan toisenlaisen kuvan.

Vierailija
22/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä päin nää Veerat on kaunottarien keskellä kuin peurat ajovaloissa...

Oletkohan ymmärtänyt sanonnan merkityksen jotenkin väärin? 

 

=pelästyä, jähmettyä kauhusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.

Itse taas en käy rannoilla, koska ovat pinnallisia tyhjäpäitä sekä idiootteja täynnänsä.

 

Että ihan paratiisi, Lol?

Vierailija
24/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä päin nää Veerat on kaunottarien keskellä kuin peurat ajovaloissa...

Oletkohan ymmärtänyt sanonnan merkityksen jotenkin väärin? 

 

=pelästyä, jähmettyä kauhusta 

Kyllä se kontrastikin Veerat ajovaloihin nostaa kuin lavalla spottiin.

Vierailija
25/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.

Vierailija
26/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla sanotaan tai annetaan ymmärtää suoraan, että leidin olisi parempi pitäytyä salaattilinjalla. Mikä on ihan oikein. Ei totuus muutu kiertelemällä ja kaartelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.

Itse taas en käy rannoilla, koska ovat pinnallisia tyhjäpäitä sekä idiootteja täynnänsä.

 

Että ihan paratiisi, Lol?

Heille se on paratiisi.

Vierailija
28/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tää aika saatananmoinen läski. Tuleeko yllätyksenä että monessa muussa maassa se sanotaan suoraan ääneen, etenkin jossain Intiassa.

 

https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009354373.html

Hah, yhtä pitkä kuin leveä. 

Mahtuu pöydän alle seisomaan ja nippa nappa makaamaan. 

Ihan oikeutettua sanoa kuvottavalle maisemanpilaajalle suorat sanat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Suomessa ollaan suhteellisen hienotunteisia toisten, varsinkin tuntemattomien kehon kommentoinnissa, vaikka tätäkin palstaa lukiessa saa ihan toisenlaisen kuvan.

Minusta suomalaiset ovat kansainvälisellä mittapuulla muutenkin keskimääräistä hienotunteisempia. Monissa etenkin eteläisemmissä kulttuureissa näytetään kyllä tunteet avoimesti mutta myös töksäytellään, kommentoidaan, väitellään ja provosoidutaan paljon herkemmin kuin täällä. 

Vierailija
30/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää veera julkkis vai tavis?

onhan sen kropasta kirjoitettu kirja. Alkulähdettä lukematta, niin Kroatia lienee kulttuurin puolesta enemmän lähempänä itäblokin maita, joissa ulkonäön kommentointi on valitettavan yleistä. Eri asia kannattaako siitä nokkiinsa ottaa. Toiseksi onko hän rakentanut brändinsä ja identiteettinsä vähän liikaa ulkoisen olemuksen varaan, jolloin koko maailma pyörii sen ympärillä minkälaisia housuja voi ostaa ja katsoiko joku muka pahasti. Ihmiset kun saattaa näyttää myrtsiltä muistakin syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas kesä ja iltapaskalehdet pöyristyneiden tätien juttuja täynnä. On homeisen hotellihuoneen varannutta perheenäitiä sun muuta joutavanpäiväistä rääkyjää jotka eivät pysty kohtaamaan yhtäkään vastoinkäymistä ottamatta iltapaskalehteen yhteyttä.

Näitä juttuja julkaistaan koska ei ole mitään muuta uutista mitä julkaista. Ei niitä ole pakko lukea. Itse ohitan täysin.

Ap ja kaltaisensa lukee niitä, koska se on heille tapa kokea ylemmyttä muihin ihmisiin. 

Vierailija
32/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tieten tahtoen pilaa ympäristöään oksettavalla olemuksellaan,  saa toki siitä sanoa. Narisevathan ihmiset tupakansavusta, hajusteiteista,  metelistä jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.

Taidat olla siellä hitaammasta päästä?

 

Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa. 

Vierailija
34/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottaisiin vain näille rasvakasoille totuus  useammin,  niin voisivat laihtua. Jossain Japanissa et voisi kadulla kulkea ilman ikäviä huuteluita.  Osasyy,  miksi ovat hoikkia.

Suomessa on sosiaalisesti hyväksyttävää olla läski, ja se ei ole oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.

Taidat olla siellä hitaammasta päästä?

 

Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa. 

Miksei saisi huomautella?

Palstalla on hyväksytty pikkulasten äänistä, tupakanpoltosta jne. huomauttelu,  

Miksi itsensä ylensyönyt,  kaksi paikkaa bussissa vievä valas olisi erityisessä asemassa?

Vierailija
36/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuo nainen jaksaa valittaa. Jos kerran on niin tyytyväinen itseensä niin mitä muiden kommentit kiinnostaa? 

Missä hän on ollut tyytäväinen itseensä? Enemmän hänen viestinsä (niin kuin tuossa jutussakin) on se, että toisen ulkonäöen epäasiallinen kommentointi ei ole ok. Eli onko mammoista nyt ok, että vieraat ihmiset hiettävät epäkohteiliaita herjoja vai teettekö itsekin niin? 

Liekö näiden lapset myös niitä ketkä osaavat kommentoida toisten ulkonäköä. Jostainhan se käytös opitaan ja ylläpidetään. Toisaalta, jos saa riittävän ison rangaistuksen puheistaan hoksaa ettei asiaa kannata tehdä enää uudelleen.

Vierailija
37/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkasin. >140 kg. Miten joku syö itsensä tuohon kuntoon? Varmaan kaikki elintoiminnot brakaa? Jos ei vielä niin 20 vuoden päästä viimeistään. V:ttu että ihmiset ja koko maailma on sekaisin. 

Tälle läskifobiallehan Veera julkisuuskuvansa rakentaa. Jokainen ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen. Heidän elämäänsä ei auta, että "paremmat" ihmiset haukkuvat heidät joka käänteessä. 

Jos näiden ns. lihavuusvaikuttajien haluttaisiin oikeasti pysähtyvän miettimään sitä, ovatko he oikeasti terveitä ja hyvinvoivia, ensimmäisenä pitäisi lakata kokonaan antamasta heille huomiota. Pätee niin positiivisiin kuin negatiivisiin kommentteihin. Nyt he saavat kaikesta ilkeilystä ja läskikammosta vain lisää vettä myllyynsä, koska sillä haukkujat onnistuvat todistamaan sen, että ylipainoisiin kohdistuva viha on todellista. Todennäköisesti suurimmalla osalla "läskiaktivisteista" on taustalla jotain mielenterveyden ongelmaa tai vaiheeseen jäänyttä henkistä, sosiaalista ja emotionaalista kehitystä. Sitä on helppo lääkitä herkuilla ja painon kohotessa terveydelle haitallisiin lukemiin kääntää asia niin päin, että tämä on itse asiassa heidän elämäntehtävänsä ravistella ihmisiä ja tehdä lihavuudesta hyväksyttävää. Niin kauan, kun ihmiset haukkuvat heitä, pitävät he deluusioistaan kynsin hampain kiinni. Sitä paitsi taustalla piileviä mielenterveyteen ja persoonallisuuden kehittymiseen liittyviä ongelmia ei paranneta mahdollisimman julmalla ja epäempaattisella kielenkäytöllä.

Taidat olla siellä hitaammasta päästä?

 

Kuvaat hyvin läskifobiaa ja olet sellainen itsekin. Jos lukisit edes Veeran kirjoitusksia, niin tietäisit hyvin, ettei hän normalisoi lihavuutta. Vaan vastustaa sitä, että lihaville ihmisille huomautellaan juuri niin kuin sinä teet. Ei se hyödytä ketään, vaikka saakin sinun kaltaiset tuntemaan itsensä muita paremmiksi. Tämä ilkeily jo itsessään rajaa myös niitä elämän muutoksia - esim. kuntosalille saisi mennä vain ihmiset, jotka ovat jo hyvässä kunnossa. 

Miksei saisi huomautella?

Palstalla on hyväksytty pikkulasten äänistä, tupakanpoltosta jne. huomauttelu,  

Miksi itsensä ylensyönyt,  kaksi paikkaa bussissa vievä valas olisi erityisessä asemassa?

Saako huomautella jos joku on ruma? Jos jollain on rumat vaatteet? Tupakoinnista huomauttamisen ymmärrän, jos tupakoi rannalla, jossa ei saa tupakoida, mutta millä tavalla se lihava vaarantaa sinun hengen? Ja tärkein kysymys on oikeastaan se, että mitä kuvittelet huomauttamisen auttavan? Ajatteletko, että lihavat eivät itse tiedosta painoaan? Ajatteletko, että juuri sinun huomauttamisen johdosta lihava kuin ihmeen kaupalla laihtuukin? Lisäksi vielä sellainen huomio, että saattaa olla, että se lihava onkin tehnyt jo elämäntapanuutoksen ja karistanut reilusti kiloja. 

Vierailija
38/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla lapsellinen. Jos olet selvästi ylipainoinen niin siitä kuulee kyllä, varsinkin jos menet jonnekin biitsille tai muualle. Ne on hoikkien paratiiseja ja muut on roskaa. Se on tosiasia joka on vaan hyväksyttävä. Eihän se kivaa ole, mutta kannattaa käyttää vähän järkeä. Itse olen lihava enkä mene laihojen paratiiseihin.

Ai, en olekaan tiennyt, että on ihan normaalia arvostella toisten ulkonäköä biitsillä. Koskeeko tämä myös alipainoisia? Tissittömiä? Muuten vaan epämiellyttävän näköisiä? 

Sekin on muuten jännä, että lihavan pitää liikkua ja pudottaa painoa, mutta ei nyt hyvänen aika sentään julkisella paikalla!

Vierailija
39/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisillä on niin suuri tarve haukkua ja arvostella rumasti? Aina ja ihan jokapaikassa, vaikka ei tekisi itseään tykö, eikä mikään liittyisi suoraan painoon.

Kyseinen henkilö on juuri tuossakin artikkelissa ottanut esiin tämän TÄYSIN TURHAN ja sairaalloisen tarpeen ilkeillä toisten painoon liittyen... niin mitä siitä seuraa, tullaan tänne haukkumaan!

Pitäkää mölyt sisällänne ja antakaa ihmisten kulkea rauhassa, ihan sama mitä he painaisivatkaan tai mikä muu vika heissä olisikaan.

Vierailija
40/66 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottaisiin vain näille rasvakasoille totuus  useammin,  niin voisivat laihtua. Jossain Japanissa et voisi kadulla kulkea ilman ikäviä huuteluita.  Osasyy,  miksi ovat hoikkia.

Suomessa on sosiaalisesti hyväksyttävää olla läski, ja se ei ole oikein

No huhhuh - ketään EI millääntavalla auta, jos heitä haukutaan ja pahoitetaan heidän mielensä. Yleensä päinvastoin, lannistuvat lisää. Onko siis haukkuminen, arvosteleminen ja turha huomautteleminen muka sama kuin sosiaalinen hyväksyminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi