Mies, laittaisitko naiselle viestiä mesessä yhden lyhyen juttelutuokion vuoksi?
Etsisitkö hänet fb:stä? Sii jos olisit kiinnostunut.
Kommentit (27)
Olisiko se epätoivoista tai liian liian tungettelevaa?
En tietenkään minkään somen kautta yhtäkään naista yritä lähestyä. Sitä varten on Tinder ja muut deitti äpit
En laittaisi. Enkä halua että mullekaan kukaan laittaisi.
En ota mitään Tinder tuttavuuksia mun kaveriksi facessa.
Mitä virkaa koko somella edes on, jos ihmisen lähestyminen sitä kautta ei ole "sopivaa"? Miksi se on hyväksyttyä vain seuranhakuappin välityksellä, joka ei edes ole olemassa seuran löytymisen takia, vaan rahan tienaamisen takia?
En ottaisi. Kiinnostunut nainen kyllä laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä virkaa koko somella edes on, jos ihmisen lähestyminen sitä kautta ei ole "sopivaa"? Miksi se on hyväksyttyä vain seuranhakuappin välityksellä, joka ei edes ole olemassa seuran löytymisen takia, vaan rahan tienaamisen takia?
Eri taroituksiin on eri kanavat. Facebookissa pidetään yhteyttä niihin ihmisiin, jotka jo tunnet - tai esim. otat yhteyttä vanhaan koulukaveriin. LinkedInissä taas pidät yllä ammatillisia verokostoja ja otat yhteyttä ammatillisessa mielessä.
Deittiäpit taas ovat sitten sitä romanttista kiinnostusta varten. Toki tätä varten on myös esim. Facessa sinkkuryhmiä ja Threadsissä sinkkuketjuja. Seuranhakuappien idea on just se, että ihminen kertoo odottavansa yhteydenottoja seuranhakumielessä.
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi. Enkä halua että mullekaan kukaan laittaisi.
Siis vaikka olisit kiinnostunut? Mitä sitten tekisit naisen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
En ota mitään Tinder tuttavuuksia mun kaveriksi facessa.
Ei ollut kyse tinder-tuttavuudesta... vaan live-elämässä tapahtunut juttutuokio. Onko se nykyään niin harvinaista että jos sanoo sanan juttutuokio, niin automaattisesti oletetaan sen tapahtuneen virtuaalisesti? 😅
Osa miehistä tekee noin. Pitäisi olla täysin varma että se nainenkin on kiinnostunut. Muuten tulee tungettelevia viestejä, joita nainen ei halua.
Noin ei pitäisi tehdä oli kumpaa sukupuolta tahansa.
Jos naista kiinnostaisi, hän olisi antanut yhteystietonsa. Voit seurata instassa, mutta älä laita viestiä.
Kun lukee tätä ketjua niin alkaa hahmottua miksei parisuhteita enää muodostu.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee tätä ketjua niin alkaa hahmottua miksei parisuhteita enää muodostu.
Ennen ei ollut somea, johon laittaa viestiä, vaan mentiin juttelemaan uudelleen ja siitä sitten juttu lähti jos lähti. Mutta silloinkin oli stalkkerityyppejä, jotka alkoivat hengailemaan kodin lähistöllä ja pyrkivät juttusille. Nyt tämäntyyppiset sitten etsivät somesta ensin. Näitä on myös naisissa.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Kiinnostunut nainen kyllä laittaa viestiä.
Jos nainenkin ajattelee että kiinnostunut mies kyllä laittaa viestiä, niin kumpikaan ei laita. Onko asiassa merkitystä sillä, kumpi aloitti juttelun?
Vierailija kirjoitti:
En ota mitään Tinder tuttavuuksia mun kaveriksi facessa.
Mutta haluat yhtyä ja panna näihin ihmisiin, joiden kaveri et halua edes olla? Oletko hieman tärähtänyt? Laitatko suuhusi paskaakin salaa? Yhdy niihin ihmisiin, kenestä pidät ja ketä kunnioitat, tatti
Mun mielestä asiallisesti voi laittaa vaikka lounas- tai kahvittelukutsun sometilin kautta. Siksihän somessa ollaan, että on löydettävissä ja verkostoitumasssa.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Mitä virkaa koko somella edes on, jos ihmisen lähestyminen sitä kautta ei ole "sopivaa"? Miksi se on hyväksyttyä vain seuranhakuappin välityksellä, joka ei edes ole olemassa seuran löytymisen takia, vaan rahan tienaamisen takia?
Jaa mitä virkaa on sosiaalisuudella ja vuorovaikutuksella jos ei paneminen?
Nii-in, sitä voi miettiä. Millaista se elämä olisi jos ei tekisi muuta kuin panisi vuorovaikutuksen muotona. Sinuakin oltaisiin perser aiskattu varmaan aika monen monituista kertaa ja ehdoteltu sitäkin enemmän.
Ehkö, jos olisi oikein paha kuiva kausi ja tilapäinen pillunhimo.