Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin ennen monarkian kannattaja, en enää.

Vierailija
21.06.2026 |

Tykkäsin että on olemassa tässä hullussa maailmassa vielä jokin ideaaliperhe, joka vilkuttaa palatsin parvekkeelta, käyttäytyy kauniisti ja edistää perinteisiä arvoja. Tekevät hyväntekeväisyyttäkin.

 

Ja p*skan marjat. Iso osa monarkkeja yhteydessä Epsteiniin, ja loput salaavat muiden kolttosia. Olen lukenut keski-Euroopan monarkkeihin liittyvistä huhuista myös. Olin tyytyväinen siihen mielenosoitukseen joka oli brittihovin "Trooping the Colour" -tapahtumassa, jossa oli kylttejä" What are you hiding?"

 

Lapsia ja nuoria hyväksikäyttäviä, verovaroilla eleleviä elostelijoita.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla