Olen nyt viisi kertaa kertonut mitä tapahtui tänään kaupan parkkipaikalla.
Ja se on myös joka kerta poistettu. Huomiot. Aloitus ei rikkonut ainuttakaan sääntöä. Miksi on säännöt jos niillä ei ole edes mitään merkitystä??
Kommentit (26)
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Taisi jankuttaa autoon jätetystä koirasta, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Mu S L 1 mista joka ahdisteli suomalaista naista kaupan parkkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Mu S L 1 mista joka ahdisteli suomalaista naista kaupan parkkipaikalla.
Totuus on tämän palstan pahinta myrkkyä...
Miksi ihmiset kävelevät silmät kiinni ja pää pensaassa? Korvat myös tukittuna.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset kävelevät silmät kiinni ja pää pensaassa? Korvat myös tukittuna.
Tämä. Ei haluta kohdata todellisuutta vaan halutaan elää omassa jankutus kuplassa..
M uslimeja saa tällä palstalla pelkästään kehua.
Ovat parhaita tyyppejä!
Vierailija kirjoitti:
M uslimeja saa tällä palstalla pelkästään kehua.
Ovat parhaita tyyppejä!
Jep jep. Olen heistä niin ylepä kun R 4 1 S kaavat ja pahoinpitelevät viattomia.
Ja laittajat ilmoittautuivat paikalle. Puolustelevat heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten meinasit kertoa? (jos vaikka nyt ketju eläisi?).
Mu S L 1 mista joka ahdisteli suomalaista naista kaupan parkkipaikalla.
Menitkö auttamaan naista?
Puolustelijat. Olette alinta B luokan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M uslimeja saa tällä palstalla pelkästään kehua.
Ovat parhaita tyyppejä!
Ei kyllä muslimeissa on varmaan pahimmat sontaläjät mitä löytyy.
Nämä jutut voi kertoa vain äksässä. Ainut paikka jossa puhetta ei sensuroida.
Nämä viestit poistetaan, koska ne täyttää rikoksen tunnusmerkit: Suomen rikoslaissa kiihottaminen kansanryhmää vastaan on rikos, joka tarkoittaa tietyn ihmisryhmän uhkaamista, panettelua tai solvaamista yleisön saataville levitetyssä viestissä.
Säännös löytyy Rikoslaki 11 luvun 10 . Sen mukaan henkilö syyllistyy rikokseen, jos hän asettaa yleisön saataville tai muuten levittää viestin, jossa jotakin ryhmää uhataan, panetellaan tai solvataan ryhmän esimerkiksi:
rodun,
ihonvärin,
syntyperän,
kansallisen tai etnisen alkuperän,
uskonnon tai vakaumuksen,
seksuaalisen suuntautumisen,
vammaisuuden tai
muun niihin rinnastettavan perusteella.
Keskeisiä elementtejä ovat:
Viesti on yleisön saatavilla tai levitetty (esimerkiksi internetissä, sosiaalisessa mediassa, julkisessa puheessa tai painotuotteessa).
Viestissä uhataan, panetellaan tai solvataan jotain ryhmää.
Kohteena on ryhmä, ei yksittäinen henkilö (yksittäisiin henkilöihin voi soveltua esimerkiksi kunnianloukkaus tai laiton uhkaus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M uslimeja saa tällä palstalla pelkästään kehua.
Ovat parhaita tyyppejä!
Ei kyllä muslimeissa on varmaan pahimmat sontaläjät mitä löytyy.
Entä kun virolainen ra..iskaa?
Siitä puuttuivat ne olennaiset sanat, joita täällä vaaditaan keskustelun jatkumiseksi, eli alapääjutut (mieluummin anaali), julkkikset tai linkin Sanoman julkaisuihin.
Tarkista poimituista ja suosituimmista sallitut keskustelunaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut voi kertoa vain äksässä. Ainut paikka jossa puhetta ei sensuroida.
Laitan tänne näitä totuuksia niin paljon kun jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä viestit poistetaan, koska ne täyttää rikoksen tunnusmerkit: Suomen rikoslaissa kiihottaminen kansanryhmää vastaan on rikos, joka tarkoittaa tietyn ihmisryhmän uhkaamista, panettelua tai solvaamista yleisön saataville levitetyssä viestissä.
Säännös löytyy Rikoslaki 11 luvun 10 . Sen mukaan henkilö syyllistyy rikokseen, jos hän asettaa yleisön saataville tai muuten levittää viestin, jossa jotakin ryhmää uhataan, panetellaan tai solvataan ryhmän esimerkiksi:
rodun,
ihonvärin,
syntyperän,
kansallisen tai etnisen alkuperän,
uskonnon tai vakaumuksen,
seksuaalisen suuntautumisen,
vammaisuuden tai
muun niihin rinnastettavan perusteella.
Keskeisiä elementtejä ovat:
Viesti on yleisön saatavilla tai levitetty (esimerkiksi internetissä, sosiaalisessa mediassa, julkisessa puheessa tai painotuotteessa).
Viestissä uhataan, panetellaan tai solvataan jotain ryhmää.
Kohteena on ryhmä, ei yksittäinen henkilö (yksittäisiin henkilöihin voi soveltua esimerkiksi kunnianloukkaus tai laiton uhkaus).
Entä jos kertoo mitä näki? Onko sekin rikollista?
Vierailija kirjoitti:
Nämä jutut voi kertoa vain äksässä. Ainut paikka jossa puhetta ei sensuroida.
Myös facebookissa pystyy puhumaan aika vapaasti.
Täällä on hullu psykopaattikusipääsikanaamamoderoija joka nauttii siitä vallasta että saa poistella ihan mitä haluaa viestejä ja siten kiusata ihmisiä.