Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tainnutatteko makkaran ennen grillaus?

Vierailija
21.06.2026 |

Napakka napautus pulikalla, ei kärsi enää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vast grillaus jälkeen

Vierailija
22/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tuo naapurin pertti ensin lopettaa ennen kun siitä makkarat tein kuiten. Maistui paistettuna aika paljon possulta hivenen sitkeämpi ja rasvaisempi oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pösilöt, miten luulette makkaroiden olevan eläviä, kun ne on pakattu ilmatiiviisti muoviin?! Makkaraa EI tarvitse tainnuttaa tai tappaa!

Ne makkarat menee syvään horrostilaan kun ne pakataan muoviin. Eivät edes hengitä ennen kuin muovikuoria avataan. Avatessa kuuluu syvä hengittelyn ääni.

Vierailija
24/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme, kiva grillata elävänä ja nähdä miten kiemurtelee tuskissaan parilalla.

Vierailija
25/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan se kortonkiin ennen sitä

Vierailija
26/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun makkarat liikkuneet elävän oloisena..?

Joo, mun makkara hyppäsi parilalta hehkuvien hiilien päälle...

Vierailija
27/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakakypsytän HKn Sinistä kolme viikkoa noin 0 Cssa. Näin makkaran aromit tulevat parhaiten esiin!

Vierailija
28/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata leikkiä makkaroiden kanssa, itse jouduin kerran tosissani painimaan ruisleivän kanssa kun hiiva heräsi henkiin.

Vierailija
29/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritilällä paistettavat on hyvä tainnuttaa. Tikussa paistettavat kuolevat tikun lävistäessä ne keskeltä vartaloa.

Vierailija
30/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko makkarat koskaan purrut teitä?😳

Vierailija
31/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin makkarapaketin ja hyi hitto, isoin makkara oli järsinyt pienempiä. Ne pienemmät oli kyllä kuolleet. En oo sen jälkeen ostanut makkaraa. Oli niin ällöttävää. Mies ostaa kyllä yhä makkaroita, mutta mä en pysty syömään. 

Vierailija
32/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ostin makkarapaketin ja hyi hitto, isoin makkara oli järsinyt pienempiä. Ne pienemmät oli kyllä kuolleet. En oo sen jälkeen ostanut makkaraa. Oli niin ällöttävää. Mies ostaa kyllä yhä makkaroita, mutta mä en pysty syömään. 

Mulla oli kerran raskaana oleva makkaratar paketissa. Oli ihan viimeisillään. Kuka lie niistä kolmesta makkarapaketin makkarasta oli tehnyt temput makkarattarelle.

Vierailija
33/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa siksikö ne sihisee nuotiossa. Hups

Vierailija
34/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkit nyljen ja grillimakkarat viiltelen

Vierailija
35/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuokin kauheaa, mutta mulla makkara oli tehnyt isot paskat pakettiin. Hyi hitto! Meni kyllä ruokahalu.

Vierailija
36/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuokin kauheaa, mutta mulla makkara oli tehnyt isot paskat pakettiin. Hyi hitto! Meni kyllä ruokahalu.

Hyh hyh!

Vierailija
37/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeisen moni ei ymmärrä että suurin osa makkaroista on kertaalleen jo kypsennetty kun ne kaupassa myydään.

Vain raakamakkara voisi tässä ketjussa olla kuvitteellisesti se elävä, joka tarvitsisi tainnuttaa ensin. Mutta sekin vähän samalla tasolla kuin jauheliha pitäisi kolkata ennen paistamista.

No, eihän tällä palstalla niin oikein mene moni muukaan asia.

Vierailija
38/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosi paljon ruotoja makkarassa tänä kesänä. En varmaan fileeroinut oikein sitten. Selkäranka lähti kyllä irti.

Vierailija
39/39 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ilmeisen moni ei ymmärrä että suurin osa makkaroista on kertaalleen jo kypsennetty kun ne kaupassa myydään.

Vain raakamakkara voisi tässä ketjussa olla kuvitteellisesti se elävä, joka tarvitsisi tainnuttaa ensin. Mutta sekin vähän samalla tasolla kuin jauheliha pitäisi kolkata ennen paistamista.

No, eihän tällä palstalla niin oikein mene moni muukaan asia.

Voi herra mun vereni! TOTTA KAI jauheliha pitää tainnuttaa ennen valmistamista. Kaikkihan sen tietää vai missä tynnyrissä sä oot elänyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme