Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas ihanaa olla täällä kaupungin vilinässä. En voisi koskaan muuttaa maalle. Pari päivää juhannusta riitti

Vierailija
21.06.2026 |

Ei ketään missään, etäisyydet VALTAVIA. Meidän piti ajaa 20 minuuttia kauppaan kun unohtui ostaa sinappia. Hyttysiä joka paikassa ja miehen perheen mökillä ei ole edes juoksevaa vettä. Ei enää tänä kesänä kiitos.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuisit joskus Kuala Lumpurissa niin tietäisit, mitä on ihmisvilinä. Neljä vuotta siellä työni takia riitti. Helsinki on siihen verrattuna pikkukaupunki.

Vierailija
2/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asuisit joskus Kuala Lumpurissa niin tietäisit, mitä on ihmisvilinä. Neljä vuotta siellä työni takia riitti. Helsinki on siihen verrattuna pikkukaupunki.

Olen mä käynyt Tukholmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mä käynyt Tukholmassa

No joo. Sehän se onkin melkoinen city.

Vierailija
4/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat ihmisvilinää, melua, hajuja, valoja tai muita ihmisiä. Tomu tarttuu kenkiin?

Vierailija
5/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy syksyllä uudestaan ei ole hyttysiä, itsekin ootan syksyä voi taas mennä mökille, kunhan mökillä on puita ja vettä niin pärjää.

Vierailija
6/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungin vilinässä? Täällä pk-seudulla kestää saman verran päästä kunnon kauppaan.

Vierailija
7/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, helsinkiläinen taas larppaamassa cityihmistä.

Vierailija
8/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minua harmittaa täällä lapissa etelän vetelät varsinkin kaupoissa ne on ääliöitä, kulkevat kuin jotkut robotit ja tukkivat kulkureitit jäävät jauhamaan paskaa että mitä ostetaan.Sen sijaan ulkomaalaiset turistit on fiksua porukkaa.

Vierailija
9/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, helsinkiläinen taas larppaamassa cityihmistä.

Ja "suurkaupungin" keskustasta jokusen kilometrin päässä laiduntaa lehmät.

Vierailija
10/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliversio on paras: ei Helsingissä, jossa hurjat etäisyydet eikä kunnon kauppoja missään, vaan tunnin ajomatkan päässä paikassa, jossa kaikki on kävelymatkan päässä eikä siellä Helsingissä tarvitse ikinä edes käydä, jos ei halua.

Vierailija
11/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se haittaa, mukavaa kun viihdyt kaupungissa.

Näin ihan maalaisena minua ei saisi edes aseella uhaten mökkiin jonne ei tule edes vettä. Maakuopastako olet miehesi valinnut?

Vierailija
12/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan kaupungin vilinää, vastapainona asumiselle hiljaisessa ja rauhallisessa maalaiskunnassa <3

Vierailija
13/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min autossa pääkaupunkiseudun ruuhkissa ja olet vielä kaukana kaupoista.

Vierailija
14/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupungin vilinässä? Täällä pk-seudulla kestää saman verran päästä kunnon kauppaan.

Tämä. Ei mitään järkeä. Minä valitsen Prisman tai Cittarin ja kävelen 10 minuuttia sinne. Juhannuspäivänåkin voi mennä klo 7. Ja toki muita kauppoja löytyy myös kävelyetäisyydeltä. En tajua, miksi pitäisi asua Hgissä.

Vierailija
15/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla ihan rauhassa täällä lähiössäni metsän keskellä. Kävin aamulla uimassa 100m päässä. Voin valita kahdesta järvestä.

t. 5min. kauppaan, bussipysäkille 50m.

Vierailija
16/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kunnon kauppa? 300m kävelymatka K-Supermarkettiin.

Vierailija
17/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kunnon kauppa? 300m kävelymatka K-Supermarkettiin.

Toivottavasti et ole sukusi älykkäin.

Vierailija
18/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää edes mökkeillä. Kaipaan aina kaupunkiin. Paska haisee, ötököitä, tylsää, kaikki kaukana... Ei mitään himoja mökkeilyyn tai maalla asumiseen.

Vierailija
19/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pienenä sivujuonteena : mutta siellä päin ihmisiä ei rahasteta rutiköyhiksi ilmastomaksuilla, sen sijaan suomalaiset joita ei paljoa ole EU:n rahastava eliitti rahastaa rutiköyhiksi vaikka meillä ei ole mitään vaikutusta ilmastoon...

Vierailija
20/58 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme