Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että 4-kymppiä lähentelevät asuu vielä äidin kanssa?

Vierailija
21.06.2026 |

Mikä vika niillä peräkammarin poijjilla on piässä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaa?

Vierailija
42/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassiltako sitä vauvikselle kirjoitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monta äidin kanssa asuvaa tällä kylällä.

Täällä myös. Toinen 42v ja toinen jotain n. 55v.

No ne on niitä peräkamaripoikia. Eikö niillä oo joku EU:n alkuperäislajisuoja tms? Suojeltu vähemistö, joka on kuolemassa sukupuuttoon.

Vierailija
44/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisteja. Sukusiittoisuuden tuloksia. Roikkuvat imemässä äitiään ja isäänsä näiden kuolemaan saakka. Siitä sitten johonkin hoivakotiin telkien taakse vahvasti lääkittynä.

Vierailija
45/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla syynä psykoosisairaus. En pärjää yksin. 

Asutteko maalla?

Pienessä kunnassa

Vierailija
46/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaavi maissa jopa 90 v mummoist huolehditaan

Vierailija
47/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yksi reppana kulkee iskän ja äipän kanssa päiväkävelyllä päivittäin.

Ovatko vanhemmat huonossa hapessa?

Vierailija
48/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kasvattavat lapsistaan avuttomia ja läheisriippuvaisia. Silmiä avaavaa mammaporukoissa miten jotkut eivät anna lapsensa tehdä mitään itse. Joillakin 1v syövät itse ja toisten 3v syötetään samalla kun huomio on jossain padissa. Toisaalla alakouluikäiset osaavat siivota huoneensa ja toisaalla parikymppisen lapsen äiti hoitaa homman edelleen

Vierailija
49/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sukulainen tarttee apuu

Vierailija
50/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtivat vanhemmistaan. Ja ei se ihan aina ole valintakysymys.

.....

Entinen kaveri sairastui sf:aan, hoiti kumminkin äitinsä. Äiti saanut sydärin, kaveri oli soittanut häkeen. Äiti oli selvinnyt siitä. 

No, nyt ovat molemmat .... ns. taivaanvaltakunnassa..

Vierailija
51/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kotona asuvaa aikuista tytärtä ei nähdä minään luuserina peräkammarin tyttönä vaikka asuisi siellä ihan tyhjänpanttina osallistumatta talouden ylläpitoon? Minulla on tuttuja naisia jotka muutti lapsineen äitinsä luokse kun eivät yksin pärjää lastensa kanssa. Ei heitä silti  luusereina pidetä, mutta kuvitelkaa että yksinuoltaja isä muuttaisi äitinsä luokse että saa lastenhoito apua?

Vierailija
52/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias nainen, perheellinen. Äitikin jo kuollut. Jos kuitenkin olisi niin, että minulla ei olisi perhettä ja äiti eläisi, niin todellakin asuisin hänen kanssaan. Meillä oli aina hauskaa. Äiti oli mun paras kaveri. Vaikka asuin pitkään kaukana, ulkomaillakin, niin välit äitiini pysyivät läheisinä.

Vierailija
53/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 vuotias setäni on asunut koko ikänsä samassa maalaistalossa. Aiti kuoli, kun hän oli 60, isä vähän aikaisemmin.  Veli 10 vuotta myöhemmin, eli nyt hän asuu yksinään tuossa talossa.

Vierailija
54/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee mukuloita, niistä pitää myös huolehtia.

Ai aikuisista pojista pitää huolehtia. Huh huh sentään yök

Jos aikuinen poikani sairastuu, tai tarvitsee muuten apua, autan aina niin kauan kuin kykenen tietysti. Tukkikaa luuskat suunne, lapseni on aina minun lapseni.  

Ovatkos ne vanhempiensa luona asuvat aina miespuolisia. En ymmärrä tätä ihmisten sohlaamista joka asiassa.

Vierailija
55/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kotona asuvaa aikuista tytärtä ei nähdä minään luuserina peräkammarin tyttönä vaikka asuisi siellä ihan tyhjänpanttina osallistumatta talouden ylläpitoon? Minulla on tuttuja naisia jotka muutti lapsineen äitinsä luokse kun eivät yksin pärjää lastensa kanssa. Ei heitä silti  luusereina pidetä, mutta kuvitelkaa että yksinuoltaja isä muuttaisi äitinsä luokse että saa lastenhoito apua?

Nainen ei ole mikään perakammarin tyttö jos on saanut perheenkin. Todennäköisesti siihen että nainen joutuu muuttamaan äitinsä luokse lapsineen johtuu huonosta miehestä, joka ei kanna vastuuta mistään.

Vierailija
56/56 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisuli-ketju.

Hyeenat palanneet kylmiin yksiöihinsä mummon lihapadalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän