Onko aidosti himokkaita naisia olemassa?
Sellaisia jotka nauttisivat monenlaisesta seksistä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja halut sekstailuun olisivat runsaat?
Se on tullut selväksi että haluttomia on runsaasti, mutta nyt siis kartoitetaan, onko halukas, himokas naaras vain myytti?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen himokas ja halukas mutta vain oikeasti sopivalle puolisolle. En kaikille seksiperään nyyhkiville vonkuleille.
Niin juuri, nainen on "halukas/seksuaalinen" päätöksensä perusteella, joka pohjimmiltaan perustuu taloudellisiin seikkoihin.
Vertailuna, mies on halukas/seksuaalinen aina kohdatessaan kaunottaren joka on nuori, hoikka ja tatuoimaton.Miehen halu perustuu puhtaasti libidoon.
1. Selittäisitkö, miksi sinusta suomalaiset naiset haluavat sinulta vain rahaa?
2. Luojan kiitos on muunkinlaisia miehiä.
Tyytyväinen N68, tosin tatuoimaton
Kaikille naisille jotka eivät enää asu vanhempiensa kanssa, ei yksin suomalaisille naisille, seksi/erotiikka on kaupankäyntiä, siis vaihtokauppaa, miehille seksi on puhtaasti seksiä/erotiikkkaa.
Lue suurfemakko Cindy Meston:in ulostus Why Women Have Sex ("miksi naiset harjoittavat seksiä), täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tällainen on tullut vastaan. Olin niin nuori silloin että luulin että muutkin naiset ovat sellaisia. Eivät ole olleet.
M42
Yhden olen tavannut. Muut ovat esittäneet alkuvaiheessa, mutta totuus on paljastunut sitten myöhemmin.
Ehkä alkuvaiheen jälkeen suhde on kehittynyt suuntaan jossa naiset halut sammuu?
Sellaisia jotka olisivat vuodesta vuoteen aina ja koko ajan himokkaita, lienee hyvin hyvin pieni vähemmistö. Mutta sellaisia jotka ovat usein hyvin himokkaita ja kullin nälkäisiä on jo suurempi vähemmistö.
On, mutta ei kenen tahansa miehen kanssa, ja tämä ehkä miehille näyttäytyy haluttomuutena. Naisen halukkuus edellyttää oikeanlaista miestä ja suhdetta, jossa nainen tuntee olevansa haluttu, turvassa ja arvostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tällainen on tullut vastaan. Olin niin nuori silloin että luulin että muutkin naiset ovat sellaisia. Eivät ole olleet.
M42
Yhden olen tavannut. Muut ovat esittäneet alkuvaiheessa, mutta totuus on paljastunut sitten myöhemmin.
Ehkä alkuvaiheen jälkeen suhde on kehittynyt suuntaan jossa naiset halut sammuu?
Naisen kannalta seksi/seksuaalisuus on tehnyt tehtävänsä siinä vaiheessa kun suhde on vakiintunut pyydystämänsä miehen kanssa. Siksi miehen on jatkuvasti, päivittäin, vaadittava naiseltaan korkealaatuisia suoritteita ja annettava välitöntä palautetta kaikesta huonosta suoritteesta, mukaan lukien läskin kerryttäminen. Tämä on win-win asetelma sillä nainen ihan palaa halusta totella ja palvella miestään, kunhan vaan mies käskee riittävän ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekis mieli nytkin, mutta ei ole miestä.
Jyystöön löytyy aina joku pellehermanni jos sellaista oikeasti haluaa.
Miksi yksikään nainen, vaikka olisi miten halukas ja himokas, haluaisi pelle hermannin jyystöön? Seksiin tarvitaan mies, joka on juuri kyseisen naisen mielestä kaikin puolin haluttava. Jos ei sellaista ole, on parempi pitää himot itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Naisen kannalta seksi/seksuaalisuus on tehnyt tehtävänsä siinä vaiheessa kun suhde on vakiintunut pyydystämänsä miehen kanssa. Siksi miehen on jatkuvasti, päivittäin, vaadittava naiseltaan korkealaatuisia suoritteita ja annettava välitöntä palautetta kaikesta huonosta suoritteesta, mukaan lukien läskin kerryttäminen. Tämä on win-win asetelma sillä nainen ihan palaa halusta totella ja palvella miestään, kunhan vaan mies käskee riittävän ankarasti.
Eipä ole tainneet suhteet naisten kanssa vakiintua.
Ystäväni taitaa olla tällainen vahvan libidon omaava. Nyt jo kolmas avioliitto tai tällä hetkellä vielä avoliitto menossa. Hänelle siitä on selvästi ollut elämässä enemmän haittaa kuin hyötyä. Halujensa vietävissä pettänyt aivan mahtavaa miestä ja rikkonut sellaisen avioliiton, mistä monet saavat vain unelmoida. Sääli. Ehkä on hetkellisiä nautintoja enemmän kuin perus pirkolla, mutta häviäjä kuitenkin elämässä. Olen itsekin nauttinut seksistä paljonkin, mutta näin iän myötä himot vähenevät kai normaalistikin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia jotka olisivat vuodesta vuoteen aina ja koko ajan himokkaita, lienee hyvin hyvin pieni vähemmistö. Mutta sellaisia jotka ovat usein hyvin himokkaita ja kullin nälkäisiä on jo suurempi vähemmistö.
Miksi olisikaan aina ja koko ajan himokas, ei kai se olisi ihan tervettäkään. Miehellekään. Elämässä on paljon muutakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni taitaa olla tällainen vahvan libidon omaava. Nyt jo kolmas avioliitto tai tällä hetkellä vielä avoliitto menossa. Hänelle siitä on selvästi ollut elämässä enemmän haittaa kuin hyötyä. Halujensa vietävissä pettänyt aivan mahtavaa miestä ja rikkonut sellaisen avioliiton, mistä monet saavat vain unelmoida. Sääli. Ehkä on hetkellisiä nautintoja enemmän kuin perus pirkolla, mutta häviäjä kuitenkin elämässä. Olen itsekin nauttinut seksistä paljonkin, mutta näin iän myötä himot vähenevät kai normaalistikin.
Voi olla tai olla olematta. Kukaan ulkopuolinen ei tiedä, mitä siellä parisuhteessa tapahtuu, tai kuinka mahtavia ihmiset ovat toisilleen kotioloissa. Tässä muuten näkyy hyvin se, miksi naiset eivät usein ole kovin halukkaita; eihän sellainen ole Sopivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisikaan aina ja koko ajan himokas, ei kai se olisi ihan tervettäkään. Miehellekään. Elämässä on paljon muutakin tekemistä.
Sun elämässä taitaakin olla ainoastaan sitä muuta tekemistä.
Kun suhteen alussa sovitaan (tehdään tasa-arvo-päätös) että leikkejä ja seksiä on aina silloin kun jompikumpi niin haluaa, päättää nainen silloin että hänen seksuaalisuutensa on juurikin sellainen.
Parempi ratkaisu on pitää kahta naista, niin ei tarvitse olla yhden kortin varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen himokas ja halukas mutta vain oikeasti sopivalle puolisolle. En kaikille seksiperään nyyhkiville vonkuleille.
Niin juuri, nainen on "halukas/seksuaalinen" päätöksensä perusteella, joka pohjimmiltaan perustuu taloudellisiin seikkoihin.
Vertailuna, mies on halukas/seksuaalinen aina kohdatessaan kaunottaren joka on nuori, hoikka ja tatuoimaton.Miehen halu perustuu puhtaasti libidoon.
Kaikille naisille jotka eivät enää asu vanhempiensa kanssa, ei yksin suomalaisille naisille, seksi/erotiikka on kaupankäyntiä, siis vaihtokauppaa, miehille seksi on puhtaasti seksiä/erotiikkkaa.
Lue suurfemakko Cindy Meston:in ulostus Why Women Have Sex ("miksi naiset harjoittavat seksiä), täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…
Ai jaa, siis ensin naisen isä, sitten aviomies ruokkii ja vaatettaa naisraukan, jonka täytyy rahasta palvella Miestä? Suomessa? Ja vanhaan aikaan puhuttiin biologiassa käyttäytymispalkinnosta, kaikilla eläimillä, eli eihän mikään laji näe vaivaa paritteluun liittyvien asioiden suhteen, ellei lopputulos tunnu hyvältä.
Ja tuosta kirjamainoksesta, USA on kovin erilainen maailma kuin Pohjoismaat, mainoksessa oli lueteltu joitakin syitä, miksi jotkut naiset harrastavat seksiä, joku vaikka päänsäryn poistoon, siellähän naisen halu tuomitaan vielä ankarammin kuin meillä. Miksi tämä yksittäinen jenkkikirja yhtäkkiä olisi totuus maapallon kaikkien naisten ajatuksista? Miesten ajatuksista sinulla taitaa olla vain oma ajatuksesi?
Joku voi vielä uskoa kirjoitteluusi, siksi vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Amerikkalaiset tutkimukset eivät oikein päde suomalaisessa yhteiskunnassa, jossa naiset ovat taloudellisesti riippumattomia siinä kuin miehetkin ja muutenkin tasa-arvoisempia.
Luulen, että samat miehet, jotka syyttelevät naisia kaupankäynnstä seksin suhteen, yrittävät itse ostaa seksiä imuroimalla tai hoitamalla tiskit.
Miehille seksi on puhtaan erotiikan lisäksi myös keino kontrolloida ja hallita naista, esim. sopivaa naisen seksisuhteiden määrää pohditaan jatkuvasti tälläkin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue suurfemakko Cindy Meston:in ulostus Why Women Have Sex ("miksi naiset harjoittavat seksiä), täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…Enpä tiedä. Amerikkalaiset tutkimukset eivät oikein päde suomalaisessa yhteiskunnassa, jossa naiset ovat taloudellisesti riippumattomia siinä kuin miehetkin ja muutenkin tasa-arvoisempia.
Luulen, että samat miehet, jotka syyttelevät naisia kaupankäynnstä seksin suhteen, yrittävät itse ostaa seksiä imuroimalla tai hoitamalla tiskit.
Miehille seksi on puhtaan erotiikan lisäksi myös keino kontrolloida ja hallita naista, esim. sopivaa naisen seksisuhteiden määrää pohditaan jatkuvasti tälläkin palstalla.
Mä nimenomaan haluan, että nainen menettää täysin kontrollinsa seksissä ja mun pitää vain kontrolloida itseäni, että en laukea kiimasta litisevään pilluun liian aikaisin. Siinä vasta muuten tarvitseekin itsehillintää sekä rautaista itsekontrollia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun elämässä taitaakin olla ainoastaan sitä muuta tekemistä.
Aika paljonkin on, kuten kellä tahansa töitä tekevällä perheellisellä.
Lasten saaminen, läheisen sairastuminen ja kuolema, kriisi parihteessa ym. muut elämässä tilaa vievät asiat voivat aiheuttaa kausivaihtelua halukkuuteen.
Kai sentään miehilläkin voi olla elämässä erilaisia kausia seksuaalisen halun ja aktiviteetin suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue suurfemakko Cindy Meston:in ulostus Why Women Have Sex ("miksi naiset harjoittavat seksiä), täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…Enpä tiedä. Amerikkalaiset tutkimukset eivät oikein päde suomalaisessa yhteiskunnassa, jossa naiset ovat taloudellisesti riippumattomia siinä kuin miehetkin ja muutenkin tasa-arvoisempia.
Mä nimenomaan haluan, että nainen menettää täysin kontrollinsa seksissä ja mun pitää vain kontrolloida itseäni, että en laukea kiimasta litisevään pilluun liian aikaisin. Siinä vasta muuten tarvitseekin itsehillintää sekä rautaista itsekontrollia.
Tuohan kuulostaa hyvältä!
Mulla oli joskus poikaystävä, jota häiritsi, kun olin mielestään jatkuvasti "liian kiimainen". Ei oikein toiminut suhde, kun piti himmailla halujaan.
On. Kaikki vakiokumppanini ovat olleet himokkaita. Ja monet tlapäissuhteet myös. Ja varmaan ne muutkin olisivat olleet oikeissa käsissä.
Joskus tulee nimittäin myös itse pilattua tunnelma, hosumista, liian pitkään puutteessa, humala jne. Toistensa mieltymyksien oppiminen voi myös ottaa aikansa.
Sellainen mies jonka kanssa haluan seksiä harrastaa ei kertaakaan nylkytä minuun omia himojaan sitä kahta minuuttia. Se ei yksinkertaisesti ole vaihtoehto, inhottaa muistellakin että yhden sellaisen kanssa olen päätynyt sänkyyn joka yritti ensin panolle, sitten tyrkytti munaa suuhun ja lopuksi käteen 😅 minuun ei yrittänytkään koskea, vaikka puheet oli ollut kovat mitä kaikkea ihanaa muka saisin kokea. No eipä saanut hänkään mitään.
Eri asia jos tykkää pikarynkytyksestä ilman tutustumista, minä en. Parilla ekalla kerralla ei tarvitse mielellään edes edetä yhdyntään ja tällä kriittisyydellä niin eipä ole tarvinnut asua minkään mulkun kanssa vaan on hyvää seksiä jossa molemmilla on aikaa nauttia ja voidaan puhua kiihottavia juttuja ja kokeilla uutta.