Paljonko on rahaa tilillä?
Suora kysymys. Oletko työtön, töissä, opiskelija vai eläkkeellä ja paljonko on rahaa tilillä? Itse olen eläkkeellä ja pankkitilillä on n. 6000€. Saan pientä eläkettä, ja elän vaatimatonta elämää.
Kommentit (66)
Käyttötilillä n 1300 €, neljällä eri joustotalletustilillä yht n 42 000 € ja osakkeissa vähän yli 20 000 €.
Töissä, olin vuodenvaihteen molemmin puolin 8 kk työttömänä, joten visavelkaakin kertyi sinä aikana n. 1700€. Tilillä vähän alle tonni, ja se riittää tilipäivään 15.7 asti. Perheellinen ja en ole ainoa tulonsaaja.
Ilmiannettu. Rahasta kyseleminen on mautonta.
Ei paljon paskaakaan. Laitan rahat pörssiin. En ole niin tollo, että keräisin rahaa tilille.
Tv. Työntekijä
23 euroa, mutta käteisenä muutama satanen. Sain viimeisen työttömyysturvani juuri ennen juhannusta. Viimeinen asumistuki tulee 1.päivä ja sitten olen omillani. Osa-aikainen työpaikkani vakinaistettiin ja tunteja on säännöllisesti niin paljon, että tulorajat ylittyy eikä sovellettua yleistukea enää tule. Kolmen vuoden työttömyys päättyi, vähän on jotenkin epätodellinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon paskaakaan. Laitan rahat pörssiin. En ole niin tollo, että keräisin rahaa tilille.
Tv. Työntekijä
Mulla on käyttötilillä 1500€ ja säästötilille pankki antaa 2,8% koron. Siellä mulla on 55000€. En luota pörsseihin tai rahastoihin.
Vierailija kirjoitti:
Rahasta pitäisi puhua paljon enemmän ja paljon avoimemmin
2, 72 € 69 v eläkeukko. Mutta pottuja, piimää, vanikkaa ja kahvia on.
Reilu tonni, oon on/off -työtön, nyt taas töissä.
Enemmän kuin muilla joten köyhät menkää töihin.
Vierailija kirjoitti:
23 euroa, mutta käteisenä muutama satanen. Sain viimeisen työttömyysturvani juuri ennen juhannusta. Viimeinen asumistuki tulee 1.päivä ja sitten olen omillani. Osa-aikainen työpaikkani vakinaistettiin ja tunteja on säännöllisesti niin paljon, että tulorajat ylittyy eikä sovellettua yleistukea enää tule. Kolmen vuoden työttömyys päättyi, vähän on jotenkin epätodellinen olo.
Paljon onnea vakkarista <3
Vierailija kirjoitti:
2, 72 € 69 v eläkeukko. Mutta pottuja, piimää, vanikkaa ja kahvia on.
Ja papuja ihan simona, näillä mennään.
Runsaat 200 000. Suurin osa toki rahastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä n 1300 €, neljällä eri joustotalletustilillä yht n 42 000 € ja osakkeissa vähän yli 20 000 €.
Unohdin sijoituskullan, jota on 230 g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahasta pitäisi puhua paljon enemmän ja paljon avoimemmin
Höpö höpö. Mautonta se on.
Sanotaanko miljoona plus metsämaata puineen toinen mokoma, kolme autoa ja koira.
Noin 200. ei tilillä kannata rahaa pitää. Rahan pitää olla töissä. Kuun lopussa tulee 10k sijoituksista niin ne ovat siellä muutaman päivän ennen kuin pääsevät takaisin töihin. Tosin osa rahasta menee kyllä loman maksamiseen ja itseni hemmotteluun.
hiukan alle 50 ke, käteisenä pari tonnia.
Työtön.