Onko Juhannus nyt ohi? Voiko pestä pyykkiä!
Kommentit (27)
Ai kamala. Pesin eilen kolme koneellista ja vielä kuivatin ulkona. Kaikkien nähden.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Pesin eilen kolme koneellista ja vielä kuivatin ulkona. Kaikkien nähden.
Kertoo kaiken sinusta, kun et ymmärrä edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Ohi on, mutta ei pyhäpäivänä pyykkiä pestä.
ei sunnuntai pyhä ole
Voit pestä ja nyt on pörssisähkön hinta ihan nollilla (0).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei sunnuntai pyhä ole
Ei ehkä Venäjällä, Igor.
Minun pitäisi alkaa imuroimaan tosi kovaäänisella imurilla kerrostalossa. Kai sitä nyt voi jo vähän metelöidä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka rohkeaa!
Vierailija kirjoitti:
Etkö pessyt juhannuksena pyykkiä?
Ei nyt ole juhannus, vasta ensi viikolla.
Pyykkikone pyörii ja lisäksi kehtasin vielä pestä mattoja, hui kamala
Pyykkiä voi pestä milloin vaan. Ei klo 22 - 07.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi pestä.
Voit myös puhua syödessä, syödä lakki päässä, olla tervehtimättä naapureita, pukeutua valkoisiin hautaisissa ja jättää vastaamatta kutsuihin.
Mä pesin eilen illalla kaksi koneellista taloyhtiön koneessa. Ihme kyllä tälle päivälle oli tyhjää. Yksi naapuri tuli sinne pesutupaan just kun olin pesemässä ja hän olisi pessyt yhden koneellisen. Sanoin että huomennahan (siis tänään) on ihan tyhjää. Hän vaan että ei hän huomenna pese. Mikähän ihme siinä oli? :D Tavallinen sunnuntaihan tämä on.
Pakko ! Kaikki kalsarit juhannusmäihässä ja huomenna mentävä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pesin eilen illalla kaksi koneellista taloyhtiön koneessa. Ihme kyllä tälle päivälle oli tyhjää. Yksi naapuri tuli sinne pesutupaan just kun olin pesemässä ja hän olisi pessyt yhden koneellisen. Sanoin että huomennahan (siis tänään) on ihan tyhjää. Hän vaan että ei hän huomenna pese. Mikähän ihme siinä oli? :D Tavallinen sunnuntaihan tämä on.
Ehkä hänellä menee koko päivä tyydyttäessään krapulaista miestään?
Juhannusaattona pesin, juhannuksena en viitsi enkä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut taloyhtiöt ovatkoneista kuuluvan metelin takia kieltänyt kerrostaloissa sunnuntaina pyykkien pesemisen. Ei kaikki. Vaan siellä, missä konet ovat kotirauhaa kuuluvasti häirineet sunnuntaisin ja ihmiset ovat valittaneet.