Menisitkö Lontooseen
Maybe not, Nähnyt paljon ihmeellistä sivistymätöntä meininkiä siellä. Ja eihän ne lentokenttäjunat toimi juuri silloin kun olen kaupungissa.
London eye olisi kiva. Ehkä bridge myös.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tyttöystävä kävi siellä ja joutui käpälöimisen kohteeksi metrossa. Tekijät tietenkin ei valkoisia.
No ei sentään valkoisten ryöstämäksi, mikä on yleisin tapa päästä omaisuudesta Lontoossa
Lentokenttäjunat toimii lähes aina. Jos olisi jotain vikaa niin kentälle pääsee myös bussilla ja Heathrowlle metrolla. Ja taksit ja uber tieetysti jos viitsii maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta! 3 reissua sinne tehty mutta aina vaan nähtävää ja koettavaa
Mä olen asunut 15v ja aina vaan nähtävää ja koettavaa.
Joo, haluaisin nähdä Gherkinin.
Eikö se meinaa suolakurkkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa ja ajattelin syksyllä mennä taas. Lentokenttäjunat toimii pääsääntöisesti ihan hyvin, sulla on käynyt huono tuuri. London Bridge on tylsä, London Eye ylihypetetty ja kallis. Tower Bridge on ehkä se, joka sulla oli mielessä?
Miksi London Bridge on tylsä mutta Tower Bridge ei.
London Bridge näyttää ihan vain tavalliselta sillalta. Tower Bridge on se hienon näköinen nostosilta jota näkee postikorteissa.
-ohis
Näin. Valitettavaa vain, että kun kirjoittaa Googlen kuvahakuun "London Bridge", niin suurin osa kuvista esittää nimenomaan Tower Bridgeä, vaikka ne ovat aivan eri asioita. Ei ihme, jos ihmiset hämääntyvät.
Menisin, olen käynyt neljä kertaa, ekan kerran 1984. Lontoossa on kiva käydä museoissa, sisäänpääsy useimmiten maksuton. Myös musikaaleja on tarjolla laidasta laitaan, ne kannattaa tsekata etukäteen ja hommata liput, jos on tällaisesta kiinnostunut. Yhdellä reissulla lasten kanssa vierailimme Harry Potter -studiolla, sinne lippuja piti kytätä, oli ainakin silloin tosi suosittu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
Londonistan on niitä paikkoja joissa kaikki kiva on nähty parissa päivässä tiiviillä aikataululla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää. Rakastin kaupunkia vielä 30 vuotta sitten. Aivan liikaa kaikkia paskestanin turisteja.
Se on jännää kun ulkomailla on ulkomaalaisia
Liian jännää kun lontoossa on uudisasukkaiden takia kielletty leipäveitset. Haluaisi nähdä sen maan ihmisiä minne menee. Nythän euroopan suurkaupungeissa tulee huijattu olo kun kaikki popula on lähi-idästä ja afrikasta.
No sitten ota juna Lontoosta tunti mihin tahansa ilmansuuntaan ja mene johonkin pieneen kylään. Ongelma ratkesi.
Ihmiseltä puuttuu ideoita, mielikuvitusta tai kiinnostusta, jos ei keksi mitään katsottavaa vieraassa maassa. Miksi semmoiset edes matkustaa, jotka menee ulkomaille lähinnä syödäkseen ja juodakseen ja käydäkseen ainoastaan samanlaisissa huvituksissa missä kotimaassakin käyvät? Mnä en esim. helsinkiläisenä maksaisi siitä, että pääsen Lontooseen huvipuistoon Linnanmäen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää. Rakastin kaupunkia vielä 30 vuotta sitten. Aivan liikaa kaikkia paskestanin turisteja.
Se on jännää kun ulkomailla on ulkomaalaisia
Liian jännää kun lontoossa on uudisasukkaiden takia kielletty leipäveitset. Haluaisi nähdä sen maan ihmisiä minne menee. Nythän euroopan suurkaupungeissa tulee huijattu olo kun kaikki popula on lähi-idästä ja afrikasta.
No sitten ota juna Lontoosta tunti mihin tahansa ilmansuuntaan ja mene johonkin pieneen kylään. Ongelma ratkesi.
Miksi mennä ollenkaan? On paljon hauskempia kohteita eikä tarvitse pelätä ja maksaa kaikesta mielipuolista ylihintaa.
Vierailija kirjoitti:
Londonistan on niitä paikkoja joissa kaikki kiva on nähty parissa päivässä tiiviillä aikataululla.
Mistä tiedät? Ethän sinä ole siellä käynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
Ihan vaikka TimeOutilta ja Secret Londonilta löytyy tekemistä. Koko ajan tulee myös uusia teatteriesityksiä, musikaaleja ja konsertteja, museoita, ravintoloita ja baareja. Esim. just hiljattain avattiin V&A East -museo.
https://www.timeout.com/london
https://www.queenelizabetholympicpark.co.uk/east-bank/va-east-museum-an…
Olen asunut Lontoossa kohta 30 vuotta, en muuttaisi muualle. Ei kannata ehkä uskoa kaikkea propagandaa mitä tietyt tahot syytää.
Toki on munkin kollegoissa varmaan 30 eri kansallisuutta, mutta se on vain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Ethän sinä ole siellä käynyt
Olen käynyt enkä suosittele. Jollekin ääliöliberaalille se on kympin kohden.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Lontoossa kohta 30 vuotta, en muuttaisi muualle. Ei kannata ehkä uskoa kaikkea propagandaa mitä tietyt tahot syytää.
Toki on munkin kollegoissa varmaan 30 eri kansallisuutta, mutta se on vain positiivista.
Miksi se on positiivista että olette maassa ja kollegat on erimaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
Ihan vaikka TimeOutilta ja Secret Londonilta löytyy tekemistä. Koko ajan tulee myös uusia teatteriesityksiä, musikaaleja ja konsertteja, museoita, ravintoloita ja baareja. Esim. just hiljattain avattiin V&A East -museo.
Musikaaleja? Ei ole ainakaan akuisten miesten juttu. Kerroppa kaikille mitä maksaa baarissa tuoppi ja ravintolassa ateria. Tai mitä maksaa halvin hotelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä?
Musikaaleja? Ei ole ainakaan akuisten miesten juttu. Kerroppa kaikille mitä maksaa baarissa tuoppi ja ravintolassa ateria. Tai mitä maksaa halvin hotelli.
Wetherspoons Monday Club halvimmat tuopit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on positiivista että olette maassa ja kollegat on erimaista?
Vaikka siksi että kaikkien maailmankuva avartuu, syntyy parempia ideoita ja tulosta kun on erilaisia näkemyksiä. Juhlitaan eri kultuurien juhlia ja opitaan niistä lisää ilon ja ruuan kautta.
Kansainvälistä bisnestä on huomattavasti helpompi tehdä kun on kansainvälinen tiimi.
Tower on kyllä mielenkiintoinen