Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö Lontooseen

Vierailija
21.06.2026 |

Maybe not, Nähnyt paljon  ihmeellistä sivistymätöntä meininkiä siellä. Ja eihän ne lentokenttäjunat toimi  juuri silloin kun olen  kaupungissa.

London eye olisi kiva. Ehkä bridge myös. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikko sitten tulin sieltä.... Ihan kiva reissu.

Vierailija
2/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! 3 reissua sinne tehty mutta aina vaan nähtävää ja koettavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa ja ajattelin syksyllä mennä taas. Lentokenttäjunat toimii pääsääntöisesti ihan hyvin, sulla on käynyt huono tuuri. London Bridge on tylsä, London Eye ylihypetetty ja kallis. Tower Bridge on ehkä se, joka sulla oli mielessä? 

Vierailija
4/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monta kertaa ja ajattelin syksyllä mennä taas. Lentokenttäjunat toimii pääsääntöisesti ihan hyvin, sulla on käynyt huono tuuri. London Bridge on tylsä, London Eye ylihypetetty ja kallis. Tower Bridge on ehkä se, joka sulla oli mielessä? 

Miksi London Bridge on tylsä mutta Tower Bridge ei.

Vierailija
5/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Mutta menisin taidenäyttelyihin ja museoihin ennemmin kuin supertunnettuihin turistinähtävyyksiin. Sitten kiertäisin kerrankin kahviloita ja ravintoloita. Olen aina syönyt kiireessä jotain M&S:n eväitä, mutta nyt tällä iällä nauttisin ihanista kahviloista. Sitten kiertäisin vaatekaupat. Lontoossa on paljon muotia. En ole myöskään ikinä ehtinyt Lontoossa teatteriin, jonkun musikaalin voisin käydä katsomassa.

Vierailija
6/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. Mutta menisin taidenäyttelyihin ja museoihin ennemmin kuin supertunnettuihin turistinähtävyyksiin. Sitten kiertäisin kerrankin kahviloita ja ravintoloita. Olen aina syönyt kiireessä jotain M&S:n eväitä, mutta nyt tällä iällä nauttisin ihanista kahviloista. Sitten kiertäisin vaatekaupat. Lontoossa on paljon muotia. En ole myöskään ikinä ehtinyt Lontoossa teatteriin, jonkun musikaalin voisin käydä katsomassa.

Olen nähtävyys friikki. Kuuluisat rakennukset kiinnostaa aina. Hienoihin ravintoloihin ei ole oikein rahaa ja vaatteet ei kiinnosta muuta kun muutama vaatekappale, jotta on päälle pantavaa mutta meitähän on moneen junaan.New Yorkissa olin vissiin aika happaman näköinen HM:ssä. 
Siellä voin kierrellä Suomessakin. 

Vierailija
7/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Rakastin kaupunkia vielä 30 vuotta sitten. Aivan liikaa kaikkia paskestanin turisteja.

Se on jännää kun ulkomailla on ulkomaalaisia

Vierailija
8/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää. Rakastin kaupunkia vielä 30 vuotta sitten. Aivan liikaa kaikkia paskestanin turisteja.

Kaikki maailman metropolit on täynnä turisteja nykyisin. Ei nämä turistit-menkää-kotiin -liikkeet ole ihan tyhjästä syntyneet. 

Vierailija
9/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi weird kysymys ja nuo perustelut varsinkin. Eihän nyt suurkaupunki ikinä toimi eikä varsinkaan tarjoa turisteille mitään mielenkiintoista. Eipä tietenkään. Kyllä palsta mamma tietää paremmin kuin 20 miljoonaa vuosittaista vierailijaa.

Vierailija
10/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, niitäkin oli kaksi siltaa? Emme me niin tiedä kun ylimalkaisesti Lontoon nähtävyyksistä. Ole ollut  siellä kyllä ja been there, done that, paitsi London eye, koska visiitistä on yli 30 vuotta. 

Vierailija
11/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähtävyys friikki. Kuuluisat rakennukset kiinnostaa aina. Hienoihin ravintoloihin ei ole oikein rahaa ja vaatteet ei kiinnosta muuta kun muutama vaatekappale, jotta on päälle pantavaa mutta meitähän on moneen junaan.New Yorkissa olin vissiin aika happaman näköinen HM:ssä. 

No se idea onkin käydä niissä vaateliikkeissä, mitä ei ole Suomessa, katsella katumuotia, miten ihmiset pukeutuvat. Lontoossa muoti on niin iso osa kulttuuria, että sen ohittaminen on jopa vähän moukkamaista. Vähän kuin sulkisi korvansa musiikilta Lontoossa, kieltäytyisi kuuntelemasta kaikkia jänniä uusia artisteja, mitkä soi joka paikassa.

Vierailija
12/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa nämä sillat ja kysy uudestaan jos ei asia selvinnyt.

Mä oon käynyt jotain 20-30 kertaa Lontoossa, enkä ole koskaan käynyt mitään siltoja tai kuninkaanlinnoja katsomassa. Ne on tylsiä. Jopa Madame Tussaudin vahakabinettia kaduin. No ehkä se kerran pitää nähdä, yleissivistyksen vuoksi.

Vierailija
13/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Kuninkaalliset, historia, vanhat rakennukset, pubit ja isot englantilaiset puistot kiinnostavat. Olen Youtubesta katsellut mm. Jack the Ripper-kiertokävelyä ym. Modernista brittielämästä en juuri tiedä, millaista se on, mutta nuo perinteiset asiat ovat kivoja. Koko Britannia on kiinnostava juuri em. sioitten takia ja myös upean maaseutuluontonsa takia. Olen seurannut Youtubesta myös vaellusta Brittein saarilla.

Vierailija
14/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tyttöystävä kävi siellä ja joutui käpälöimisen kohteeksi metrossa. Tekijät tietenkin ei valkoisia.

Vierailija
15/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta britit ovat samanlaisia epäkohteliaita törppöjä ja viinaan meneviä kuin suomalaisetkin, joten siellä ei tule mitään isoa kuttuurishokkia. 😂 Millaiseen käytökseen täällä törmää, törmää sielläkin.

Vierailija
16/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin rikas kulttuuriltaan ja avoin ollut maailmalle pitkään, että kyllähän se kiinnostaa. Aina jää siellä käytyä tunne siitä, että paljon on vielä nähtävää ja koettavaa.

Vierailija
17/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

London Bridge näyttää ihan vain tavalliselta sillalta. Tower Bridge on se hienon näköinen nostosilta jota näkee postikorteissa.

-ohis

Vierailija
18/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisista rakennuksista ainakin parlamenttitalo ja Tower Bridge ovat minusta livenä juuri niin vaikuttavan näköisiä kuin toivoinkin.

-eri

Vierailija
19/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää kun ulkomailla on ulkomaalaisia

Hieman eri asia lontoolaiset ja tunheksivay turistilaumat

Vierailija
20/52 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa varkaita ja t_erroria. Ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän