Mun tekisi mieli mennää tänään johonkin ihanaa kesäkahvilaan syömään britakakkua
Kommentit (26)
Voi olla hankalaa. Itse meinasin lähteä tänään iltapäivällä johonkin Kampin keskuksen kahviloista. Tuoretta Brita-kakkua ei kyllä varmasti saa juhannuspäivän jälkeisenä sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt ostamassa Prismasta tai Cittarista Britakakkua ja keität hyvät kahvit kotona. Prismasta saatat löytää -30% alellakin jo paketin. Usein on ja toisinaan silloin itsekin ostan.
Ruoholahden Cittarissa oli eilen myytävänä leipomo ph7:n britakakkua jonka viimeinen käyttöpäivä oli eilen.
Lisäys: täyteen hintaan kaiken lisäksi, helvetti.
Britakakku maistuisi kyllä. Meillä oli eilen jälkkärinä Pirkka mutakakku kermarahkavaahdon ja mansikoiden kera. Eikä ole toiste, kakku oli paha pettymys. Harmi, että en jaksanut itse edes mutakakun verran leipoa. Olin aikaisemmin saanut saman annoksen itsetehdyn kakun kanssa, oli hyvää. Mutta nyt tahtoo Britakakkua.
Kerro ap, kuinka sinun kävi, pääsitkö kakulle.
Vierailija kirjoitti:
Britakakku maistuisi kyllä. Meillä oli eilen jälkkärinä Pirkka mutakakku kermarahkavaahdon ja mansikoiden kera. Eikä ole toiste, kakku oli paha pettymys. Harmi, että en jaksanut itse edes mutakakun verran leipoa. Olin aikaisemmin saanut saman annoksen itsetehdyn kakun kanssa, oli hyvää. Mutta nyt tahtoo Britakakkua.
Kerro ap, kuinka sinun kävi, pääsitkö kakulle.
Mä petyin pahasti Truben, sen Kuopiolaisen leipomon, Pariisinleivoksiin. Ostin kun en tiennyt minkälaisia olisivat. Pah ja Pyh! Sitkeitä voitaikinalevyjä joissa ei ollut lehtevyyttä ollenkaan. Välissä ohuelti mansikkahilloa ja jotain kermavaahtokorviketta. Meni rahat hukkaan ja tuli pettymys päiväkahveille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyt ostamassa Prismasta tai Cittarista Britakakkua ja keität hyvät kahvit kotona. Prismasta saatat löytää -30% alellakin jo paketin. Usein on ja toisinaan silloin itsekin ostan.
Se K-kaupan virolainen britakakku on sontaa.
Meilläpäin myydään tuossa Cittarissa naapurikaupungin leipomon tekemää Britaa. Myös monessa muussa kaupassa. Ei tarvitse ostella ulkomaantuonteja.
Ruoholahden Cittarissa oli eilen myytävänä leipomo ph7:n britakakkua jonka viimeinen käyttöpäivä oli eilen.