Lapsi 42 v on paljon parempi se kuin tehdä lapset parikymppisenä kun biletyskausi on menossa
Kommentit (32)
Kyllä meillä biletyskausi loppui, kun parikymppisenä saatiin esikoinen. Eikö se normaalisti mene niin? Sulla varmaan sitten jatkui entisellään..sääli.
Kannattaisi opetella kirjoittamaan ennenkuin tekee avauksen palstalle.
Olitko sinä 42v kun sinusta tuli isä?
Meillä mieheni oli 32v kun syntyi ensimmäinen lapsi ja 34v kun toinen syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella kirjoittamaan ennenkuin tekee avauksen palstalle.
Et sinäkään osaa edes vastata. Ennen kuin kirjoitetaan erikseen.
Suomessa on jo pitkään ollut ihan normaalia saada eka lapsi 28-35-vuotiaana, ja viimeisen 30 vuoden aikana se on yleistynyt selvästi.
16 vuotiaana saatu lapsi on omillaan ajoissa ja ehtii taas vaikka maailmanympärimatkalle repun kanssa.
Mikä hemmetin biletyskausi? Puhu vain omasta h*orauskaudestasi. Kaikki eivät olleet nuorena yhtä pinnallisia kuin sinä.
Nyt on kyllä lintsattu äikän tunnilta, hirveetä oksennusta tuo aloitus.
42vuotias lapsi?!
Nyt on kyllä epäselvä otsikko.
Ei sillä iällä niin väliä kunhan pääsee joskus bilettämään. Mun äiti teki lapsia parikymppisenä ja viimeiset nelikymppisenä. Bilehalut kasvoivat sitten niin, että jälkimmäiset lapset jäivät muiden hoidettavaksi.
Viinaa olen vedellyt samaan tahtiin niin sinkkuna, kuin isänä kuin isosänäkin. Hyvin on maistunut ja massia sekä mahaa on!
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä iällä niin väliä kunhan pääsee joskus bilettämään. Mun äiti teki lapsia parikymppisenä ja viimeiset nelikymppisenä. Bilehalut kasvoivat sitten niin, että jälkimmäiset lapset jäivät muiden hoidettavaksi.
Minä olin 1v kun äiti lähti kunnolla bilettämään ja sille tielle jäi, kunnes ryyppäsi itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Viinaa olen vedellyt samaan tahtiin niin sinkkuna, kuin isänä kuin isosänäkin. Hyvin on maistunut ja massia sekä mahaa on!
Näinhän se pitääkin olla. Niin työtä kuin juopotteluakin tehdään isätä riippumatta. Ihme olmeja porukka täällä.
Katsotaan sitten kun huolit teinisi perään VUOSIA JA SULLA IKÄÄ 58 ja vaihdevuodet vaan jatkuu.,
Kiva, että pidät siitä