Taas ikäistään nuoremman näköinen nainen iltalehdessä! Saara 35 v.
Tällä kertaa vuorossa on Saara, jota luullaan 10 vuotta nuoremmaksi!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b
Kommentit (264)
Voihan toi tossa iässä olla hienoa, jos luullaan nuoremmaksi. Mutta ei oo kivaa, kun 25 v näyttää ikäistään 10 v nuoremmalta. Koskaan mitkään normaalit ikäiseni miehet eivät kiinnostu, vain jotkut pervot :-( . Ja työpaikalla asiakkaat luulee tettiläiseksi. Odotan rupsahtamista.
Vierailija kirjoitti:
Hänen tyylitajunsa on nuoremman näköinen.
Ei ole, vaan jämähtänyt ja tätimäinen tekoripsineen ja amis-tyyleineen.
Eletään vuotta 2026, eli tätimäinen on juuri tuollainen. Tuollaisen tyylin lisäksi on toki muitakin tätimäisiä tyylejä, mutta yleinen tätimäisyyden/setämäisyyden merkki on jämähtänyt tyyli. Eli on jämähdetty johonkin menneisiin trendeihin, ei seurattu aikaa eikä myöskään löydetty ns. omaa tyyliä.
"Jos viinilasin haluaa kuitenkin nauttia, Saaralla on siihen käytännön vinkki, jolla voi minimoida haitat yöunille.
– Viini kannattaa juoda vaikka päivällä kello 12 ruoan kanssa, että se ehtii poistua elimistöstä. Sitten pystyy nukkumaan, hän sanoo."
Eli hänellä on elämäntyylikin kuin jollain tädillä/mummolla, elää samanlaista elämää kuin se yli viiskymppinen miehensä.
Mun tutut 35-40v ihmiset valvoo ja ryyppää ihan mielensä mukaan, eikä niiden elämä siitä keiku. Yksikin tuttu fitness-harrastuksen parissa viihtyvä 38v pariskunta päihteilee ja valvoo välillä koko yön, ja saavat siitä vain energiaa. Ja näillä tietty myös lapsia, korkeat energiatasot ja leikkisä luonne.
Toi jämähtäneen tyylinen, tylsä Saara on kaikkea muuta kuin nuorekas :D Vertaa varmaan itseään niihin 50+ ihmisiin ja elelee harhoissa, ikätovereidensa joukossa olisi tylsä täti jota ei haluta bileisiin.
Paitsi ai niin, onhan mulla 51-vuotiaskin tuttu, joka valvoo ja bilettää. Ja näyttää paremmalta kuin Saara.
Hitto että on tyhmiä ja noloja tyyppejä kerta toisensa jälkeen nämä Iltalehden kaivamat avautuja-naiset :D "Liian kaunis" Emilia, parinvaihtaja-Emilia, "nuorekas" Saara jne...
No, kai nuo jotain kansanosaa sitten kuvaa..
Säilyminen on lähinnä geeneistä kiinni ellei sitten ole aivan rappiosekakäyttäjä vuosikymmenten ajan. Saara näyttää kasvoistaan ikäiseltään. Kroppa on toki hyvä minkä tahansa ikäiseksi.
Kyllähän hänellä on iho hyvässä kunnossa ja oikein timmi kroppa, mutta noin paksut ripsienpidennykset, reilu määrä meikkiä ja kasvotäytteet joiden olemassaolon näkee vanhentaa jokaista. Siitä tulee jokin sellainen automaattinen oletus että tyyppi on hiukan vanhempi kerta on noin selkeästi käynyt täytehoidoissa. En ole niitä vastaan, itsekin otin pari kertaa muutama vuosi sitten, mutta sen verran vähän että tuskin kukaan muu kuin minä huomasi eroa, ehkä joku alan ammattilainen olisi osannut tunnistaa täytteet jos läheltä olisi naamaani tuijottanut :D Ja eihän siinä ole mitään vikaa että näyttää ikäiseltään, tai jopa vanhalta. Itse oon iloinen että ikäni on vihdoin alkanut näkyä, kun kyllä se nuori ulkonäkö ja pieni koko houkuttelee kaikenmaailman pervoja pyörimään ympärille. Ja jos koskaan hetkittäin alkaa rypyt tms. harmittaa niin pitää muistuttaa itseä että olen askelen lähempänä sitä miksikä halusin lapsena tulla, eli Muumien Noidaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v on tosi nuori vielä. Siksi onkin huvittavaa ja ehkä hieman säälittävää, kun sen ikäiset kokevat tuollaista ikäkriisiä ja puhuvat "nuorekkaana pysymisestä".
No ei 35v tosi nuori ole, varhaiskeski-ikäinen jo.
Se, onko joku nuori ja pitääkö jotakin nuorena, riippuu sanojan omasta iästä. Kyllä viiskymppinen voi pitää kolmevitosta nuorena. EU:n määritelmä nuoresta on 13-29- vuotias.
Jotkut alle kolmikymppiset ottavat paperinsa esille kassajonossa jo valmiiksi, olivat minkä näköisiä tahansa. Saattaa olla, että joku tällainen kertoo, että paperit kysyttiin. Kerran näin, kun itse olisin arvioinut nuorehkon miehen iäksi reilut kolmekymmentä vuotta (vanhin lapseni on 36- vuotias), hän oli keskimittainen, huomattavan ylipainoinen, parroittunut ja pitkälle kaljuuntunut. Nuorisovaatteet eli juuri tuo huppari, roikkufarkut ja lippis viittasivat nuorempaa ikään. Hän oli ilmeisesti alle 30- vuotias ja otti paperinsa valmiiksi esille. Åke Lindman oli hyvä esimerkki iättömyydestä. Hän oli parikymppisenä nelikymppisen näköinen ja liki kasikymppisenä kuuskymppisen näköinen eli ikääntyi ulkonäöllisesti kuudessakymmenessä vuodessa parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35v on tosi nuori vielä. Siksi onkin huvittavaa ja ehkä hieman säälittävää, kun sen ikäiset kokevat tuollaista ikäkriisiä ja puhuvat "nuorekkaana pysymisestä".
No ei 35v tosi nuori ole, varhaiskeski-ikäinen jo.
Se, onko joku nuori ja pitääkö jotakin nuorena, riippuu sanojan omasta iästä. Kyllä viiskymppinen voi pitää kolmevitosta nuorena. EU:n määritelmä nuoresta on 13-29- vuotias.
Jotkut alle kolmikymppiset ottavat paperinsa esille kassajonossa jo valmiiksi, olivat minkä näköisiä tahansa. Saattaa olla, että joku tällainen kertoo, että paperit kysyttiin. Kerran näin, kun itse olisin arvioinut nuorehkon miehen iäksi reilut kolmekymmentä vuotta (vanhin lapseni on 36- vuotias), hän oli keskimittainen, huomattavan ylipainoinen, parroittunut ja pitkälle kaljuuntunut. Nuorisovaatteet eli juuri tuo huppari, roikkufarkut ja lippis viittasivat nuorempaa ikään. Hän oli ilmeisesti alle 30- vuotias ja otti paperinsa valmiiksi esille. Åke Lindman oli hyvä esimerkki iättömyydestä. Hän oli parikymppisenä nelikymppisen näköinen ja liki kasikymppisenä kuuskymppisen näköinen eli ikääntyi ulkonäöllisesti kuudessakymmenessä vuodessa parikymmentä vuotta.
Multa kysyttiin parikymppisenäkin hyvin vaihtelevasti paperit, eli välillä kysyttiin ja välillä ei. Alkossa ei useinkaan kysytty/kysytä, mutta sitten kun menee ostamaan Prismasta simaa, niin kysytään. Samoin baarien ovilla kysytään helposti.
Kerran oli Alkossa hassu tilanne, kun minulta, ikäiseni näköiseltä parikymppiseltä ei kysytty papereita, mutta perässäni tulevalta noin 35-vuotiaalta, erittäin suomalaisen näköiseltä parrakkaalta ja silmälasipäiseltä mieheltä kysyttiin. Minun silmissäni tuo mies näytti todellakin vanhalta, joten tilanne jäi mieleen. :D
Ja postasit miksi? Ei ole edes pätkääkään kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vähissä on uutisaiheet.
Ei ole, maailmalla on taas sattunut ja tapahtunut.
Miksi aina näitä tyhjänpäiväisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa eniten toi jutun aloitus että "Saaralla on nuorekas olemus". Niin? Varmaan siksi kun 35 on kuitenkin edelleen melko nuori. Kepinkö kanssa pitäisi köpöttää?
No tää. :D Ei se mikään vanha ole, tai edes keski-ikäinen vielä, miten jotkut väittää täällä. Sen ikäisen pitäisikin vielä olla suht nuorekas, ellei ole ihan rappiolla tai sairastellut vakavia sairauksia jne. Voi hyvin vaikka hankkia lapsen vielä tai vaihtaa vaikka uraa vielä, tai vaikka mitä.
"Sama nuorekkuus tuntuu tarttuneen myös aviomieheen, kertoo Saara. Yli 50-vuotiasta puolisoa luullaan usein Saaran ikäiseksi eli 35-vuotiaaksi."
Tuossahan se Saaran nuorekkuuden salaisuus on! Yli 15 vuotta vanhempi mies. Kun nainen ottaa vanhemman miehen, niin nainen pysyy itse nuorekkaana. Selvästi nuorempi nainen taas pitää vanhemman miehen nuorekkaana. Ottakaapa oppia palstanaiset. 😉
Vierailija kirjoitti:
"Sama nuorekkuus tuntuu tarttuneen myös aviomieheen, kertoo Saara. Yli 50-vuotiasta puolisoa luullaan usein Saaran ikäiseksi eli 35-vuotiaaksi."
Tuossahan se Saaran nuorekkuuden salaisuus on! Yli 15 vuotta vanhempi mies. Kun nainen ottaa vanhemman miehen, niin nainen pysyy itse nuorekkaana. Selvästi nuorempi nainen taas pitää vanhemman miehen nuorekkaana. Ottakaapa oppia palstanaiset. 😉
No kun Saara ei ole nuorekas, vaan tätimäinen harha-hanna.
Klassinen esimerkki siitä, että vanhempi mies vanhentaa myös naisen...
Kävin katsomassa Saaran facebookin, ja hän on ollut jo vuosia sitten ryppyinen hönökkelinaama. Tyyli tuollainen Bimmer Party-amistäti.
Tekeekö Iltalehti tuon tahallaan, että kaivaa kaikista harhaisimmat tyypit koloistaan avautumaan?
Miksi näissä jutuissa näytetään aina vain sellaisia kuvia, joissa on vahvat filtterit päällä, ja paljon meikkiä?
Kasvojen luuston takia hän näyttää vähän lapselliselta vanhana kurppanakin. Kaikki nuoruus ei ole sitä hottia sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen luuston takia hän näyttää vähän lapselliselta vanhana kurppanakin. Kaikki nuoruus ei ole sitä hottia sorttia.
Lähinnä vaan heikko leuka ja marsumaiset posket.
Facebookin kuvista näkee hänen piirteensä paremmin. Vahvistaa taas käsityksiä tietynlaisista suhteista kyllä, ei siinä. Huomionjano on kova, ja tarve kehitellä ylimitoitettuja mielikuvia itsestään.
Varmaan vaan tyhmyys. Siis ei välttämättä matemaattislooginen tyhmyys, vaan sellainen street wisen puute elämässä yleisesti.
Ihan onnellistahan se on, jos on vähän höttöpää ja fantastiset kuvitelmat itsestään :D
Eikä tuo mikään vain naisten juttu ole. Ihan säännöllisesti tulee somessa vastaan joku 30-40v mies selittämässä miten näyttää nuoremmalta, vaikka ei näytä. On vaan joku ns. nuorekas tyyli, mikä tietty voi kauempaa katsottuna hämätä.