Susanna Penttilän juhannusbussissa jouset ja iskarit olivat kovilla. 50-vuotiaat naiset katselivat naamat happamina tätä toimintaa
Susanna viettelee heidän lapsensa ja kaikki ovat onnellisia paitsi vanhat kurpat
Kommentit (102)
Voi aikoja ja tapoja. Pillulla tehdään tili niin se vaan on aina ollut. Anna Kontula teki tuota jo 16 vuotiaana. Eduskunnassa sitten muisteli keiden kanssa oli paneskellut.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat happamia kun tie tähtiin ja rikkauksiin omin voimin vaatiikin jotain. Kaikille ei riitä rikasta miestä josta erota, sori.
Mulla on rikas ja ihana mies, enkä aio erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muslimitkaan eivät pane vanhoja kurppia muuta kuin rahasta.
Mikäköhän sinunkin traumasi on?
Olen vanha kurppa.
Nykyään susanna panee lähinnä vaan miken (nimi muutettu ) kanssa, Mike ( nimi muutettu) on musta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Itsekin katselen ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä.
🤮.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Itsekin katselen ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä.
Matti, tietääkö ne pojat sen myös
Eli, siinä on jotenkin vialliset iskarit ja jouset jos ei tuota kestäisi
On tuo kumitissimummo aika kaamea ilmestys livenä.
Varsinainen rutturusina rantapalloilla.
Ei se ketään oikeesti pannu. Heti kun oli nuori mies sängyllä, hän kuiski korvaan, että "nyt teeskennellään nussimista, ja jos et suostu, niin heitän sut ulos ja kaikki saa tietää, että olet impotentti". Ja sitten pomppivat vähän sängyllä, Suski huohotti ooh ja aah, kiljahti lopuksi ja he molemmat saivat mainetta ja kunniaa. Ja seuraava poika sängylle teeskentelemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on kiitorata tai posliini niin pääset jatkoon. Hoitamattomalla sademetsällä voin ulkoistaa korkeasaaren eläimiä asumaan sinne.
Heh, minulla oli posliini jo ysärillä.
Saat täydet pisteet hygieniasta ja pesän viihtyvyydestä.
Sinullekin on tasovaatimuksia. Olethan vähintään keskimittainen, urheilullinen ja söpö kasvoista.
hyi hitto, ainoat jotka tuollaiseen jonottaisi on m...t.
Vierailija kirjoitti:
hyi hitto, ainoat jotka tuollaiseen jonottaisi on m...t.
Miehet? Joo, en usko, että kovin moni nainen oli siellä jonottamassa Penttilän lettua.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suski siis juhannuksen töissä?
Yrittäjä on aina töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna katseli happamana itseään?
Ollaanpa sitä katkerana nyt kun kaunista ja nuorekasta Susannaa ihailee sinun isoisäsi, isäsi, puolisosi ja lapsesi.
Miten niin katkerana? Kirjoitin myös sen kommentin, että katselen aina ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä. Nuoret pojat jaksavat puikottaa.
Säälittävää.
Olette vain kateellisia Susanna nuorekkuudesta ja menestyksestä myös kansainvälisesti.
Tuon h oron seurassa en saisi edes seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon h oron seurassa en saisi edes seisomaan.
Okei, mutta potenssiongelmista kannattaa keskustella lääkärin kanssa, ei tällä palstalla.
Kehitysvammaisten asuntolassa huudan kovaa, että haluan nussia kumimummoa. Sellaista kuin Susanna, kumisuu, kumipakarat kumitissit. Huudan kovaa, kiroilen, uhkailen, riehun, heittelen tuoleja, rikon ikkunoita, hakkaan nyrkeillä ovia, uhkailen hoitajia, rikon ja heittelen tavaroita, lyön toisia asukkaita, menen toisten asukkaiden huoneisiin rikkomaan tavaroita ja koko ajan kovaa huudan. Yölläkin huudan, riehun, hakkaan asukkaiden ovia nyrkeillä kun en pääse huoneisiin kun ovet ovat lukossa ja käyn yöhoitajan kimppuun huutaen, että tapan kaikki. Olen monta kertaa repinyt hoitajia tukasta ja lyönyt niitä, heitellyt hoitajia tavaroilla ja uhannut tappaa kaikki hoitajat ja asukkaat. Yritän sytyttää asuntolan tuleen, riehun, rikon ikkunoita, heittelen tuoleja ja usein lasken kakatkin lattialle. Miksi minua ei päästetä nussimaan, vaikka olen jo yli 3 vuotta koko ajan huutanut?
Se ei ole kaikkien naisten unelma, Susannan on ja saa nyt sitä mistä nauttii. Se ei ole meiltä muilta pois. Itselleni tuollainen elämä olisi aivan kauhea jo ajatuksena. Mistä miehille on tullut sellainen luulo että kaikki naiset haluaa olla koko ikänsä sek...siobjekteja.