Susanna Penttilän juhannusbussissa jouset ja iskarit olivat kovilla. 50-vuotiaat naiset katselivat naamat happamina tätä toimintaa
Susanna viettelee heidän lapsensa ja kaikki ovat onnellisia paitsi vanhat kurpat
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Just sanoin noille pojilleni että hopi hopi äkkiä hommiin tienaamaan omat rahat. Mamma ei enää elätä teitä.
No, ei nämä nuoret Suskin pumppaajat tästä mitään tienaa tai saa itse kuvata aktia.
Vierailija kirjoitti:
20-49 vuotiaat naiset kannustivat poikia ja Sukua?
Ja 51+ vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua haittaa. Itsekin katselen ystävieni parikymppisiä poikia sillä silmällä.
Perssilmällä?
Silläkin jos tilaisuus tarjoutuu. Sehän se on ideana.
No, kieltämättä olet oikeassa.
Ap-parka, ei saanut edes Susannalta 🥺
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suski siis juhannuksen töissä?
Ne lisät kato!
Juu vanhat kurpat katselivat happqmina touhua. Olisisivat tietysti itsekin halunneet mukaan. Kurppa on siis kurttuinen muna miespuolinen +50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sitten monenkin pojan isä onnessaan, kun nuori menee kyntämään 60-vuotiasta mummelia vain tienatakseen tälle kurpalle ilmaistyövoimana rikkauksia? Tulevat työnantajatkin voivat katsoa nämä nuoruuden hölmöilyt miettiessään kenet palkkaavat, ja hyvän perheen tytär dumppaa alttarille menneisyyden haamun paljastuttua.
Hyvä Iskä haluaa tätä pojalleen, vai mitä?Kyseessä on maksullinen of-kanava joten jos joku katsoo tätä ja tilaa kanavan niin hän kyllä tykkää.
Luepa uudestaan: Jos poika menee Susannan filmille ilmaiseksi merkitseekö se että hänen isänsä tykkää?
Ei varmaan tykkää vaan on kateellinen pojalleen katsoessaan erotiikan jumalattaren videoita
Sois myyks se itteää siellä bussissa, eikös se ole sitte aika laitonta touhua ja sairasta kaiken lisäks
Voisiko joku kertoa. mikä tämän bussin tarkoitus on ja millaista toimintaa siellä harjoitetaan. Prostituutio?
Ei kaikkia kiinnosta nuoret pojat. On meitä normaalejakin naisia jotka tykkää oman ikäisistä miehistä. Itse tykkää vain omasta miehestäni tai siis enemmän kuin tykkään eli rakastan.