Hienoa ELISA! Huijaatte kuolevalta ihmiseltä ahneesti vaan rahat pois. Omainen kertoo löytäneensä kuolleen isänsä jäljiltä ”isoimmaat ja kal
Kyseinen omainen kertoo löytäneensä kuolleen isänsä jäljiltä ”isoimmat ja kalleimmat mahdolliset liittymät, sehän kuuluu tähän huijarityyliin”.
Niin, kyllä sitä kuolinvuoteella tarvii ne nopeimmat gigan 5G liittymät ja virusturvat vielä päälle. Ja liittymän irtisanominen niin mahdotonta että vielä kuolemankin jälkeen niitä joutuu maksamaan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma koskee kaikkea puhelinmyyntiä ja -ostoa (kullanostoa). YLi 65-vuotiaille ei saisi soitella.
Joo, kertokaa vanhuksille että varovat noita kulta (kusetus) kiertueita sun muita karavaaneja.
Omaisten pitää katsoa sen verran perään, että lopettavat nämä turhat liittymät ajoissa ja ottavat prepaidin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Elisa vaati kuolinpesää jatkamaan edesmenneen isän elisa viide palvelua. Sopimus kun on sopimus.
Muutaman vuoden nyt olen lukenut näitä Elisan huijauksia, joista jatkuvasti uutisoidaan ja ihmettelen MIKSI tämä yritys edelleen saa asiakkaita?? Ihmiset boikotoi yrityksiä mitättömämmästäkin syystä mutta vanhusten huijaaminen ei ole riittävä syy boikotoida? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa vaati kuolinpesää jatkamaan edesmenneen isän elisa viide palvelua. Sopimus kun on sopimus.
Muutaman vuoden nyt olen lukenut näitä Elisan huijauksia, joista jatkuvasti uutisoidaan ja ihmettelen MIKSI tämä yritys edelleen saa asiakkaita?? Ihmiset boikotoi yrityksiä mitättömämmästäkin syystä mutta vanhusten huijaaminen ei ole riittävä syy boikotoida? Miksi?
Suomalaiset on lammaskansaa. Iäkästä äitiänikin ovat kusettaneet lukuisia kertoja. Ei vaan jaksa tehdä asialle mitään. 68€ kuukaudessa menee häneltä heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on lammaskansaa. Iäkästä äitiänikin ovat kusettaneet lukuisia kertoja. Ei vaan jaksa tehdä asialle mitään. 68€ kuukaudessa menee häneltä heille.
Järjetön summa! Ihan laiton ryöstö. Älä vaan sano että sinullakin on Elisan liittymä ja muita palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma koskee kaikkea puhelinmyyntiä ja -ostoa (kullanostoa). YLi 65-vuotiaille ei saisi soitella.
Täytän 61 vuotta. Saa soitella mutta en vastaa. Mua ei kuseteta.
Odottaa kun vuosia tulee mittariin 10, 20, 30 lisää... Pieni aivoverenkiertohäiriö ja niin vaan ollaan tekemässä hulluja kauppoja ihan tohkeissaan. Appi oli tällainen viimeisinä vuosinaan ja niitä sotkuja selvitellessä paloi kaikkien päreet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kertokaa vanhuksille että varovat noita kulta (kusetus) kiertueita sun muita karavaaneja.
Muisti kun alkaa mennä niin niistä saa koko ajan muistuttaa eikä sittenkään mene perille. Ostellaan viemärisukituksia, kattoremppoja tai niitä mobiililiittymiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän 61 vuotta. Saa soitella mutta en vastaa. Mua ei kuseteta.
Odottaa kun vuosia tulee mittariin 10, 20, 30 lisää... Pieni aivoverenkiertohäiriö ja niin vaan ollaan tekemässä hulluja kauppoja ihan tohkeissaan. Appi oli tällainen viimeisinä vuosinaan ja niitä sotkuja selvitellessä paloi kaikkien päreet.
Puhelinmyynnin esto vaan hyvissä ajoin ennen kuin vanhuudenhöperyys iskee. Omalle äidilleni neuvoin jo kymmenen vuotta sitten tekemään sen vaikka on vielä yli 80v ihan täysissä järjissään mutta kun on aina ollut ihan hiiri sanomaan kenellekään "ei" yhtään mihinkään niin parempi näin kun ei kukaan edes tarjoa/yritä myydä mitään. Hyvin on toiminut. Ei ole enää tilannut lasten kirjoja eikä akuankkoja. Itselläni on salainen numero niin äärimmäisen harvoin tulee kukaan myymään mitään ja jos tulee niin oma syy kun olen osallistunut johonkin arvontaan.
Saihan sitä vapaasti irtisanoa mutta kun palvelu on maksettu etukäteen kahdeksi vuodeksi niin ei sillä ole väliä. Ja vainajan veloista et pääse irti jos haluut perinnön.