Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopettaa oluen kittaaminen?

Vierailija
20.06.2026 |

Tarvitsen nyt self-help vinkkejä.  Pääsin töihin ja stressi kasvoi, mutta myös tyytyväisyys yleisesti elämään. Eli perusta on hyvä. Ainoa vaan, että aloin lipittelemään olutta viikolla ja sen lisäksi kittaan sitä viikonloput. Siis aivan valtava kulutus!

Miten nyt lopetan huonot tapani ennenkuin terveys menee? Tämä tilanne ollut pahentuva alle puoli vuotta,  mutta jotenkin tuntuu hankalalta lopettaakaan.. Auttakaa!

Mitä kännin tunteen tilalle? Enkä varsinaisesti kaipaa liikuntaohjeita, koska se ei ole koskaan ollut mun juttu. Jotain muuta millä nollaa pään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokeet  päähän ja  kunnon menomusaa ...mars siinä ei kaljaa kaivata.

Vierailija
22/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se lopettaminen ja lopeta ! 

- Tommy Hellsten 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kihti tai alkoholineuropatia - eipä huvita juoda enää sen jälkeen.

Vierailija
24/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muuu harrastus eli kuntosali.

Vierailija
25/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vartti vekkari tekee toimintaelokuvia ?

Vierailija
26/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö vartti vekkari tekee toimintaelokuvia ?

kun en tee panobussinovelleja niin isäntä menee takapihalle pyöräyttämään ukemin nurmikolle höyryävän auringon alle ja tekee katat päälle.

Vierailija
27/27 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi kun kaveri kävi ja toi purkin teetä tai mitä lie. Auttoi mua. Sanoi että aina kun alkaa tehdä olutta mieli niin kääri sätkä ja pistä kärkeen tätä vihreetä. 

Polttelin sätkän ja aloin kärsiä niin kovia vainoharhoja että olla ja voi. Luulin että seinät puhui minulle ja erotin ääniä sieltä. Äänet kertoi alkavasta maksakirroosista. Sitten katsoin peiliin ja näin punaiset verestävät silmät. Kuin dracula, mietin. Sitten mietin että jos ottaisi olutta ja helpottaisi olo, mutta kun lähdin pihalle aloin voida niin vainoharhaisesti että kuljin seinien vieriä pitkin ja ajattelin stasi-naapureiden tarkkailevan minua. Kuulin kotoa stereoiden soittavan kappaletta: "baby please dont go" Budgien esittämänä. 

Menin takaisin kotiini ja lukkiuduin sisätiloihin kärsimään alkoholin vieroitusoireista kokonaisen kaksi viikkoa. 

Hikoilin kuin tursas ja tärisin kuin lammas kerittäessä. Itkin yhtä tölkkiä, mutta en voinut poistua asunnolta, koska  vainoharhani olivat niin kovat. Kurkin parvekkeelle ja näin helikopterin. Tiesin että ne tarkkailee minua. 

Selvisin alkoholismista mutta jäin koukkuun tupakkiin.