Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusissa sarjoissa ja elokuvissa on taas alkanut esiintymään tupakanpolttoa

Vierailija
10.09.2021 |

Onko kukaan muu pistänyt merkille? 70/80/90-luvun elokuvissahan sauhuteltiin armotta ja sitten tuli valistus ja tupakanpoltto loppui elokuvissa ja nyt taas sauhutellaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos ei oo niin hysteeristä enää.

Vierailija
2/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään enää kukaan edes polta. Tosin katselin juuri Animal Kingdomia, ja siihen porukkaan tupakointi sopii kuin nenä päähän, siis monta kertaa murtunut nenä, tatuoinnit ja lukutaidottomuus. Mutta sitäkin hauskempi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen elokuvan tapahtumat sijoittuvat esimerkiksi 1940-luvulle tai 1970-luvulle, niin silloin sätkää sai polttaa vähän joka paikassa. Tosin tupakointia on käytetty elokuvissa ärsyttävän usein visuaalisena tehokeinona kun on haluttu kuvata miten joku odottaa hermostuneesti jotain tai on jonkin sortin pahis tai sillä tupakansätkällä sytytään tulipalolla heittämällä se bensiiniin. Ei kai nykyään kukaan enää kuvittele että tupakoinnissa olisi jotain erityisen hienoa?

Vierailija
4/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Non-Smoking Team kirjoitti:

Jos sen elokuvan tapahtumat sijoittuvat esimerkiksi 1940-luvulle tai 1970-luvulle, niin silloin sätkää sai polttaa vähän joka paikassa. Tosin tupakointia on käytetty elokuvissa ärsyttävän usein visuaalisena tehokeinona kun on haluttu kuvata miten joku odottaa hermostuneesti jotain tai on jonkin sortin pahis tai sillä tupakansätkällä sytytään tulipalolla heittämällä se bensiiniin. Ei kai nykyään kukaan enää kuvittele että tupakoinnissa olisi jotain erityisen hienoa?

Eiku just tähään päivään liittyviä sajoja ja elokuvia ja ei mikään pahis vaan tavis. Ap

Vierailija
5/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, leffoihin on vaikeampi saada mitään tunnelmaa jos hahmot ei saa edes polttaa kohtalokkaan näköisenä savuketta.

Vierailija
6/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyään enää kukaan edes polta. Tosin katselin juuri Animal Kingdomia, ja siihen porukkaan tupakointi sopii kuin nenä päähän, siis monta kertaa murtunut nenä, tatuoinnit ja lukutaidottomuus. Mutta sitäkin hauskempi elämä.

En muista että olisin ikinä käynyt bilettämässä niin, ettei liki kaikki polta.

Olen alle 30, en sit tiedä onko vanhemmat ihmiset lopettaneet mutta mun tuttavapiiri ainakin polttaa minimissään kun juovat alkoholia.

En mitään jatkuvasti röökaavia tai aamuröökille ryntääviä tunne, mutta kyllä tupakointi on iltamenoissa ihan perus.

Vierailija
7/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 30, en sit tiedä onko vanhemmat ihmiset lopettaneet mutta mun tuttavapiiri ainakin polttaa minimissään kun juovat alkoholia.

En mitään jatkuvasti röökaavia tai aamuröökille ryntääviä tunne, mutta kyllä tupakointi on iltamenoissa ihan perus.

Ihan perus sinun kavereittesi ja muiden samantyyppisten kanssa siis, mutta ei todellakaan keskivertojen nuorten aikuisten parissa.

Vierailija
8/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilomainontaa kun tupakan mainostamista on hankaloitettu niin kovasti.

Vierailija
9/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kamalaa kun joku röökaa ja ap. vetelee herneitä nokkaansa.

valitettavaa ettet edes ymmärtänyt aloitusta, itsekö keksit tuon hauskan herneet nenään jutun. ps poltan itsekin.

Vierailija
10/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkötupakkaa ainakin vedellään. Lain pitää pysyä perässä ja kieltää nämä.

Vierailija
11/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus sinun kavereittesi ja muiden samantyyppisten kanssa siis, mutta ei todellakaan keskivertojen nuorten aikuisten parissa.

Niin en ilmeisesti sitten tunne niitä keskivertoja, pyörivät jossain muissa ympyröissä.

Minun kaveripiirissä korkeakoulutus, hoikkuus, urheilu, sosiaalisuus, matkat, bileet ja rööki on sitä tavallista elämää.

Vierailija
12/12 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sen johtuvan siitä, että tupakoinnilla korostetaan erilaisuutta. Nykyäänhän harva tupakoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi