Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisin mennä lavatansseihin, mutta en uskalla
19.06.2026 |
En osaa tanssia, ei ole ketään seuraksi ja muutenkin jännittää. Olen kyllä lukenut kaikki ne artikkelit, että tunnelma on ihana ja ei tarvitse jännittää ja sinne vaan sekaan. Mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Enkä ikinä pystyisi menemään tyrkylle luontevasti johonkin lattian reunalle, että hakeeko joku. Miten siinä pitää edes olla? Hymyillä ja röyhistää rintaa vai mitenkä? Yyh, kiusallisinta ikinä.
Kommentit (62)
Mee alasti. Ei ole mitään hävettävää jos on iso muna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lajia "fusku" ei voi Etelä-Suomen lavoilla välttää kun suurin osa väestä tanssii nopeat foksit fuskuna. Ja foksin askeleethan on käytännössä samat kuin tangon askeleet. Jos seuraaja osaa tangoa niin osaa myös foksia ihan riittävän hyvin. Taitava "perinteisten" tanssija pärjää lavalla edelleen hyvin. Buggin, fuskun, salsan ja bachatan voi tanssia foksina/tangona.
Mitä tanssitaidottomuuteen tulee niin lähes sellaistenkin kanssa on tullut Ruusulinnassa tanssittua foksia. Vaatii viejältä enemmän keskittymistä ja huumorintajua mutta kyllä sekin onnistuu.
M60+