Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Miehet itse pitävät miesten maskuliinisia piirteitä viehättävinä, ei niinkään naiset

Vierailija
19.06.2026 |

Brittiprofessori David Perrettin johtamissa tutkimuksissa on havaittu, että miehet yliarvioivat systemaattisesti maskuliinisten piirteiden vetovoimaa. Leveä leukalinja, korostunut lihaksikkuus ja muutenkin voimallinen maskuliinisuus näyttävät miesten mielikuvissa tärkeämmiltä ominaisuuksilta kuin mitä naiset keskimäärin pitävät seksuaalisesti houkuttelevana.

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000012064073.html

Kommentit (568)

Vierailija
341/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten ultranaisellinen, mutta miehiin olen tehnyt vaikutuksen isoilla autoilla, rannekelloilla ja käymällä säännöllisesti salilla.

Se, että olen naimisissa, tuntuu olevan monille miehille haaste, joka pitää voittaa - pikemminkin hidaste, kuin este.

Olet mies. Nainen olisi riittävän älykäs tajuamaan, ettei tekstissäsi kuin-sanan eteen kuulu laittaa pilkkua.

Minä laitan aina pilkun siihen kohtaan, jossa pidän puhuessa tauon - esimerkiksi silloin, kun pidän puhetta.

Minua ei kiinnosta kieliopin lainsäädäntö hirveän paljon, enkä ole siihen sitoutunut.

Nainen olen ollut ainakin viimeiset 47 vuotta.

Jos on noin välinpitämätön kielioppia kohtaan, on sitä todennäköisesti monessa muussakin asiassa. 

Ei ainakaan akateemisessa sivistyksessä, taloudessa, työssä, eikä perhe-elämässä.

Muissa asioissa voin olla ka hyvä niin.

Akateeminen ei pilkuta noin väärin.

Vierailija
342/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehekkeistä ominaisuuksista, esim omalla miehelläni on tosi leveät hartiat, on karvoja ja partaa. Ne on tosi ihana. Mutta en tykkäisi överi lihaksista ja että ramppaisi jatkuvasti salilla. Minusta on ihana että hänessä on pehmeyttä mutta on silti voimakas/vahva.

Sinä olet varmaan niitä naisia samalla, jotka antavat miehensä itkeä ja tarjoat olkapäätä ja tukea. Jos haluat asettaa riman niin alas, niin mikäpä siinä, mutta parempaakin olisi tarjolla

Olis aika toksinen suhde, jos kieltäisi kumppaniaan itkemästä. Miksi nainen ei saisi antaa tukea miehelle? Olkapää toimii hyvässä suhteessa molempiin suuntiin. 

Oi, kuulostaa ihanalta. Olisipa tavannut sellaisen miehen.

Tuleeko sinulle onnellinen olo, kun voit auttaa "miestä" hänen murheissaan? Silittää vähän hiuksista, ja sanoa hennosti, että olen tässä, kaikki kyllä järjestyy. Tässä alkaa omatkin pallit surkastumaan tuota ajatellessa.

Aikuisten välisissä suhteissa ei mene ihan noilla sanoilla, ainakaan mulla. Mutta hyvässä suhteessa kumpikin tuntee toisen nekin puolet, missä toinen kaipaa jeesiä. Sitä, että oon se vahvempi ja pystyvämpi osapuoli välillä ei mulla vähennä kiinnostusta miestä kohtaan, jos vastaavasti saan tukea mulle vaikeisiin juttuihin. Päinvastoin, tulee rohkea ja luottavainen olo, että kumpikin voi olla välillä "ratissa" ja toinen kartturin paikalla. Että mua ei katsota pahalla mun heikkouksien suhteen ja toisaalta on ilo olla tukena silloin kun joku on mulle helppoa ja toiselle vaikeaa. 

En haluaisi olla miehen kanssa, joka ei tukisi mua mulle vaikeissa asioissa. Tai jos tukeminen menis vaan yhteen suuntaan, ihan sama kumpaan, niin tulis siitäkin ahdistunut olo. 

Se on miehen kunniatehtävä, kun voi olla naiselle avuksi ja tueksi. Mutta ei sen tarvitse mennä toisinpäin, miehiltä pitää myös vaatia sen suhteen, ettei mies heittäydy passattavaksi, vaan ottaa ohjat rohkeasti, vaikka ei kaikkea osaisikaan heti, tai olisi murheita. Eivät ne ole naisen vastuulla.

Olen siinä samaa mieltä että tekeminen on maskuliinista energiaa, miehen ei kuulu olla passattava osapuoli. On luonnollista, jos mies tekee enemmän töitä kuin nainen. Tunne-älyä pitäisi kuitenkin löytyä miehiltäkin.

"Masculine energy is defined by "doing" and taking action. It focuses on solving problems, providing stability and security."

Mikä sitten on feminiinistä energiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti sitten en ole nainen :D Tykkään lihaksikkaista, matalaäänisistä, miehen näköisistä (myös naamasta) miehistä, ja olen nainen.

Vierailija
344/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä oli ihan palstallakin keskusteltu yliopistotasoinen tutkimus.
Kaikki tutkimuksen naiset valitsivat vahvemman oloisen miehen. 100%.
Tuo, etteivät naiset pidä jykeväleukaisista ja lihaksikkaista miehistä perustuu jonkinlaiseen stereotypiaan. Eli on valittu steroideilla pumpattu jättileuan omaava salibodari ja sitten väitetty, etteivät naiset muka välitä lihaksista ja voimakkaista kasvonpiirteistä.

Vierailija
345/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten ultranaisellinen, mutta miehiin olen tehnyt vaikutuksen isoilla autoilla, rannekelloilla ja käymällä säännöllisesti salilla.

Se, että olen naimisissa, tuntuu olevan monille miehille haaste, joka pitää voittaa - pikemminkin hidaste, kuin este.

Olet mies. Nainen olisi riittävän älykäs tajuamaan, ettei tekstissäsi kuin-sanan eteen kuulu laittaa pilkkua.

Minä laitan aina pilkun siihen kohtaan, jossa pidän puhuessa tauon - esimerkiksi silloin, kun pidän puhetta.

Minua ei kiinnosta kieliopin lainsäädäntö hirveän paljon, enkä ole siihen sitoutunut.

Nainen olen ollut ainakin viimeiset 47 vuotta.

Jos on noin välinpitämätön kielioppia kohtaan, on sitä todennäköisesti monessa muussakin asiassa. 

Tuollainen pilkkuvirhe olisi ok, jos sen kirjoittaisi teini tai parikymppinen. Aikuisen naisen pitäisi osata paremmin. 

Vierailija
346/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli kerran hyvä gallup. Artikkelissa oli 4 tavallista miestä. Näistä miehistä kaksi isokokoisinta saivat 99% palstanaisten äänistä, näistä 80% isokokoisimmalle miehelle joka edusti juuri sitä "luontaisesti vahva mutta vähän masuakin"-kategoriaa. Pienin/hintelin miehistä ei saanut ainuttakaan ääntä.

Niin, pointtina olikin että naiset eivät ihaile lihaksia sillä tavalla kun monet miehet luulevat. Toki monet valitsevat miehekkään ei-miehekkään sijasta jos pitää valita.

Ja tämä ei siis tarkoita etteikö naiset arvostaisi miehiä ihmisinä, mutta meille sisin on tärkein, ei ulkönäkö.

Vierailija
347/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän miehekkeistä ominaisuuksista, esim omalla miehelläni on tosi leveät hartiat, on karvoja ja partaa. Ne on tosi ihana. Mutta en tykkäisi överi lihaksista ja että ramppaisi jatkuvasti salilla. Minusta on ihana että hänessä on pehmeyttä mutta on silti voimakas/vahva.

Sinä olet varmaan niitä naisia samalla, jotka antavat miehensä itkeä ja tarjoat olkapäätä ja tukea. Jos haluat asettaa riman niin alas, niin mikäpä siinä, mutta parempaakin olisi tarjolla

Olis aika toksinen suhde, jos kieltäisi kumppaniaan itkemästä. Miksi nainen ei saisi antaa tukea miehelle? Olkapää toimii hyvässä suhteessa molempiin suuntiin. 

Tuleeko sinulle onnellinen olo, kun voit auttaa "miestä" hänen murheissaan? Silittää vähän hiuksista, ja sanoa hennosti, että olen tässä, kaikki kyllä järjestyy. Tässä alkaa omatkin pallit surkastumaan tuota ajatellessa.

Olen aikuinen nainen enkä vauva. Mulla ei ole mitään tarvetta olla jossain hoivatun roolissa 24/7, enkä sellaisesta nauti. Toki jos mies ei pysty tarjoamaan tukeaan vastavuoroisesti takaisin silloin kun tukea kaipaan, niin sitä nyt ei kukaan varmaan halua, mutta tästähän ei jälleen kerran ollut kyse. Vaan saako mieskin joskus toivoa sitä, että joku muu hetken kannattelee tai ainakin auttaa siinä: Saa. 

Vissiin teinit käy kirjoittelemassa mustavalkoisia provojaan täällä. -eri

Aivonsa some pskalla pehmentäneitä inceleitä jotka ei tiedä oikeista toimivista parisuhteista pätkääkään käy kirjoittelemassa. "Ne kuuli youtubessa toisin" muu on turhaa tietoa.

Vierailija
348/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En ole ikinä tavannut naista jonka mielestä juuri jykevä leuka olisi seksikäs. Tuo on täysin miesten oma ihanne. 

Esim. Ridgestä tulee kovanaamavaikutelma.

Yhden maailman kaikkien aikojen suosituimman saippuasarjan pääosaan valittiin vahingossa jykeväleuka. Voi harmi, jos olisi älytty laittaa pullaleuka, niin suksee olisi varmaan räjähtänyt maata kiertävälle radalle.

Oikeastiko te uskotte, että naisia eniten miellytävät kasvot eivät olisi maailman superjulkkismiehillä.

Esim. George Clooney ja Timothee Chalamet ovat hyvin erityyppisiä kasvoiltaan ja ikä ei tässä ole se pointti, koska Clooney oli nuorenakin eri näköinen kuin Chalamet. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Ja kumpikaan ei ota jutilahuutokauppakeisaria, ihan sama mikä luonne ja mitkä arvot.

Se keisarihan on varattu eli jo löytänyt kumppanin. Eli mitä oikein yrität sanoa?

Vierailija
349/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti sitten en ole nainen :D Tykkään lihaksikkaista, matalaäänisistä, miehen näköisistä (myös naamasta) miehistä, ja olen nainen.

Niin? Olet siis kuten lähes kaikki muut naiset. Kyse on siitä, etteivät naiset yleensä halua LIIAN yltiömaskuliinista miestä. Tässä vaikuttaa myös ikä vahvasti naisten mieltymyksiin. Nuori nainen haluaa pretty boyn, joka on silti samanaikaisesti miehekäs, kun taas vanhempi nainen todennäköisemmin kelpuuttaa kaljun, parrakkaan ja rotevan miehen, jolla on näitä kypsemmän maskuliinisuuden merkkejä.

Vierailija
350/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli kerran hyvä gallup. Artikkelissa oli 4 tavallista miestä. Näistä miehistä kaksi isokokoisinta saivat 99% palstanaisten äänistä, näistä 80% isokokoisimmalle miehelle joka edusti juuri sitä "luontaisesti vahva mutta vähän masuakin"-kategoriaa. Pienin/hintelin miehistä ei saanut ainuttakaan ääntä.

Niin. Ja todistetusti kaikki äänestäneet olivat naisia, niinkö? Ja gallupin otanta oli mikä, 10?

Vierailija
351/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla lienee monenlaisia makuja, kuten miehilläkin. Mutta kyllä nuorempana kun treenasin tosi paljon, niin diskossa oli vientiä. Ennen sitä kukaan ei lähtenyt hitaille, kun sain rintakehän ympärystä kasvatettua 40cm niin ei tarvinnut hakea ketään, komeimmat naiset haki minua. Ja eihän tässä yhden miehen tarvitsekaan miellyttää kaikkia 200 diskossa olevaa naista vaan yksi upea ilmestys riittää.

Ja sama tilanne on kaikilla muilla, kuka toivoo jokaisen naisen kiinnostuvan itsestään vaan riittää että samat ominaisuudet/arvot/mielenkiinnon omaavat kiinnostuvat? Ja sama naisilla, kuka toivoo kaikkien miehien huomiota, eiköhän ihan rajallinen ja suhteellisen suppea sopivilta tuntivien joukko riitä? Eli mielestäni turha tutkimus ja turha tuloksista on vetä mitään johtopäätöksiä. 

Rintakehän ympärystä. Sitähän saa kasvatettua ihan lihomalla, koska läski kertyy keskivartaloon, lähinnä maksan ja muiden sisäelinten ympärille. Se laajentaa rintakehää eli tulee kölirinnan tilalle ns kaljatynnyri.

En pidä kovin viehättävänä tuollaista viskeraalisen rasvan kasaumaa.

Höpö höpö. Rintakehä kasvaa vain jos rintalihakset ja selkälihakset kasvaa, siellä sisäpuolellahan on vain sydän ja keuhkot. Ja minä kasvatin rintakehää 40cm eikä vyötärön ympärys kasvanut ollenkaan (vaan oli edelleen 82-85cm vaikka vatsalihakset vahvistui rajusti). Rasvaprosentti oli aika olematon, viskeraalista ei käytännössä ollenkaan. Eipä samanlaisia kavereita tule kovin usein kaupassa vastaan ja salillakin aika harvoin. Mutta kaljamahaisia koko ajan.

Vierailija
352/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset pitävät juuri noista ominaisuuksista miehessä.
Naiset eivät vain pidä liioitellun maskuliinisista piirteistä kuten huomiota herättävän jykevä leuka tai salilla pumpatut lihakset.
Tässäkin ketjussa naiset heti kirjoittivat kilpaa kuinka seksikäs on "raamikas ja luontaisesti vahva mies jolla on vähän masuakin".

Jep paino sanalla luontaisesti. On kivaa jos mies on iso, raamikas ja vahva, mutta se pitää olla luontaista tai korkeintaan työn sivutuote. Salilla käyminen ja muu itsensä tietoinen kehittäminen on red flag. Naispuolinen kaverini sanoi osuvasti, että mikään ei ole miehellä niin paha turn off kuin selkäkarvat paitsi selkäkarvojen vahaaminen kosmetologilla. Niinpä niin.

Noille selkäkarvoille kuule kun ei mitään mahda, ne geenit nääs. Ja vaikea itse ajella pois, ehkäpä kävis mustekalalta?

Tiedän aika monta luonteenpiirrettä mitkä mielestäni ovat paljon pahempi red flag, entäpä selkäkarvat, jos miestä on valitsemassa.

Mäkään en fanita selkäkarvoja, mutta tuohan on todella typerä turnoff, sillä nehän saa helposti poistettua.

Vierailija
353/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten välisissä suhteissa ei mene ihan noilla sanoilla, ainakaan mulla. Mutta hyvässä suhteessa kumpikin tuntee toisen nekin puolet, missä toinen kaipaa jeesiä. Sitä, että oon se vahvempi ja pystyvämpi osapuoli välillä ei mulla vähennä kiinnostusta miestä kohtaan, jos vastaavasti saan tukea mulle vaikeisiin juttuihin. Päinvastoin, tulee rohkea ja luottavainen olo, että kumpikin voi olla välillä "ratissa" ja toinen kartturin paikalla. Että mua ei katsota pahalla mun heikkouksien suhteen ja toisaalta on ilo olla tukena silloin kun joku on mulle helppoa ja toiselle vaikeaa. 

En haluaisi olla miehen kanssa, joka ei tukisi mua mulle vaikeissa asioissa. Tai jos tukeminen menis vaan yhteen suuntaan, ihan sama kumpaan, niin tulis siitäkin ahdistunut olo. 

Se on miehen kunniatehtävä, kun voi olla naiselle avuksi ja tueksi. Mutta ei sen tarvitse mennä toisinpäin, miehiltä pitää myös vaatia sen suhteen, ettei mies heittäydy passattavaksi, vaan ottaa ohjat rohkeasti, vaikka ei kaikkea osaisikaan heti, tai olisi murheita. Eivät ne ole naisen vastuulla.

Olen siinä samaa mieltä että tekeminen on maskuliinista energiaa, miehen ei kuulu olla passattava osapuoli. On luonnollista, jos mies tekee enemmän töitä kuin nainen. Tunne-älyä pitäisi kuitenkin löytyä miehiltäkin.

"Masculine energy is defined by "doing" and taking action. It focuses on solving problems, providing stability and security."

Mikä sitten on feminiinistä energiaa?

"Feminine energy (understood as 'Yin') is considered more receptive, nurturing, soft, vulnerable, playful, empathetic, flirtatious, and soft energy. It is known as a state of 'being' rather than a state of 'doing'."

Hoivaamista tuossa varmaan tarkoitetaan henkisenä tukemisena tai vauvan hoivaamisena :D ei aikuisen miehen passaamisena.

Vierailija
354/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Olet siis kuten lähes kaikki muut naiset. Kyse on siitä, etteivät naiset yleensä halua LIIAN yltiömaskuliinista miestä. Tässä vaikuttaa myös ikä vahvasti naisten mieltymyksiin. Nuori nainen haluaa pretty boyn, joka on silti samanaikaisesti miehekäs, kun taas vanhempi nainen todennäköisemmin kelpuuttaa kaljun, parrakkaan ja rotevan miehen, jolla on näitä kypsemmän maskuliinisuuden merkkejä.

Eli käytännössä sama mies eri ikäisenä ja eri tyylisenä.
Geneettisesti kaikkien naisten miesmaku on pitkälti sama.

Vierailija
355/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen uni tällä kertaa. Ei pidä paikkaansa ollenkaan. Mies

Vierailija
356/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sekaisin sä olet?

Mä ainakin tukisin miestäni tuossa tilanteessa 100% ja meistä tulisi entistä läheisempiä.

- eri

Vierailija
357/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä johtuu ihan täysin e-pillereuden käytöstä. Se sotkee naisten parinvalinnan ihan täysin. 

Heti joku manspleinaaja on täällä huutamassa, kuinka naiset ei muka itse tiedä mikä heitä viehättää. Mutta hän kyllä tietää. Just joo.

Silti on selvinnyt, että e-pillerit ovat aiheuttaneet jonkinlaista häiriötä, kun lapsensaanti-iässä oleva nainen toivoo puolisoa ja perheen perustamista. Pillereidne tultua on tapahtunut enemmän "virhearvioita" toisen osapuolen suhteen. 

Miksi sä kuvittelet, että naiset käyttäisi pillereitä ollessaan sinkkuina? Niissähän on pahat terveysriskitkin.

Vierailija
358/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottavat  keskimäärin mieluummin Brad Pittin kuin Arnold Schwartzneggerin. Molemmat ovat maskuliinisia, mutta Arnold överimpi, osin toki keinotekoisten steroidien takia. Ehkä tämä havainnollistaa. 

Vierailija
359/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla lienee monenlaisia makuja, kuten miehilläkin. Mutta kyllä nuorempana kun treenasin tosi paljon, niin diskossa oli vientiä. Ennen sitä kukaan ei lähtenyt hitaille, kun sain rintakehän ympärystä kasvatettua 40cm niin ei tarvinnut hakea ketään, komeimmat naiset haki minua. Ja eihän tässä yhden miehen tarvitsekaan miellyttää kaikkia 200 diskossa olevaa naista vaan yksi upea ilmestys riittää.

Ja sama tilanne on kaikilla muilla, kuka toivoo jokaisen naisen kiinnostuvan itsestään vaan riittää että samat ominaisuudet/arvot/mielenkiinnon omaavat kiinnostuvat? Ja sama naisilla, kuka toivoo kaikkien miehien huomiota, eiköhän ihan rajallinen ja suhteellisen suppea sopivilta tuntivien joukko riitä? Eli mielestäni turha tutkimus ja turha tuloksista on vetä mitään johtopäätöksiä. 

Rintakehän ympärystä. Sitähän saa kasvatettua ihan lihomalla, koska läski kertyy keskivartaloon, lähinnä maksan ja muiden sisäelinten ympärille. Se laajentaa rintakehää eli tulee kölirinnan tilalle ns kaljatynnyri.

En pidä kovin viehättävänä tuollaista viskeraalisen rasvan kasaumaa.

Höpö höpö. Rintakehä kasvaa vain jos rintalihakset ja selkälihakset kasvaa, siellä sisäpuolellahan on vain sydän ja keuhkot. Ja minä kasvatin rintakehää 40cm eikä vyötärön ympärys kasvanut ollenkaan (vaan oli edelleen 82-85cm vaikka vatsalihakset vahvistui rajusti). Rasvaprosentti oli aika olematon, viskeraalista ei käytännössä ollenkaan. Eipä samanlaisia kavereita tule kovin usein kaupassa vastaan ja salillakin aika harvoin. Mutta kaljamahaisia koko ajan.

Kyllä se rasvakin sitä kasvattaa.

Vierailija
360/568 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset sitten juoksevat alapää litimärkinä maskuliinisten miesten perässä? Kyllä se maskuliinisuus viehättää naisia. Siitä on aivan turha kenenkään väittää vastaan. Tosin laatikkoleuka tuskin viehättää oikeasti ketään.

Mitä? Missä maailmassa naiset juoksevat kenenkään miesten perässä saati kuvailemallasi tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi