Pitkäaikaistyötön tuttuni aikoo lähteä opiskelemaan it-alaa. Eipä taida olla mitään järkeä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä. Hänelle voi sopia ja toiselle ei.
Ei ole kyse sopimisesta vaan työllistymisestä.
Ap
Uteliaisuudesta, miten itse ohjeistaisit häntä toimimaan, että hän voisi työllistyÄ ja kenties saada ttöstään myös palkkaa?.
Se kun ei kovkn työllistä, että vain vit-tuilet j ihmetrelet, että miksei hän mene vain töihin..(.. )
Sinkkumies
Sairauseläkkeelle sopisi
-ap
Sairauseläkkeelle ei päästetä sellaisiakaan, jotka sinne kuuluisivat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ton ikäiset pitkäaikaistyöttömät ole halutuinta työvoimaa ko. alalla. Vaikka kuinka opiskelisi.
Tuon ikäiset pitkäaikaistyöttömät eivät ole haluttuja millään alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ton ikäiset pitkäaikaistyöttömät ole halutuinta työvoimaa ko. alalla. Vaikka kuinka opiskelisi.
Tuon ikäiset pitkäaikaistyöttömät eivät ole haluttuja millään alalla.
Opiskelija ei ole pitkäaikaistyötön.
IT-ala on tosiaan siinä mielessä haastava, että pitää olla paljon kiinnostusta alaa kohtaan myös työn ulkopuolella, pitää olla valmis jatkuvasti kehittämään itseään ja pysymään ajan tasalla kehityksestä. Jos yrittää valmistumisen jälkeen päästä töihin pelkästään opintojen pohjalta, niin vaikeaa tulee olemaan... pitäisi lisäksi olla vähintään näyttöä siitä, mitä kaikkea on omalla ajallaan käytännössä tehnyt.
Olet varmaan tosi hyvä kaveri.
Kirjoitat selän takana juoruämmien palstalla, hyi hel...ti
Toivottavasti tuttusi älyää ottaa välimatkaa teikäläiseen, ja paljon. Tollasta ankeuttajaa en päästäisi lähituntumaan.
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa negatiiviselle, katkeralle ja kateelliselle ihmiselle. Vätykselle, jonka mielestä kaikkien kuuluu ryömiä riman ali, kun hänkin niin tekee.
Osuvasti sanottu, ottaisitko lähipiiriisi
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis ehdotat hänelle että pitäisi tehdä jos töitä ei ole eikä saa nykyisellä koulutuksella?
Ei AP ehdottele mitään, koska on trolli. Ei kenenkään jutut tutustaan ole noin ärseestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa negatiiviselle, katkeralle ja kateelliselle ihmiselle. Vätykselle, jonka mielestä kaikkien kuuluu ryömiä riman ali, kun hänkin niin tekee.
Osuvasti sanottu, ottaisitko lähipiiriisi
Tämä henkilö ei kuulu mun lähipiiriin. Tuttavat ei tietääkseni koskaan ole lähipiiriä ja juuri siksi he ovat tuttavia eivätkä esim. kavereita, ystäviä tai sukulaisia.
Ap
Siirryin it-alalle 31-vuotiaana ilman muodollista koulutusta tietotekniikasta. Ehdin olla alalla samaiset 31 vuotta, kunnes lopetin kun pinkka ja eläkekertymät alkoivat olla kunnossa.
Motivaatio ja kiinnostus alaan pitää olla kova varsinkin alussa. Leipäpappina ei kannata edes yrittää. Tsemppiä ap:n kaverille!
Kyllä.