Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostit mustesuihkutulostimen

Vierailija
19.06.2026 |

Silloin kun sitä tarvitaan on kuivunut. Lasertulostimessa ei ongelmia vaikka käyttäisi viiden vuoden välein

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi tulostaa laserilla. Jos tulostaa esim. valokuvia, tai ylipäätään mitään missä on kuvia, niin mustesuihku tekee paremman laadun. Samoin jos pitää tulostaa jollekkin muulle materiaalille kuin perus paperille.

Vierailija
42/44 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustesuihkuthan toimivat Gillette-mallilla, eli laite ei maksa mitään mutta käyttäminen maltaita. Itse asiassa paljon huonomminkin koska Gillette-terät eivät sentään vanhene itsekseen.
Lasereissakin merkeillä on väliä eli osaan ei saa kopiokasetteja, HP näistä pahin ja hintavin.
Brother lienee edelleen oikea merkki jos haluaa tulostaa halvalla kopiokaseteilla?

Ihan kuule on samat kusetukset lasereissakin etkä voi käyttää kuin valmistajan omia arvokkaita kasetteja ellet sitten mene sahailemaan jotain tunnistuspiirejä ja muuta kikkailua että saa muut halppiskasetit toimimaan.

Vanhassa Samsung tulostimessa taisi lisämuisti olla kovissa hinnoissa. Netistä löytyi kuitenkin tieto että tilalle kelpasi joku muu edullinen muistikampa. Ikinä en ole ostanut lisävarusteena tarjottavaa ökykallista WiFi-korttia vaan olen yhdistänyt tulostimen kaapelilla reitittimeen ja kannettavalta tulostus onnistuu langattomasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tulostaa paljon, on irtomusteella toimiva mustesuihkutulostin kustannustehokas, eikä ehdi kuivua.

laser on kustannustehokkaampi. ja nopeampi juuri tällaisessa käytössä

Säästöt menee vessasta alas sitten kun laseriin tuleekin joku vika yhtäkkiä.

Ei tule. Ne maksaakin nykyään ihan saman ja harvalla on oikeasti mitään tarvetta väritulosteisiin.

Miksi valehtelet? Se ei maksaa samaa jos toinen maksaa satasen ja toinen kolmekymppiä.

Vierailija
44/44 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustesuihkuthan toimivat Gillette-mallilla, eli laite ei maksa mitään mutta käyttäminen maltaita. Itse asiassa paljon huonomminkin koska Gillette-terät eivät sentään vanhene itsekseen.
Lasereissakin merkeillä on väliä eli osaan ei saa kopiokasetteja, HP näistä pahin ja hintavin.
Brother lienee edelleen oikea merkki jos haluaa tulostaa halvalla kopiokaseteilla?

Ihan kuule on samat kusetukset lasereissakin etkä voi käyttää kuin valmistajan omia arvokkaita kasetteja ellet sitten mene sahailemaan jotain tunnistuspiirejä ja muuta kikkailua että saa muut halppiskasetit toimimaan.

Juu jos haluaa vaikka täyttää orkkislaserkasetin niin jauheiden mukana tulee piirit jotka pitää näymmä jotenkin saada vaihdettua sinne alkuperäisten tilalle että tulostin tunnistaa ja hyväksyy kasetit ja silloinkin menettää ominaisuuksia kuten värijauheen määrän seuranta yms. Eli korvaavat piirit ovat aika tyhmiä ja ne vaan kikkailemalla ohittavat jonkun eston niin että kasetilla voi sentään tulostaa ja tulee aika kuminauhakikkailun fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän