Voiko yhtä aikaa laihduttaa ja kasvattaa peppua?
Olen 64/172 nainen. Haluaisin kesän aikana 2kk laihtua n 2kg ja samalla treenata peppua paremmaksi. Tavoitteena olisi hoikistua vyötäröltä mutta saada massaa pyllyyn. Onko tämä mahdollista vai tuleeko luisevampi pyllykin jos laihdun?
Kommentit (23)
Miksi pitää saada iso ja ruma perse? M
Onnistuu vain rasvaimulla vyötäröstä ja rasvansiirto pakaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada iso ja ruma perse? M
Eikun pyöreä pylly että miehet tykkää. Nykyisellään ok mutta lattapylly.
-ap
Pyöreät pyllyt ovat kivoja,kaikella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada iso ja ruma perse? M
Eikun pyöreä pylly että miehet tykkää. Nykyisellään ok mutta lattapylly.
-ap
No voihan sitä tietysti treenata. Muista sitten, ettei liian isoksi. M
En usko että peppua saa treenaamalla liian isoksi
Punttisalille treenaamaan maastavetoa isoilla painoilla. Sillä sitä pakaralihasta saa innostettua kasvamaan. Siihen lisäksi vaikka rankkaa pyöräilytreeniä. Kunnon isoja ylämäkiä niin, että pakaroissa tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
En usko että peppua saa treenaamalla liian isoksi
Ei sellainen pikaluistelijan joulukinkun kokoinen pakara kaunis ole.
Kuvanmuokkauksella, korostavilla housuilla, poseerauksilla ja laittamalla fylliä housuihin, kuten 99,9 % instatyrkyistä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää saada iso ja ruma perse? M
Eikun pyöreä pylly että miehet tykkää. Nykyisellään ok mutta lattapylly.
-ap
Miksi miesten pitäisi monikossa tykätä? Mitä koet saavasi tästä, että miehet tykkää pyllystäsi?
Voi saada pitämällä kalorivajeen riittävän pienenä, syömällä tarpeeksi proteiinia ja oikeanlaisella treenillä.
Koomisen näköistä isot takapuolet kun muu kroppa on treenaamaton. Ei voi käsittää tätä muotia.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada pitämällä kalorivajeen riittävän pienenä, syömällä tarpeeksi proteiinia ja oikeanlaisella treenillä.
Just näin! Sit myös jos ap on aloittelija niin lihasten kasvattaminen ja rasvanpoltto on helpompaa kuin pidempään treenanneilla.
Mut joku ehdotti että mave ja pyöräily nii pyöräily ei kyllä nopeasti lihaksia kasvata.
Netti on pullollaan tehokkaita pepputreenejä ja esim. Bulgarialaiset, lantionnosto ja joku pakarapotku kannattaa sisällyttää treeniin.
Se on tietysti eri juttu tykkääkö että pakarat on isot ja muuten jalat tikut. Itse treenaan myös muita jalkalihaksia ja yläkroppaa tasaisesti.
Ei varmasti saa kaikista pepuista muhkeita. Kiinteät pakarat saa ja vähän muotoa mutta sellaista muhkeaa peppua ei saa tietyllä pepun muodolla. Jos se on liuska ja lattana niin sitä se tulee myös olemaan. Toki lihakset tiukkenee mutta ei siitä muhkeaa saa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Koomisen näköistä isot takapuolet kun muu kroppa on treenaamaton. Ei voi käsittää tätä muotia.
Joo monella painopiste on siellä takapuolessa ja muuten kroppa näyttää heikolta. Samoin törmäsin että miehillä on yläkroppa iso mutta jalat aika tikut ja treenamattomat. Sekin oli koomisen näköistä.
Voi laihduttaa ja treenata pakaralihaksia. Porraskävelyä tai stepperiä veivaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti saa kaikista pepuista muhkeita. Kiinteät pakarat saa ja vähän muotoa mutta sellaista muhkeaa peppua ei saa tietyllä pepun muodolla. Jos se on liuska ja lattana niin sitä se tulee myös olemaan. Toki lihakset tiukkenee mutta ei siitä muhkeaa saa mitenkään.
Lihasmassaa kasvattamalla saa muhkeutta. Eli tavoitteellista treeniä kehonrakentajien oppien mukaan. Sitähän tässä tavoitellaan! Kehonrakennusta keskittyen vain pieneen osaan lihaksista.
Ei voi.