Muita, joilla tylsä juhannus?
Olen vain perheen kanssa kotona, siivoillut, grillannut makkaraa ja käynyt saunassa.
On tylsää.
Kommentit (28)
No, katsotaan. Olen pyörätuolissa, kavereita ei enää ole, kotona vaan joka juhannuksena. Katson telkkaria, syön lihapullia ja perunoita, alkoholia en juo. Beat that suckers.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo ruokapuoli olisi kannattanut laittaa kuntoon. Pihviä, vartaita, kunnon salaatteja, joku hedelmäinen jälkiruoka.
Söimme kyllä päivällä lohta ja uusia perunoita. Mutta jotenkin olisi ollut kiva olla jotain spesiaalia, jotenkin sitä ajattelee että muut mökkeilee ja viettää aikaa isommalla porukalla. Ap
Muut tekee aina jotain muuta. Ei kannata ajatella mitä muut tekee vaan tekee oman näköisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulla on jonkun mielestä tylsä juhannus, kun hengaan vaan kotona kissan kanssa. Mutta itse nautin, kohta ajattelin laittaa ruokaa ja ottaa lasin viiniä. Jälkkäriksi mansikoita ja pensasmustikoita. Sitten joku sarja Netflixistä ja sen tai kirjan seurassa nukkumaan menoon asti.
Kyllähän se on niin, että tuo viihtyminen on pitkälti asennekysymys. Eikä pitkästymisessä ole mitään huonoa, on opittava joskus vain olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulla on jonkun mielestä tylsä juhannus, kun hengaan vaan kotona kissan kanssa. Mutta itse nautin, kohta ajattelin laittaa ruokaa ja ottaa lasin viiniä. Jälkkäriksi mansikoita ja pensasmustikoita. Sitten joku sarja Netflixistä ja sen tai kirjan seurassa nukkumaan menoon asti.
Ei tuo ole Juhannuksen viettoa, pitää olla luonnossa jossa nuotio savuttaa joka hetken pitää hyttyset loitolla jotta saa hätäisesti syötyä sen käristyneen eineksen ja pari tomaattia, sitten huomaakin etteä äijät ovat vetäneet liian pitkät siivut piilopullosta ja sammahtelevat ennen aikojaan, no onneksi lapset ovat kekseliäisiä ja keksivät omaa tekemistä, Sunnuntaina sitten kotimatkalle ja lupaillaan että olipa kivaa ja tämä pitää ottaa uudestaan:) nimimerkillä monta pakkojuhannusta vietetty ja olen yllätys yllätys mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei täysin tylsää, koska kuvittelen ettei ole juhannus. Tai se on vain muilla. Viikonloppu on.
Niinpä, olen ennen panostanut Juhannuksen viettoon paljonkin, koska halusin mutta nyt ei enään jaksa kohkata, viikonloppu muitten mukana mutta kesäaika on hienoa aikaa nautitaan siitä eikä yksittäisistä päivistä.
Kotona olen- Niska on kipeä ja jäykkä, kiitos surkean tyynyn. Tyyny on vielä aika uusi, mutta mitä ilmeisemmin minulle erittäin epäsopiva. Ei tee mieli mennä mihinkään.
Ei täysin tylsää, koska kuvittelen ettei ole juhannus. Tai se on vain muilla. Viikonloppu on.