Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudelleenarpoisitko geenisi?

Vierailija
19.06.2026 |

Jos saisit tilaisuuden yhden kerran uudelleenarpoa geenisi, niin tarttuisitko siihen? Joutuisit elämään loppuelämän uusien geeniesi kanssa ilman paluumahdollisuutta.

Sen verran voidaan antaa helpotusta, että halutessasi voisit varmuudella pitää alkuperäisen sukupuolesi, mutta mistään muusta ei ole takeita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen voittanut geenilotossa. Pitäisi arpoa monta useita kymmeniä tai sata kertaa, että voisin saada paremmat geenit.

Vierailija
2/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Olen voittanut geenilotossa. Pitäisi arpoa monta useita kymmeniä tai sata kertaa, että voisin saada paremmat geenit.

Loistavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi arpoa, mitä jos tulisi tyhjä arpa?

Vierailija
4/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, terve ja älykäs kuten kolme lastanikin.

En todellakaan lähtisi edes suuresta rahasta arpapeliin. 

Vierailija
5/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaisi arpoa, mitä jos tulisi tyhjä arpa?

Ei sinun roolisi olisi muuta kuin tehdä päätös. Kosminen voima hoitaisi arpajaisten käytännönjärjestelyt.

Ehkä osa ihmisistä kokee elävänsä valmiiksi tyhjän arvan kanssa.

Vierailija
6/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. 🙂

Vierailija
7/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta. Ei persu- tai tai muitakaan sinimustia fassarigeenejä.

Vierailija
8/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvetta. Ei persu- tai tai muitakaan sinimustia fassarigeenejä.

Noh, ainakaan et jaottele ihmisiä hyviin ja huonoihin kasteihin geenien perusteella.

Vierailija
9/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Sain vanhemmilta kaikki huonot geenit (sairauksia), veljeni ei mitään. Kelpaisi eri sukupuolikin, kunhan olisin terve tai edes terveempi. 

Vierailija
10/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästellyt yhtä viiden lapsen perhettä, miten voikin jokainen lapsi olla niin täydellinen: terveitä, kauniita, L-rivi ylppäreistä, tosi ihania käytökseltään. 

Vierailija
11/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuli aika lailla värisuora melkein kaikissa kategorioissa. Olen hyvännäköinen, lahjakas, luova ja älykäs. Olen myös hyvin terve ja säilyn erittäin hyvin. Olin hyvin onnekas. 

Vierailija
12/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Sain vanhemmilta kaikki huonot geenit (sairauksia), veljeni ei mitään. Kelpaisi eri sukupuolikin, kunhan olisin terve tai edes terveempi. 

Ikävä juttu. Ymmärrettävä valinta, jos on vaikeita perinnöllisiä sairauksia.

Vierailija
13/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pysyn hoikkana vaikka söisin mitä, olen älykäs ja hiukset ovat paksut. Tuo hoikkana pysyminen on sellainen lottovoitto etten pelkästään sen takiakaan uskaltaisi lähteä arpomaan. 

Vierailija
14/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästellyt yhtä viiden lapsen perhettä, miten voikin jokainen lapsi olla niin täydellinen: terveitä, kauniita, L-rivi ylppäreistä, tosi ihania käytökseltään. 

Eihän sitä ulkoapäin tiedä miten he itse elämänsä kokevat.

Vierailija
15/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa teistä suomalaisista kantaa aasialaisia geenejä ja se näkyy mm. vinoina silminä, nenättömyytenä ja pään pyöreytenä.

Kauneus on siis katsojan silmissä.

Vierailija
16/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka ei olekaan mitään huippua, ei olisi mitään takuita, etteikö olisi tätäkin heikompi yhdistelmä tarjolla, jos lähtöaineet olisi samat. 

Vierailija
17/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pysyn hoikkana vaikka söisin mitä, olen älykäs ja hiukset ovat paksut. Tuo hoikkana pysyminen on sellainen lottovoitto etten pelkästään sen takiakaan uskaltaisi lähteä arpomaan. 

Jännä valikoima ominaisuuksia joita valitsit alleviivata. Älykkyys on tietysti massiivinen asia ja siihen verrattuna hiuspehko lähes kuriositeetti. Luontainen hoikkuus on kieltämättä erinomainen bonus ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Varsinkin, jos ei tarvitse tahdonvoimaa kuluttaa moisen asian ylläpitoon ja saa täysin siemauksin nautiskella kulinarismista.

Vierailija
18/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tuli aika lailla värisuora melkein kaikissa kategorioissa. Olen hyvännäköinen, lahjakas, luova ja älykäs. Olen myös hyvin terve ja säilyn erittäin hyvin. Olin hyvin onnekas. 

Hyvä kattaus! Oletko onnekkaan lisäksi onnellinen?

Vierailija
19/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kattaus! Oletko onnekkaan lisäksi onnellinen?

Enimmäkseen, vaikka olen melankolisuuteen taipuvaista sorttia. Mutta onko ihminen koskaan täysin onnellinen? Olen joka tapauksessa kiitollinen siitä, mitä olen saanut. 

Vierailija
20/39 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa teistä suomalaisista kantaa aasialaisia geenejä ja se näkyy mm. vinoina silminä, nenättömyytenä ja pään pyöreytenä.

Kauneus on siis katsojan silmissä.

"teistä suomalaisista"? 

Mitäs geeniperimää sinä olet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän