Muistaako joku vielä 2kk takaisen A-studion jossa Sofia Virta huusi Rydmanille?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon keskustelun jälkeen minä käänsin takkini ja minusta tuli rydman-fani. Kun sivuuttaa hänen omahybäisen olemuksensa, niin sillä jätkällä on järki päässä.
Mikä ihmeen järki on vaikeuttaa entisestään jo valmiiksi kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevien tilannetta. Jättää lapset ja vanhukset kirjaimellisesti heitteille.
Niinpä. Sitähän Sofia tekee jopa omalle lapselleen. Te naisethan hyväksytte lapsen vieraannuttamisen isästään, vaikka on olemassa selkeä näyttö kyseisen ihmisoikeusrikoksen haitallisuudesta.
Sinä möliset vieraannuttamisesta vaikka on olemassa selvä näyttö väkivaltaisuudestasi.
Pidät lapsiasi niin tyhminä, etteivät ne muka näe ja kuule, miten sinä käyttäydyt sitä ainutta rakasta ja luotettavaa ihmistä kohtaan, joka pitää heistä huolta.
Juhannus on rankkaa aikaa juoppiksille. Itsehän nautin parhaillaan mainiota ateriaani, joka koostuu grillatusta juustosta, paahdetuista perunoista, valkosipuli-sinihomejuustomakkarasta ja salaatista, jossa grillattua paprikaa ja valkosipulimajoneesikastike.
Lapseni eivät ole vieraantuneet minusta, isästään kylläkin. Isä oli juoppo. Hän opetteli sellaiseksi 2007-2016 ja se johti eroon.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse
Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista.
Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.
Ryydillä on ihmeellinen tyhjä tuijotus katseessaan, ja liioitellun huoliteltu kirjakielinen esitys. Ihan kuin tekoäly puhuisi? Tulee mieleen vanha kulttileffa Alien, kahdeksas matkustaja, ja siinä se miehistöön solutettu kyborgi, jonka tehtäväksi oli ohjelmoitu Alienin tuominen salaa maahan.
Nämä persut, jotka puhuvat kirjakieltä, yrittävät estää ääntään vapisemasta ja puhuvat siksi korostetun hitaasti, kts. Purra ja Rydman. Sensijaan Mämämäkelän Jani antaa tulla ryöppynä kaikki sanat yhtä aikaa ja lisäksi vielä änkyttää. Hänellä ei ole tarvetta piilotella tyhmyyttään koska hän on niin matalalla tasolla, ettei itse tajua.
Miksi solvaat änkyttäjiä? Onko tämä sitä parempaa ja sivistynyttä käytöstä vihervasemmiston tapaan?
Interpol varoittaa: Putin rahoittaa Euroopan laitaoikeistoa
Jutun julkaisun jälkeen on käynyt ilmeiseksi, että hän rahoittaa myös Perussuomalaisia ja Sinimustia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse
Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista.
Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.
Ryydillä on ihmeellinen tyhjä tuijotus katseessaan, ja liioitellun huoliteltu kirjakielinen esitys. Ihan kuin tekoäly puhuisi? Tulee mieleen vanha kulttileffa Alien, kahdeksas matkustaja, ja siinä se miehistöön solutettu kyborgi, jonka tehtäväksi oli ohjelmoitu Alienin tuominen salaa maahan.
Nämä persut, jotka puhuvat kirjakieltä, yrittävät estää ääntään vapisemasta ja puhuvat siksi korostetun hitaasti, kts. Purra ja Rydman. Sensijaan Mämämäkelän Jani antaa tulla ryöppynä kaikki sanat yhtä aikaa ja lisäksi vielä änkyttää. Hänellä ei ole tarvetta piilotella tyhmyyttään koska hän on niin matalalla tasolla, ettei itse tajua.
Miksi solvaat änkyttäjiä? Onko tämä sitä parempaa ja sivistynyttä käytöstä vihervasemmiston tapaan?
Vihervasemmistolainen vihapuhe on henkilöön käyvää pilkkaamista. Mitään vammaa tai muuta yksilöllistä ominaisuutta ei jätetä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuon keskustelun jälkeen minä käänsin takkini ja minusta tuli rydman-fani. Kun sivuuttaa hänen omahybäisen olemuksensa, niin sillä jätkällä on järki päässä.
Sama minulla, en aikaisemmin pitänyt hänen omahyväisestä käytöksestä, mutta kuunteltuani tarkemmin hänen puheenvuorojaan pidän häntä nykyään hyvänä poliitikkona ja hän mielestäni myös perustelee asiat.
Käyttäjä6507 kirjoitti:
Oli toi Sofian käytös kyllä oikeasti ihan hirveää. Ei antanut toisen puhua omalla vuorollaan vaan puhui ja huusi päälle minkä kerkesi. Ja pyöritteli silmiään. Tosi hyvin piti Rydman itsensä kontrollissa, aika monelta olisi mennyt hermot.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, jäi mieleen. Rydman jyrättiin siinä ihan liiskaksi. Ei löytynyt ukolta yhtään järkevää vasta-argumenttia. Meinasi käydä naiseen käsiksi kun keskustelu ei edennyt pikku-ukon mukaan 🤣🤣🤣
Sinä olet nähnyt omiasi. Noin ei todellakaan tapahtunut. Rydman osasi toimia fiksusti, Virta ei.
Ja ei, en ole persu enkä etenkään fanita rydmania.
En muista. Muistan ainoastaan A-studion, jossa metrin mittanen pedari puutarhatonttu meuhkasi Sofia Virralle.
Luitko ketjun aiheen? Lukee jo otsikossa.
-ohis