Muistaako joku vielä 2kk takaisen A-studion jossa Sofia Virta huusi Rydmanille?
Kommentit (51)
En muista edes Oliverin UPI-harjoitteluakaan enään enkä Hiskiä enkä Maijua?
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat Venäjän asialla
Tutkitusti Suomen venäjävastaisin puolue muun vasemmiston ohella. Kun taas Putin on rahoittanut äärioikeistoa mkl persut ainakin vuodesta 2014.
...ja Hohto-meemit. Kyllä muistan. Virta on pelottava eikä osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen.
Et sinäkään kovin älykäs ole kun vanhoja asioita jauhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse
Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista.
Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.
Joo. Me persut arvostamme pe do fiileja ylitse kaiken.
t. Sebastian
Omaperäistä.
Et sitten parempaan pysty viestintätaidoillasi? Koulunkäynti jäänyt lyhyeen?
Lue nyt alkuun vaikka Osmo A. Wiion. Viestinnän perusteet ja sitten voisit mennä kirjastoon ja lainata jotain yleissivistävää.
Ap jospa miettisit omaa elämääsi, tekoja ja tekemättä jääneitä asioita
Käyttäjä6507 kirjoitti:
Oli toi Sofian käytös kyllä oikeasti ihan hirveää. Ei antanut toisen puhua omalla vuorollaan vaan puhui ja huusi päälle minkä kerkesi. Ja pyöritteli silmiään. Tosi hyvin piti Rydman itsensä kontrollissa, aika monelta olisi mennyt hermot.
Ryden naama näkeminen jo vituttaa, kyllä siinä menee hermot vähemmästäkin.
Jostain luin mitä kovempi huutaja, sitä tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin mitä kovempi huutaja, sitä tyhmempi.
Taitaa olla oma keksimäsi väite,
Persu!
Ootko ikinä miettinyt, mistä sukunimet Vigelius, Bergbom, Garedew ja Rydman ovat kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen.
Et sinäkään kovin älykäs ole kun vanhoja asioita jauhat.
Vasemmisto on se varsinainen arkeologian harrastaja, kymmeniä vuosia vanhoja kirjoituksia nostetaan esille tarkoitushakuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen.
Rydma ei! Vrt uusi tilanne Orpon kanssakin!
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Älykäs ihminen ei huuda toisten päälle !!!! Eikä se joka jostain jotain tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse
Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista.
Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.
Ryydillä on ihmeellinen tyhjä tuijotus katseessaan, ja liioitellun huoliteltu kirjakielinen esitys. Ihan kuin tekoäly puhuisi? Tulee mieleen vanha kulttileffa Alien, kahdeksas matkustaja, ja siinä se miehistöön solutettu kyborgi, jonka tehtäväksi oli ohjelmoitu Alienin tuominen salaa maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija.
Älykäs ihminen ei huuda toisten päälle !!!! Eikä se joka jostain jotain tietää
Rydman huusi myös Sofian päälle eli tosi tyhmä ja senhän me tiedämmekin!
Joo, jäi mieleen. Rydman jyrättiin siinä ihan liiskaksi. Ei löytynyt ukolta yhtään järkevää vasta-argumenttia. Meinasi käydä naiseen käsiksi kun keskustelu ei edennyt pikku-ukon mukaan 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tuon keskustelun jälkeen minä käänsin takkini ja minusta tuli rydman-fani. Kun sivuuttaa hänen omahybäisen olemuksensa, niin sillä jätkällä on järki päässä.
Mikä ihmeen järki on vaikeuttaa entisestään jo valmiiksi kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevien tilannetta. Jättää lapset ja vanhukset kirjaimellisesti heitteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse
Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista.
Missä on se alkuperäinen viesti jota yllä lainataan?
Oli toi Sofian käytös kyllä oikeasti ihan hirveää. Ei antanut toisen puhua omalla vuorollaan vaan puhui ja huusi päälle minkä kerkesi. Ja pyöritteli silmiään. Tosi hyvin piti Rydman itsensä kontrollissa, aika monelta olisi mennyt hermot.