Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku vielä 2kk takaisen A-studion jossa Sofia Virta huusi Rydmanille?

Vierailija
19.06.2026 |

https://yle.fi/a/74-20222973

 

Pistää taas miettimään...

Kommentit (51)

21/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toi Sofian käytös kyllä oikeasti ihan hirveää. Ei antanut toisen puhua omalla vuorollaan vaan puhui ja huusi päälle minkä kerkesi. Ja pyöritteli silmiään. Tosi hyvin piti Rydman itsensä kontrollissa, aika monelta olisi mennyt hermot.

Vierailija
22/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista edes Oliverin UPI-harjoitteluakaan enään enkä Hiskiä enkä Maijua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen. 

Vierailija
24/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ovat Venäjän asialla

Tutkitusti Suomen venäjävastaisin puolue muun vasemmiston ohella. Kun taas Putin on rahoittanut äärioikeistoa mkl persut ainakin vuodesta 2014.

Vierailija
25/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Hohto-meemit. Kyllä muistan. Virta on pelottava eikä osaa käyttäytyä.

Vierailija
26/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen. 

Et sinäkään kovin älykäs ole kun vanhoja asioita jauhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse

Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista. 

Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.

Joo. Me persut arvostamme pe do fiileja ylitse kaiken.

t. Sebastian

Omaperäistä.

Et sitten parempaan pysty viestintätaidoillasi? Koulunkäynti jäänyt lyhyeen?

Lue nyt alkuun vaikka Osmo A. Wiion. Viestinnän perusteet ja sitten voisit mennä kirjastoon ja lainata jotain yleissivistävää.

Vierailija
28/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jospa miettisit omaa elämääsi, tekoja ja tekemättä jääneitä asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6507 kirjoitti:

Oli toi Sofian käytös kyllä oikeasti ihan hirveää. Ei antanut toisen puhua omalla vuorollaan vaan puhui ja huusi päälle minkä kerkesi. Ja pyöritteli silmiään. Tosi hyvin piti Rydman itsensä kontrollissa, aika monelta olisi mennyt hermot.

Ryden naama näkeminen jo vituttaa, kyllä siinä menee hermot vähemmästäkin.

Vierailija
30/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin mitä kovempi huutaja, sitä tyhmempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin mitä kovempi huutaja, sitä tyhmempi.

Taitaa olla oma keksimäsi väite, 

Vierailija
32/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu!

Ootko ikinä miettinyt, mistä sukunimet Vigelius, Bergbom, Garedew ja Rydman ovat kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen. 

Et sinäkään kovin älykäs ole kun vanhoja asioita jauhat.

Vasemmisto on se varsinainen arkeologian harrastaja, kymmeniä vuosia vanhoja kirjoituksia nostetaan esille tarkoitushakuisesti.

Vierailija
34/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Ei ole älykkyyden merkki se, että ei hallitse keskustelutaidon alkeitakaan, vaikka on poliitikko ja puolueen puheenjohtaja. Olisi mieluummin mennyt viestintäkoulutukseen. 

Rydma ei! Vrt uusi tilanne Orpon  kanssakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Älykäs ihminen ei huuda toisten päälle !!!! Eikä se joka jostain jotain tietää 

Vierailija
36/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse

Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista. 

Hänen täytyi tarkoittaa Sofia Virtaa. Virrallahan on seisovat ja pullottavat silmät, kun hän keskustelee televisosskin, hyvä etteivät silmät pullahda ulos kuopistaan. Rydmanilla on kaunis ja lempeä katse, ja ystävällinen asiallinen puhetapa.

Ryydillä on ihmeellinen tyhjä tuijotus katseessaan, ja liioitellun huoliteltu kirjakielinen esitys. Ihan kuin tekoäly puhuisi? Tulee mieleen vanha kulttileffa Alien, kahdeksas matkustaja, ja siinä se miehistöön solutettu kyborgi, jonka tehtäväksi oli ohjelmoitu Alienin tuominen salaa maahan.  

Vierailija
37/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydman selvästi pelkäsi Sofiaa. Älykäs muija. 

Älykäs ihminen ei huuda toisten päälle !!!! Eikä se joka jostain jotain tietää 

Rydman huusi myös Sofian päälle eli tosi tyhmä ja senhän me tiedämmekin!

Vierailija
38/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jäi mieleen. Rydman jyrättiin siinä ihan liiskaksi. Ei löytynyt ukolta yhtään järkevää vasta-argumenttia. Meinasi käydä naiseen käsiksi kun keskustelu ei edennyt pikku-ukon mukaan 🤣🤣🤣

Vierailija
39/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon keskustelun jälkeen minä käänsin takkini ja minusta tuli rydman-fani. Kun sivuuttaa hänen omahybäisen olemuksensa, niin sillä jätkällä on järki päässä.

Mikä ihmeen järki on vaikeuttaa entisestään jo valmiiksi kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevien tilannetta. Jättää lapset ja vanhukset kirjaimellisesti heitteille.

Vierailija
40/51 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommannut silmänsä samasta paikasta kuin bonnie blue ja muutkin henkisesti arveluttavat tapaukset joilla sieluton katse

Ai säkin huomasit samat asiat Rydmanista. 

Missä on se alkuperäinen viesti jota yllä lainataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän