HS: Nuoret eivät enää pidä yöelämästä koska jopa 50-60 vuotiaat yrittävät 18v iholle
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011987011.html
Naisten mukaan keski-ikäisten sosiaalisesti kyvyttömien miesten aloitteet teineille ovat luokkaa "tuuks panee".
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on niin itsekäs roska nykyään että ympäri korvia ne ansaitsee. En ihmettele että miehet hakkaa niitä.
Hakkaatko sinäkin? Vai hakkaatko vain ulkomaalaisia naisroskia? Mikä sinä olet? Tavallinen kilttti suomalainen mies?
Vierailija kirjoitti:
18 v neidit kylläkin puhuivat 40v lähestyjistä ja kökköä lähestymistä ei kyllä mitenkään rajattu tuohon ikäryhmään. Mikä selviää jutun lukemalla.
HEI! Älä tule pilaamaan meidän keski-ikäisten tanttojen pöyristymistä siitä miten kaikki 60+ setämiehet jahtaavat teinejä hesan yössä.
5-6 vuotta sitten mentiin kaverin kanssa piruuttaan nuorten paikkaan yksille. Kauaa ei saatu rauhassa istuu kun alko drinksujen ja sidukan pyytely. Hymyiltiin ja hihiteltiin. Moni kyllä katto myös pitkään, et miten noi kehtaa tulla tänne. Ei me oltu kun joku puoltutii vähän reilu ehkä. Mut sinällään ihan hauska piristys iltaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on niin itsekäs roska nykyään että ympäri korvia ne ansaitsee. En ihmettele että miehet hakkaa niitä.
Hakkaatko sinäkin? Vai hakkaatko vain ulkomaalaisia naisroskia? Mikä sinä olet? Tavallinen kilttti suomalainen mies?
Varmasti vedän ympäri korvia jos minuun kyntensä iskee. En ole kiltti mies. Rikollinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vedän ympäri korvia jos minuun kyntensä iskee. En ole kiltti mies. Rikollinen olen.
Minullakin on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö enkä takaa miten toimin tai ajattele.
Entäs ne pantteri paitoihin sulloutuvat oman elämänsä jo hieman elämää nähneet leidit ?
Käykö minun ikäiset tätä nykyä jossain teinibaareissa? Ennenhän näille oli omat menomestat.
Juljus kirjoitti:
5-6 vuotta sitten mentiin kaverin kanssa piruuttaan nuorten paikkaan yksille. Kauaa ei saatu rauhassa istuu kun alko drinksujen ja sidukan pyytely. Hymyiltiin ja hihiteltiin. Moni kyllä katto myös pitkään, et miten noi kehtaa tulla tänne. Ei me oltu kun joku puoltutii vähän reilu ehkä. Mut sinällään ihan hauska piristys iltaan oli.
Myönnän, naisena riittää että on varoiksi pari kymppiä taskussa.
Ainahan miehet ovat olleet nuorista naisista kiinnostuneita. naiset on nykyään itsenäisempiä ja pärjäävät yksinkin ja hankkivat itse seuraa jos sitä haluavat. Ei pidä tulla tyrkylle se on ärsyttävää.
Täytyy sanoa ettei näin 50v miehenä kyllä enää kiinnosta ylipäätään baarit ja jos joskus harvoin lähtee niin ensimmäisenä ei kyl tuu mieleen joku teinien diskojytä. Ennemmin sitä menee johonkin hyvään jazz tai blues baariin kuunteleen oikeata musiikkia missä melun taso ei riko äänivallia.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö enkä takaa miten toimin tai ajattele.
Juu se on kiva kun ajatukset hyppää 0-100 silmän räpäyksessä. Vaihtelee hyvän ja pahan välillä. On tullut rumaa jälkeä aiheutettua itselle ja muille vuosien varrella.
Prostituuttien näköisiä lähestytään ihan ymmärrettävistä syistä. Itsekin olen kysynyt suoraan hintaa ja saanut vastauksen ja tehtiin kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ettei näin 50v miehenä kyllä enää kiinnosta ylipäätään baarit ja jos joskus harvoin lähtee niin ensimmäisenä ei kyl tuu mieleen joku teinien diskojytä. Ennemmin sitä menee johonkin hyvään jazz tai blues baariin kuunteleen oikeata musiikkia missä melun taso ei riko äänivallia.
M
Sama, sillä tarkennuksella että jos parikymppinen maistuu niin se etsitään täsmähaulla asiaankuuluvalta sivustolta, eikä satunnaisyrityksillä pitkin kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Osa keski-ikäisistäkin langennut niihin "mies ikääntyy kuin viini"- pakotuksiin. Sitten joku kuivunut rusina luulee olevansa lahja teineille ja varhaisparikymppisille naisille. Itsetietoisuus on nollassa.
Niinpä, mies ei vanhene kuin viini, vaan kuin omena tms.
Vierailija kirjoitti:
M
Minä taas 38v miehenä en edes juo tai polta. Mitö tota baariin turhaan. Kahvilassa voi löydy teetä tai kahvia juomassa tai tavintolassa. Paljon rauhallisempi meininki.
Mutta siellä ravintolassa ne kuitenkin kuikuilee jos sattuisi joku Denny Harlin kohdalle niin kyllä sitten seura kelpaisi
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne pantteri paitoihin sulloutuvat oman elämänsä jo hieman elämää nähneet leidit ?
Tämä.
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010778484.html