Missä vaiheessa vuotta on metsästys kausi?
Mun isä hankki mulle metsästys luvan joskus kun olin nuori, mutta en enää musita millon elukoita saa ampua?
Kommentit (25)
Jaahas, rammanmaikat tullu pätemään! :)
Taitaa olla ikävä koulupenskoja? :)))
.....
Oikeasti rammarit oli opettajista parhaimpia. Antoivat sivussa neuvoja myös elämää varten:
Jos se esiintyminen jännittää, niin siellä yleisössä on ainakin yksi, joka on kiinnostunut asiasta; ei kaikkia tarvitse miellyttää.
Tuo siis kun jouduttiin pitämään luokan edessä esitelmää.
Alkoi tehdä mieli jahti makkaraa :D
Ainakin mummulan mökillä ollaan vaan ammuttu eläimiä eikä olla ikinä mitään lupia kyselty. On typerää, että jollain jokisimpukoilla on "metsästysaika", ja metsäkoneen kuljettajat joutuvat maksamaan, jos ajavat parin simpukan yli. Ihminen on paljon kehittyneempi kuin elukat.
Minä soitin kerran niistä metsästysajoista. Kysyin koska on korhosen metsästysaika? Vastasi ettei korhosia saa metsästää ollenkaan. Minä siitä pikkusen tuohduin ja kysyin onko tähän jokin syy vai miksei niitä saa metsästää? Puhelimeen kuuluin huokaus ettei hän tiedä syytä. Joka syksy tulee useita soittoja samasta asiasta. Että jos tämä olisi vain hänestä kiinni niin saisitte luvan.
Mene Ukrainan rintamalle vapaaehtoiseksi, niin saat ampua ihmisiä!