Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa vuotta on metsästys kausi?

Vierailija
18.06.2026 |

Mun isä hankki mulle metsästys luvan joskus kun olin nuori, mutta en enää musita millon elukoita saa ampua? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan paljon muitakin lupia ennenkuin pääset ampumaan yhtään mitään. Ilman maanomistajan lupaa et voi metsästää hänen maillaan. Tietyillä eläimillä on omat metsästyskautensa ja kaatoluvat. On varmaan parempi ettet metsästä yhtään mitään.

Anna mun ampua eläimiä! 

Mene Ukrainan rintamalle vapaaehtoiseksi, niin saat ampua ihmisiä!

Vierailija
22/25 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, rammanmaikat tullu pätemään! :)

Taitaa olla ikävä koulupenskoja? :)))

.....

Oikeasti rammarit oli opettajista parhaimpia. Antoivat sivussa neuvoja myös elämää varten:

Jos se esiintyminen jännittää, niin siellä yleisössä on ainakin yksi, joka on kiinnostunut asiasta; ei kaikkia tarvitse miellyttää.

Tuo siis kun jouduttiin pitämään luokan edessä esitelmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tehdä mieli jahti makkaraa :D

Vierailija
24/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mummulan mökillä ollaan vaan ammuttu eläimiä eikä olla ikinä mitään lupia kyselty. On typerää, että jollain jokisimpukoilla on "metsästysaika", ja metsäkoneen kuljettajat joutuvat maksamaan, jos ajavat parin simpukan yli. Ihminen on paljon kehittyneempi kuin elukat. 

Vierailija
25/25 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin kerran niistä metsästysajoista. Kysyin koska on korhosen metsästysaika? Vastasi ettei korhosia saa metsästää ollenkaan. Minä siitä pikkusen tuohduin ja kysyin onko tähän jokin syy vai miksei niitä saa metsästää? Puhelimeen kuuluin huokaus ettei hän tiedä syytä. Joka syksy tulee useita soittoja samasta asiasta. Että jos tämä olisi vain hänestä kiinni niin saisitte luvan.