Missä vaiheessa vuotta on metsästys kausi?
Mun isä hankki mulle metsästys luvan joskus kun olin nuori, mutta en enää musita millon elukoita saa ampua?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä. Riippuu eläimestä.
Missä vaiheessa voi ammuskella karhuja? Tai susia?
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa opit yhdyssanat?
Ole sinä pikku ukkeli hiljaa ja ime sitä mulkkuasi siellä äitin peiton alla!
Haluan ampua karhuja ja susia kun ne on vaarallisia ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa opit yhdyssanat?
Ole sinä pikku ukkeli hiljaa ja ime sitä mulkkuasi siellä äitin peiton alla!
Mistä tiesit, että äitisi peitto on minulla?
Saako saimaan norppia ammuskella koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Saako saimaan norppia ammuskella koskaan?
Saimaannorppa on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako saimaan norppia ammuskella koskaan?
Saimaannorppa on yhdyssana.
Älä sinä pilikun nussia siinä ala!
Voisithan mennä ulkomaille safarille esim. Afrikkaan ammuskelemaan?
Riittää, kun et ainakaan ennen elokuun 20. päivää aloita. Onhan sinulla aseenkantolupa, ja karhunmetsästykseen pitää suorittaa erikseen ampumakoe.
Ei tosi mies välitä mistään luvasta!
Haha! Mulla oli lapsena vaarin kanssa kaniansoja :D
Tarvitaan paljon muitakin lupia ennenkuin pääset ampumaan yhtään mitään. Ilman maanomistajan lupaa et voi metsästää hänen maillaan. Tietyillä eläimillä on omat metsästyskautensa ja kaatoluvat. On varmaan parempi ettet metsästä yhtään mitään.
Metsästys kausi = metsästyskausi
Metsästys lupa = metsästyslupa
Vierailija kirjoitti:
Metsästys kausi = metsästyskausi
Metsästys lupa = metsästyslupa
nipot taja = ääliö
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan paljon muitakin lupia ennenkuin pääset ampumaan yhtään mitään. Ilman maanomistajan lupaa et voi metsästää hänen maillaan. Tietyillä eläimillä on omat metsästyskautensa ja kaatoluvat. On varmaan parempi ettet metsästä yhtään mitään.
Anna mun ampua eläimiä!
Varmaan ei kannata ammuskella elukoita.