Mies, mitä tuot pöytään?
Kommentit (64)
Olis tässä ny neljää eri leikkelettä tarjolla ja niiden alas huuhtomiseen kelakuparia korillinen.
Vierailija kirjoitti:
Kitkan viisasta, Mälikkälän herkkukurkkua, saaristolaisleipää, maalaisvoita, uusia perunoita, ruohosipulia, tinjamia, lampaanviulun, konjakkia, valkoviiniä, tummaa olutta. Ja kaikki se katetaan uudelle pöytäliinalle. Näytti olevan juhannukseen passeli liina tarjouksessa Tokmannilla hassunhalpa.
Vähän alkoholiin tukeutuva tuo juomapuoli.
Ruuan isolle perheelleni ja kiitos siitä Jumalalle!
Miehet ei oikeasti edes tajua mitä kysytään.
Koska he ei ole ikinä oppineet olemaan hyödyksi.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Vastaus on aina vitsi. Kaipa jokainen mies tietää, että heillä ei ole paljon tarjottavaa.
Tämän palstan ylläpito ei tykkää asiallisesta keskustelusta. Eli saatte sitä mitä ansaitsette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi elättää sinut?
Miehet ei kyllä ikinä ajattele mitään muuta kuin rahaa. Hyi.
Eikä naiset vuorostaan ajattele koskaan muuta kuin pääsyä miesten lompakolle.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olin töissä. Annoin 200€ ja sanoin että käykää kaupassa
Teitittelet vaimoasi.
Itse miehiä tuon pöytään rahaa, luottamusta, uskollisuutta ja työtä. Mitä sinä itse naisena tuot pöytään? Siis muuta kuin vastmukset, valheet, ongelmat ja itsekesekeiset vaatimukset?
Miksi naisten voimavarat keskittyvät vain juonitteluun? Ei keksintöjä, ei uskontoja, ei moraalisia opinkappaleita.
En ala luettelemaan, koska itsekehu ei kuulu meidän kulttuuriimme. Kai kuitenkin jotain, koska jo 40 vuotta on yhdessä oltu. Tuskin vahva ja itsenäinen vaimoni olisi niin pitkään tyhjiä housuja katsellut.
Vierailija kirjoitti:
En ala luettelemaan, koska itsekehu ei kuulu meidän kulttuuriimme. Kai kuitenkin jotain, koska jo 40 vuotta on yhdessä oltu. Tuskin vahva ja itsenäinen vaimoni olisi niin pitkään tyhjiä housuja katsellut.
Toivotaan, että hän on tyytyväinen.
Rohkea mies kysyisi.
Heti kun ihmiset tajuavat, että parisuhde ja perhe on yhteistyön tulos, eikä siinä kannata vertailla tai kilpailla, niin paremmin menisi kaikilla.
Jos lähtökohtana on se ajatus, ettei mies tuo pöytään yhtään mitään ja nainen tuo lähinnä vaatimuksia, niin parempi onkin pysyä erossa ihmissuhteista ja olla perustamatta perhettä.
Onko sen pöydän tehnyt mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei oikeasti edes tajua mitä kysytään.
Koska he ei ole ikinä oppineet olemaan hyödyksi.
🤦
Jos nyt vakavasti vastaan, niin tuon parhaani mukaan leivän pöytään vallitsevana taloustilanteessa. Muuten tuon läsnäoloa ja turvaa ja sellaista hassuttelua arkeen. Tätä on jatkunut vuodesta 1999 saman puolison kanssa, joten ei nyt ihan metsään ole mennyt.
-Kylmät kädet
Onnittelen niitä naisia, joiden miehet ovat samalla tasolla kuin he itse. Sellainen on harvinaista.