Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää! Tajusin, että teen muiden eteen koko ajan kaikkea, kukaan ei minun vuokseni.😢

Vierailija
18.06.2026 |

Olen surullinen ja tosi väsynyt. Sitten tajusin, että siitähän se johtuu. Palvelen muita, kukaan ei koskaan vastavuoroisesti tee meille mitään mukavaa. Olen niin  loppu, että itkettää.  En jaksa enää yhtään. Nyt lopetan. Joku saa seuraavaksi tehdä minulle jotain kivaa, eikä vaan pyytää jotain. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on kans ollut elämänsä muiden palvelija, lisäristinä muitakin asioita. No nyt kun hän on eläkkeellä ja tuli viikoksi meille, tein hänelle ruuat ja hän sai tulla valmiiseen pöytään. 

Vierailija
22/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan, että joskus joku grillaisi minulle tomaattia, maissia ja herkkusieniä. Ilman, että järjestän koko grilli-illan!😭

Ainoa vaihtoehto on, että menet grillaat itse itsellesi tai menet ravintolaan syömään. Et voi odottaa muilta palvelua ilman vastinetta.

Nimenomaan toivoisin joskus sitä vastinetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on kans ollut elämänsä muiden palvelija, lisäristinä muitakin asioita. No nyt kun hän on eläkkeellä ja tuli viikoksi meille, tein hänelle ruuat ja hän sai tulla valmiiseen pöytään. 

Olet ihana!

Vierailija
24/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kirjoja liiasta kieltteydestä ja rajojen asettamisesta. Suosittelen.

Vierailija
25/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole miestä?

Mies on se suurin riippa. Miestä pitää passata ja paapoa.

Vierailija
26/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällöin on tapana uhriutua, laittaa haarat kiinni ja kerätä rohkeutta hakea eroa.

Haarat on jo kiinni

Auttaako pihtaaminen asiaa?

Vierailija
27/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Pitkä kevät töissä ja laitan taas jussia, siivottu on sisällä ja pihalla, ruuat ostettu, liina silitetty ja huomenna on sitten tehtävä ruuat ja kakut ja laitettava nätisti esille ja

mä olen niin uupunut.

Jos en tee, niin olisin yksin, en näkisi ketään. Ei nämä ihmiset välitä musta muuten, ei niillä tule ikävä mua ja ne keksisi tehdä juhannuksena jotain muuta ihan hyvin.

En mä halua olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän