En jaksa enää! Tajusin, että teen muiden eteen koko ajan kaikkea, kukaan ei minun vuokseni.😢
Olen surullinen ja tosi väsynyt. Sitten tajusin, että siitähän se johtuu. Palvelen muita, kukaan ei koskaan vastavuoroisesti tee meille mitään mukavaa. Olen niin loppu, että itkettää. En jaksa enää yhtään. Nyt lopetan. Joku saa seuraavaksi tehdä minulle jotain kivaa, eikä vaan pyytää jotain.
Kommentit (27)
Tässä kommunistisessä paskamaassa perusduunari saa päivän palkallaan ostettua 1-2h omaa työtään joten 6-7h menee taksvärkkiin muille.
Deal with it!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole miestä?
On.
Hyvä! ILMOITA MUILLE ETTÄ NYT ON HEIDÄN VUORONSA.
Tällöin on tapana uhriutua, laittaa haarat kiinni ja kerätä rohkeutta hakea eroa.
Se on raakaa, kun tuon tajuaa. Mutta nyt sentään pääset lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
Lepositeisiin. Pyöreään huoneeseen nurkkia etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Tällöin on tapana uhriutua, laittaa haarat kiinni ja kerätä rohkeutta hakea eroa.
Haarat on jo kiinni
Olet nyt totuuden äärellä. Olen paljon pohtinut vanhenemista ja kuolemaakin, ja tullut siihen tulokseen, että oman navan löytyminen on lopulta asioista tärkein. Hirveän monet ystävyyssuhteet, parisuhteista puhumattakaan, ovat epätasapainossa ja kilttejä käytetään hyväksi maailman tappiin. Ainoa tapa on herätä itse.
Hieno homma näin juhannuksen alla tajuta olevansa pelkkä kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan, että joskus joku grillaisi minulle tomaattia, maissia ja herkkusieniä. Ilman, että järjestän koko grilli-illan!😭
Mies haluaa grillata vaan makkaraa ja siipiä
Vierailija kirjoitti:
Miten et ole ennen huomannut
Kai olen tyhmänä odottanut vastavuoroisuutta. Kun on kehuttu miten hienoa on omissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan, että joskus joku grillaisi minulle tomaattia, maissia ja herkkusieniä. Ilman, että järjestän koko grilli-illan!😭
Ja sikalihapihvejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepositeisiin. Pyöreään huoneeseen nurkkia etsimään.
Ne saattavat päätyäkin, joilta ilmainen palvelija yhtäkkiä häviää.
Se että tajuat on tosi hyvä. Se että mikään ympärillä muuttuu on tosi kaukana. Todennäköisesti moni asia menee rikki, koska se ei usein monellakaan sovi, että joku lopettaa kaikkien palvelemisen ja alkaa pitää kiinni rajoistaan. Tee se kuitenkin. Tuut paljon onnellisemmaksi pitkällä aika välillä tai ainakin opit siitä kuka sinä olet ja mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sikalihapihvejä!
Sikaa, makkaraa, grillikylkeä, siipiä. Niitä miehet haluaa. Ei mitään herkku sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vaihtoehto on, että menet grillaat itse itsellesi tai menet ravintolaan syömään. Et voi odottaa muilta palvelua ilman vastinetta.