Herra kärpänen on pörrännyt koko päivän olohuoneessani
Olen tässä availlut parveekkeen ovea sen varalta, jos vaikka herra kärpänen löytäisi tiensä ulos, mutta viesti ei ole mennyt perille. Välillä herra kärpänen tulee oikein lähelle, pörrää syötävieni luona ja joudun hutistelemaan pois. Ei kyllä tuollainen miellyttävää ole.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Pahinta siinä onkin, et illalla se rauhottuu. Sitten - luulet, et se lähti .... muihin maisemiin. Nukahdat ... ja yöllä alkaa taas ... yhden kärpäsen bileet.
"Tuletule tänne, mulla on sulle lautasella maitoa, en mä sua tapa" .... ja pyh! Kiinosta maito pätkääkään.
Hyvää juhannusta sinullekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Pahinta siinä onkin, et illalla se rauhottuu. Sitten - luulet, et se lähti .... muihin maisemiin. Nukahdat ... ja yöllä alkaa taas ... yhden kärpäsen bileet.
"Tuletule tänne, mulla on sulle lautasella maitoa, en mä sua tapa" .... ja pyh! Kiinosta maito pätkääkään.
Ja ikä oli...?