Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Susanna Penttilä valtasi jo kirkon saarnatuolit

Vierailija
18.06.2026 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c31e0fdd-e17b-4b51-a264-bafb71…

Paavalin seurakunnan kirkkoherra Kari Kanala antoi luvan drag-artisti Aarni Mikkolan Tuhma tamma -musiikkivideon kuvauksille kirkossa. Seurakuntien toimintaa valvova Helsingin hiippakunnan tuomiokapituli ottaa nyt asiaan kantaa saatuaan musiikkivideosta neljä kantelua.

Sisällä Aarni Mikkola viekottelee drag-asussaan ja laulaa provokatiivisesti tanssijoiden ympäröimänä. Valtaosa tanssikohtauksista on kuvattu niin, että tanssi näyttää tapahtuvan alttarilla.

– Isä, olen ollut tuhma tyttö, puhelee Mikkola videolla englanniksi.

Onlyfans-tähti Susanna Penttilä vinkkailee saarnastuolista, 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
2/6 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rietas akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalalle potkut

Vierailija
4/6 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanalalle potkut

Se on päässyt maistamaan kiellettyä omenaa.

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varsin suvaitsevainen, mutta… Aarni ja muut vetoavat ymmärtämättömyyteen ja siihen, ettei Räsänen kunnioita ja arvosta hänen suuntautuneisuuttaan. Asiahan varmaan onkin niin. Mutta samanhan tekee Aarni itse. Ei kirkko ole mikään sekstistisien videoiden kuvaamiseen tarkoitettu paikka. Hänen (Aarni ja Penttilän) täytyisi myös muistaa, että joillakin on toisenlainen vakaamus ja sitäkin täytyy ymmärtää ja kunnioittaa. Aarni luo itse tässä tapauksessa vastakkainasettelua ja tekee homoudelle hallaa. Parasta mitä Aarni voisi nyt tehdä, olisi anteeksipyyntö Räsäselle.  Tuskin Aarnikaan tahtoo, että Pride-kulkueeseen liittyy Räsänen joukkoineen vastustamaan homoutta. Eiköhän myös homojen tule kunnioittaa toisten arvoja, niin heitäkin voidaan kunnioittaa!

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on niin että toisilla on oikeuksia ja toisilla velvollisuuksia