Miesurheilijoiden penikset ovat nyt kaikkien huulilla: IL juttu Ruotsin tähtiuimarista ja erekstiostaan
Viime viikolla urheilu-uutiskentän keskiössä jöpötti Remi Lindholmin penis.
IL: Lääkäri kysyi Ruotsin urheilijan erektiosta Vastaus pysäytti
Victor Johansson kävi lähellä kuolemaa. Suomalainen nainen tarjosi korvaamatonta tukea. https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/7313f03f-6fd5-4b24-9215-56c7b846ef…
Kommentit (29)
Ei kiinnosta uimareiden ja hiihtäjien katkaravut
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta uimareiden ja hiihtäjien katkaravut
No meitä muita kiinnostaa.
Nykyään kyllä urheilutähtien ja muiden julkkisten kannattaa tarkkaan miettiä, kenen huulille sitä kikkeliään tarjoaa. Päätyy muuten skandaalilehtien lööppeihin ja pahimmillaan menettää sponsorisopimukset.
Penis huulilla on ihan tuttua mammoille.
Jutun otsikointi kuulostaa siltä, että suomalaisnainen on penistä stimuloimalla pelastanut kuolemankielissä olleen tähtiuimarin, vaikka lukemalla selviää, että erektiolla ja suomalaisnaisella ei mitään tekemistä keskenään.
Ei oo mun huulilla ollu Remin penis.
Miesurheilija on varma valinta heteronaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miesurheilija on varma valinta heteronaiselle.
Kyllä näin on!
T: Nykäsen Masa
Ei kyllä voi arvostaa tämmöistä penis edellä urheilemista ja mediaposeeraamista.
Mutta kaipa miehilläkin on oikeus voimaantua ja liian pitkään se on olleet vain naiset, jotka on paljastelulla, seksillä ja genitaaleilla vallanneet mediatilaa. Nyt on miesten vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä voi arvostaa tämmöistä penis edellä urheilemista ja mediaposeeraamista.
Mutta kaipa miehilläkin on oikeus voimaantua ja liian pitkään se on olleet vain naiset, jotka on paljastelulla, seksillä ja genitaaleilla vallanneet mediatilaa. Nyt on miesten vuoro.
Uinnissa ei tosiaan kannata mennä penis edellä. Pää edellä pääsee paljon kovempaa. Hiihdossa ehkä penis edellä eteneminen voi luonnistuakin, jos on hyvä liikkuvuus lantiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uinnissa ei tosiaan kannata mennä penis edellä. Pää edellä pääsee paljon kovempaa. Hiihdossa ehkä penis edellä eteneminen voi luonnistuakin, jos on hyvä liikkuvuus lantiossa.
No ehkä se Remin penis aina paleltuu kisoissa, jos hiihtelee se edellä niinsanottua P-tyyliä, eli penistyyliä. Kaikki kylmä viima ottaa kikkeliin.
Mutta hyvinhän se meni, kun voitti Iivon ja sijoittui hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun huulilla ollu Remin penis.
Olet jäänyt paljosta paitsi! Nimittäin myös Mietaa otti kantaa tähän kohuun ja antoi vinkkejä Remille peniksensä suojaamiseen.
Mun huulet vaan haroo tyhjää, ei ole ruotsalaisia peniksiä täällä. :(
Monen urheilijan ottaisin huulilleni.
Vierailija kirjoitti:
Mun huulet vaan haroo tyhjää, ei ole ruotsalaisia peniksiä täällä. :(
Mulla sama, huulet vaan haukkailee ilmaa. Missä penikset?
Vierailija kirjoitti:
Jutun otsikointi kuulostaa siltä, että suomalaisnainen on penistä stimuloimalla pelastanut kuolemankielissä olleen tähtiuimarin, vaikka lukemalla selviää, että erektiolla ja suomalaisnaisella ei mitään tekemistä keskenään.
Tyypillistä nykytomittajien jutuntekotyyliä. Otsikoista ei voi päätellä mitään. Tuli mieleen vanha Fingerpori. " Homelius teloitti pikku-Hilman" ( veti Hilma-nimisen veneen telilleen)
Mikseivät minun huuleni saa hyväillä kenenkään penistä? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ei, mutta kun miehet menee aina penis edellä, oli sitten kyse urheilusta tai elämästä yleensä.
Siis erektiostaan! Ap