Kiva asua mökillä niin ei tarvitse erikseen lähteä juhannuksen viettoon mökille
165m2 hirsimökki kaikilla mukavuuksilla ja rantasaunalla.
Nyt aamusaunaan ja sitten mukavaa grillailua merinäkymin.
Hyvät jussit kaikille, myös sinne parjattuihin kerrostaloihin.
Kommentit (48)
Minulla on vain vaatimaton 60 neliön mökki. Asun täällä koko kesän joten ei tarvinnut lähteä mökille juhannusta varten.
Ai onko muunkinlaisia mökkejä kuin vanhaa rakennuskantaa olevia talon kokoisia? Ai niin se ruuhkainen etelä. Miten niin pieniin edes mahtuu, eikös se ole epämukavaakin? Kyllähän mökissä täytyy sähköt ja vesiputket olla. Yllätyksenä tuli tässä ketjussa myös, että omaa rantaa korostettiin. Uiminenhan on yksi kesän suurimmista iloista. Kuka ostaa lautamökin ilman omaa rantaa? Joku kehäkolmoslainen?
Hyvää Juhannusta jokaiseen rantasaunaan, puusaunaan ja omaan saunaan - riippumatta siitä, kuinka pitkä rantaviivanne on =) lämmöllä, minä.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko muunkinlaisia mökkejä kuin vanhaa rakennuskantaa olevia talon kokoisia? Ai niin se ruuhkainen etelä. Miten niin pieniin edes mahtuu, eikös se ole epämukavaakin? Kyllähän mökissä täytyy sähköt ja vesiputket olla. Yllätyksenä tuli tässä ketjussa myös, että omaa rantaa korostettiin. Uiminenhan on yksi kesän suurimmista iloista. Kuka ostaa lautamökin ilman omaa rantaa? Joku kehäkolmoslainen?
Hyvää Juhannusta jokaiseen rantasaunaan, puusaunaan ja omaan saunaan - riippumatta siitä, kuinka pitkä rantaviivanne on =) lämmöllä, minä.
Meillä 150m rantaviivaa mökillä.
Kitke sä niitä rikkaruoja siellä hyttysten syötävänä kun itse katselen parvekkeella oluttölkki kädessä kun talonmies pyllistelee kitukasveja repien.
Vierailija kirjoitti:
Kitke sä niitä rikkaruoja siellä hyttysten syötävänä kun itse katselen parvekkeella oluttölkki kädessä kun talonmies pyllistelee kitukasveja repien.
Ei tarvitse, mökkitalkkari oli leikannut ruohon ja siistinyt paikan. Me vain nautimme.
ap onanoi arvottomassa sähköttömässä poron perseen mökissään miettii milloin ajaa 60km kauppaan. me nautimme kerroksissa asumisesta voimme lähteä mihin vaan jos kiinnostaa. HUOM. myimme mökin pois.
mökki talkkarina 15v täytin mitä utopistismmät haaveet maalla on ihanaa kestää n2-3v sitten aletaan ensimmäiseksi syyttelemään naapureita sitten paikallisia juntteja jotka kehtaavat ottaa tien aurauksesta ja polttopuista korvauksen. mikä kamalinta perikunnat eivät osallistu kuluihin eivätkä halua lunastaa mörskää
Pysy siellä. Tarviit samanhenkistä seuraa. Ovet ikkunat kiinni. Pää. Juorua kun nöet auton