Kiva asua mökillä niin ei tarvitse erikseen lähteä juhannuksen viettoon mökille
165m2 hirsimökki kaikilla mukavuuksilla ja rantasaunalla.
Nyt aamusaunaan ja sitten mukavaa grillailua merinäkymin.
Hyvät jussit kaikille, myös sinne parjattuihin kerrostaloihin.
Kommentit (41)
En ole kateellinen, koska tiedän että olet paljon tyhmempi kuin sinä ja menoa on näin jussina. Ainoa yhteinen asia on meillä se, että ollaan palstalla, sulla tylsää, mulla menoa!
Mieluummin kerrostalo kuin junttien säätämiset kuppaisissa mökeissään, ei mitään iloa, ainoa ilo vodka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä omakotitalo rannalla,eikä mikään mökki. 🤣
Meille se on mökki nimellä, vaikka onkin samantasoinen omakotitalon kanssa.
Ap
Ai no sit mäkin asun mökillä. Keskellä taajamaa,ranta on tossa 500metrin päässä ja ruuhkainen.
Ranta 500m päässä!??? Meillä ranta 35m mökistä ja rantasaunasta 5m niin alkaa valkoinen hiekkaranta.
Ap
No en mä sitä ruuhkaista rantaa lähemmäs haluaisi tätä kaupunki mökkiäni. Tajuttiin kyllä,että sulla se mökki on rannalla,kerta on rantasauna. Mulla on täällä mökillä sähkö sauna.
Juntit kuvittelee, että homeinen tikkataulu ja kuppainen kämppä jotain kiinnostaa! Ai että, miten heikko itsetunto näillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai no sit mäkin asun mökillä. Keskellä taajamaa,ranta on tossa 500metrin päässä ja ruuhkainen.
Ranta 500m päässä!??? Meillä ranta 35m mökistä ja rantasaunasta 5m niin alkaa valkoinen hiekkaranta.
Ap
No en mä sitä ruuhkaista rantaa lähemmäs haluaisi tätä kaupunki mökkiäni. Tajuttiin kyllä,että sulla se mökki on rannalla,kerta on rantasauna. Mulla on täällä mökillä sähkö sauna.
ehkä sähkö saunassa oppii myös yhdys sana kiroituksen
Kiva asua ihanassa kaupunkiasunnossa korkealla puiden latvuksissa kauniin puistopihan keskellä. Ei tartte lähteä mihinkään, voi viedä hissillä aurinkotuolin alas pihalle ja kävellä hakemaan viereisestä kaupasta jätskin, istua tuoliin ja alkaa kesän. Kaupungit on ihania kesällä kun kaikki sinne muuttaneet juntit painelee maalle möykkäämään ja hukkumaan, puukottamaan toisiaan kännissä.
Ja kun on valinnut paikan oikein, voi pitää autoa jolla on helppo lähteä mihin vain, jos siltä tuntuu. Maauimalaan, järvelle, meren rantaan. Ellei siis halua nousta bussiin talon edestä tai lähijunaan talon takaa.
Näissä aloituksissa ei ole mitään järkeä. Sä oot ap surkimus. Yrität päteä vuoronperään sukuelimellä ja vuoronperään hökkeliasumisella vanhempiesi peräkamarissa.
No ei se mikään mökki ole jos siellä on sähköt, sisävessa ja vesiputkisto. Että ainakaan en olettaisi, että sellaisessa kukaan asuu. Puusauna teillä varmaan kuitenkin on? Entä onko järven rannassa?
Vierailija kirjoitti:
Ihana asua omakotitalossa Päijänteen rannalla. Ei tarvitse mökkiä, kun kotona on kaikki mökin edut - rantasauna ja järvimaisema sekä omakotitalon mukavavuudet.
No entä sitten kaupungin edut, kuten lyhyt työmatka, lähikaupat yms. ja kuntosali?
Sain perinnöksi mökin.
Tuli korona ja laitoin lihoiksi ei nappaa
Vierailija kirjoitti:
Mökkimatka, mökille saapuminen ja taloksi asettuminen oluet korkkaamalla on mökkeilyn tärkein vaihe.
Ruohonleikkuu ja itikoiden tappo xd
Vierailija kirjoitti:
Mökkimatka, mökille saapuminen ja taloksi asettuminen oluet korkkaamalla on mökkeilyn tärkein vaihe.
Sähköt täytyy ensin saada päälle. Muuten ruuat lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana asua omakotitalossa Päijänteen rannalla. Ei tarvitse mökkiä, kun kotona on kaikki mökin edut - rantasauna ja järvimaisema sekä omakotitalon mukavavuudet.
No entä sitten kaupungin edut, kuten lyhyt työmatka, lähikaupat yms. ja kuntosali?
Meillä isoihin kauppoihin 18km. Etätyöpaikka mökillä ja kellarikerroksessa kuntosali.
Kesällä uintia 15-25km viikossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Helsingissä kerrostalossa lammen rannalla. On myös rantasauna, jota tosin käytä kun en tykkää saunoa.
Minulla on rivitalo lammella sekä taloyhtiön sauna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköt täytyy ensin saada päälle. Muuten ruuat lämpenee.
Sähköt aina päällä ja kodinkoneet on etäohjauksella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun Helsingissä kerrostalossa lammen rannalla. On myös rantasauna, jota tosin käytä kun en tykkää saunoa.
Minulla on rivitalo lammella sekä taloyhtiön sauna
Paskainen lampi ja löykauhan varressa paskaa😂
Meilläkin on mökki kirkkaan järven rannalla, mutta asutaan isossa okt:ssa maakuntien pienessä taajamassa. Mökille olis matkaa reilu 10 km. Kun kaikesta tästä saa nauttia rauhassa ihan arkena, mietin justiin, että pitäisköhän lähteä juhannukseksi Helsinkiin. Siellä on silloin rauhallista ja kuljettais ruuhkaa vastaan. Mökille ei kiinnosta mennä, koska ne heltsinkiläiset on just nyt siellä. Mieluummin grillataan ihan kotipihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Taitaa sitten olla aika vanhaa rakennuskantaa. Tai tehty luvatta.
Nauran täällä ihan kippurassa kerrostalosääliöille.