Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnat ei pienene vaikka laihdun

Vierailija
18.06.2026 |

Minulla on aina ollut isot rinnat, 75 i - j. Olen ylipainoinen ja ympärys kasvoi 85, nyt laihduin ja ympärys pienenee  taas ja on 80  nyt. Rinnat eivät taas pienene kuten viimeksi. Ne ovat todella valtavat mun 160 cm pituuteen nähden ja häpeän niitä. Muut naiset varsinkin katsovat halveksuen. Pukeudun aina peittävästi mutta salilla pakko pitää paitaa jossa näkyvät, mulla on 2 liivit päällekkäin.

Pienenevätkö vasta sitten kun rasvaprosentti on tosi pieni? En ole ollut hoikka kuin lapsena viimeksi. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla lähti ensin tissit ja perse ja se pallo maha jäi

Vierailija
22/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa vain leikkaus

En uskalla... jäi hätäsektiosta traumat... ja imetys räjäytti rinnat nykyiseen kokoonsa. 

Rasvaimu rintoihin, ei ole niin kajoava kuin leikkaus. Toisaalta leikkauksesta saisit kyllä enemmän apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi? Jos sinulla on edelleen reilusti ylipainoa ei ne rinnat pienene.

Ja ympärys 80 on iso, joten varmasti on massaa.

Öö, ne utareet on osa sitä ympärysmittaa kasvattavaa osuutta. 

Vierailija
24/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuota.  Jokainen reilusti laihduttanut tietää, että rinnat menettävät kokoaan hyvin pian.  

Vierailija
25/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laihdutti niin tissit ja perse pieneni. Maha näyttää isommalta. Mikä meni pieleen? 

Vierailija
26/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tuota.  Jokainen reilusti laihduttanut tietää, että rinnat menettävät kokoaan hyvin pian.  

Mulla on ihan sama kuin ap:lla. Rinnat ei pienene laihduttaessa. Viimeksi kun laihdutin isosti, lähti 20 kg. Ekana lähtee aina vyötäröltä ja naamasta. Sitten vasta myöhemmin kapenee käsivarret ja jalat. Rinnat on ihan kuin ei olisi kuulletkaan koko laihdutusjutusta. Eihän ne tietenkään enää tällä iällä myöskään kiinteydy, joten haluaisin kanssa kuulla, milloin ne edes pienenee. Mikä olisi se tavoitepaino, kuinka paljon pitää laihduttaa, että rasva lähtee rinnoista myös. Joku hormonijuttu tää on, että 75 B:n rinnat muuttuu 85D:ksi raskaana ollessa, eikä suostu siitä pienenemään kuin max ympärysmitasta sen 5 senttiä 80D:ksi.

Ei paljon lohduta, kun tutut on kertoneet pienentäneensä rintojaan leikkauksella. En halua "turhaan" leikkaukseen.

Vierailija
27/27 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä määrää mistä paino lähtee ensimmäisenä.