Huutis ja yhteydenotot?
Siis minä myyjänä otin huutajaan yhteyttä saman päivänä kun huuto sulkeutui 15.5. Huuto sulkeutui päivällä ja lähetin ilalla sähköpostia, no vielä ei ole kuulunut mitään huutajasta, mietin että koitanko viel lähettää tekstaria ja jos ei vastaa niin sit nega.
Vai onko viel tänään liian aikaista laittaa viestiä kun huuto on sulkeutunut vasta tiistaina ja nyt torstai
Kommentit (5)
Ja itse kyllä otan viim. seuraavana päivänä yhteyttä
hv ei ylittynyt ja tiedustelin, että onko vielä kiinnostusta. Lisäsin vielä, että odottelen noin viikon. Ja viikko on mielestäni ihan kohtuullinen aika. Älä nyt parin päivän vuoksi mitään negaa laita. Kuten joku jo sanoi, niin kaikki eivät lue postiaan joka päivä.
en minäkään aina laita viestiä. myyjä kyllä näkee tilitiedoista olenko maksanut vai ei. mun sähköposti (vaikka on huutikselle oma osoite) on ihan sairaan täynnä aina just sellaisia turhia, kun ostaja kyselee tilinumeroa (vaikka myyjän tehtävänä minun on otetta yhteyttä antaakseni se numero) jne
JA tosiaan en ollut viel antamassa negaa, vaan mietin et voinko tänään vain huomenna lähettää tekstaria. JA JOS EI ENSI TIISTAIHIN mennessä ole kuulunut mitään, sit nega. KOska sulkeutumisesta viikko.
Eihän oikeassakaan huutokaupassa/kirpparilla käyttäydytä näin!
Voisit vaikka soittaa hänelle. Älä nyt ainakaan vielä negatiivista palautetta mene laittamaan! Kaikkea sitä kuuleekin...