Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, niin kalseaa ja kosteaa että piti laittaa ilppi puhaltamaan lämmintä ilmaa

Vierailija
17.06.2026 |

Suomen kesä😒

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sähkö maksa juuri mitään niin sama se. Laitoin juuri omankin päälle että saan pyykit huomiseksi kuiviksi.

Vierailija
2/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas yritän vaan saada kämppää viileämmäksi. Uskomatonta että jotkut joutuvat lämmittämään asuntojaan kesällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin ilman viilentimen ja ostin lämmittimen. On näköjään pidettävä päällä 10kk/12kk

Vierailija
4/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut koko alkukesän ajan 23-25 astetta ilman mitään lämmitystä. Kostea kuumuus minulla on ollut jo muutamina öinä ongelma, ei tosin nyt aivan viime aikoina, kun on ollut pilvisempiä päiviä.

Vierailija
5/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut koko alkukesän ajan 23-25 astetta ilman mitään lämmitystä. Kostea kuumuus minulla on ollut jo muutamina öinä ongelma, ei tosin nyt aivan viime aikoina, kun on ollut pilvisempiä päiviä.

Mulla samaa ympäri vuoden vuokra asunnossa. Eli ei voida vielä puhua kesän lämmöstä.

Vierailija
6/6 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa ympäri vuoden vuokra asunnossa. Eli ei voida vielä puhua kesän lämmöstä.

25-asteinen lämmitetty rutikuiva huoneilma talvella tuntuu aivan toisenlaiselta kuin 25-asteinen huoneilma ja hiostavan korkea ilmankosteus kesällä. Minulle täysin sopiva lämpötila talvella on 21-22 astetta, mutta minun asunnossani ei silloin aina ole senkään vertaa lämmintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme