Ovesi takana seisoo Aleksander Barkov miten reagoit?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Hei laitoselätti, eikö sun hoitajat keksi sulle yhtään mitään muuta tekemistä?
Hei sisäsiittoinen vahinkolaukaus mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja maksan kuitenkin itse omat laskuni omista rahoistani ja asun kylläkin ihan kotona
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Rys.sät ei minun huushollissa ole tervetulleita
Pyydän sisään ja otan häneltä suihin
Laitos se nimenomaan on koti siellä asuvilla. Ja "omat rahat" on siis muiden tienaamat rahat joilla loisit.
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sisäsiittoinen vahinkolaukaus mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja maksan kuitenkin itse omat laskuni omista rahoistani ja asun kylläkin ihan kotona
Edunvalvojasi ne maksaa kelan tuistasi. Tuskin olet töitä eläissäsi edes tehnyt.
Bobrikov tai Dennis vai Molotov . Lavrov ? Mitä eroa kiinalaisella on budha jumalat ja meditointi . Tantra ja BON uskonto ? Aasiassa on budha lohikäärme .
Millaista siellä Niuvanniemessä on?
-Hokkajankkis
Vierailija kirjoitti:
Laitos se nimenomaan on koti siellä asuvilla. Ja "omat rahat" on siis muiden tienaamat rahat joilla loisit.
Niin niin että sun mielestä jokainen eläkeläinen on automaattisesti löinen???
Just joo vedä kuule ittes narun jatkoksi jos tota mieltä olet mun työttömyys ja syyt siihen ei kuulu sulle v*ttuukaan
Kuten sanottu mä en asu laitoksessa enkä löisi älä sisäsiittoinen vahinko puutu mun asioihin t*pa ittes
Vierailija kirjoitti:
Rys.sät ei minun huushollissa ole tervetulleita
Ihan on Suomen kansalainen. Monilla suomalaisilla on juuret muualle, ryssittele niitä jotka asuvat rajan takana.
Onko sekin syönyt suomen valtion rahoilla ?
Bobrikov yrittää hyötyä. Muista. Onko koko elämän kulkenut varastetuissa vaatteissa ?
Sanoisin että ”kato Sasha moi, mikä sut tänne toi?” Varmaan pyrkisin kahvit keittelemään kanssa.
Aleksanteri juttu lähti Egyptistä aikojen alussa . Aleksandria kaupungista .
Meillä ei osteta mitään. Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin syönyt suomen valtion rahoilla ?
Kyllä hänen perheensä on maksanut ihan Suomeen veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edunvalvojasi ne maksaa kelan tuistasi. Tuskin olet töitä eläissäsi edes tehnyt.
Mitä v*ttua se sulle kuuluu
Jos haluat tehdä jtn hyödyllistä niin t*pa ittes sensijaan että olet täällä puuttumassa asioihin jotka ei sulle kuulu
Sitäpaitsi mä olen pyytänyt päästä työkokeiluun hautausmaalle mutta en tiedä pääsenkö sinne pitäisi kai erikseen hakea
Ja ei en sen takia että te kiusaatte mua jatkuvasti mun eläkkeestä vaan sen takia koska mulla tulee päivisin välillä aika pitkäksi
Roballa ne on pitänyt bordellia . Venäjän kieliset .
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*ttua se sulle kuuluu
Jos haluat tehdä jtn hyödyllistä niin t*pa ittes sensijaan että olet täällä puuttumassa asioihin jotka ei sulle kuulu
Sitäpaitsi mä olen pyytänyt päästä työkokeiluun hautausmaalle mutta en tiedä pääsenkö sinne pitäisi kai erikseen hakea
Ja ei en sen takia että te kiusaatte mua jatkuvasti mun eläkkeestä vaan sen takia koska mulla tulee päivisin välillä aika pitkäksi
Ilmiannettu!